Restaurant til bryllupsmiddag (dobbeltpostet)

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Restaurant til bryllupsmiddag (dobbeltpostet)

Indlægaf Hunkat » 3. sep 2015, 06:59

Er der nogen der kender et godt sted i København hvor jeg kan holde en middag i forbindelse med mit bryllup? Vi bliver ca. 12-15 mennesker.
Der er et par krav som helst skal være opfyldt;

1) Det skal være i København, helst et sted rimelig tæt på centrum (vi har udenlandske gæster som kan have svært ved navigerer i DK's offentlige transport)
2) Det skal helst være noget mad de fleste kan være med på, altså fransk, italiensk, dansk osv. Sushi er lækkert men måske ikke så godt til et bryllup.
3) Prisen skal helst være rimelig :blush: Mit bugdet er pt. 5-600 kr. per person for... ja, så meget som muligt.
Senest rettet af Hunkat 3. sep 2015, 07:17, rettet i alt 1 gang.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Mholle
Kort karma: 18
Likede indlæg: 98

Re: Restaurant til bryllupsmiddag (dobbeltpostet)

Indlægaf Mholle » 3. sep 2015, 07:05

Famo 51 (http://www.famo.dk) har sådan et kælder rum hvor man sidder afsides fra resten af restauranten tænker det måske kunne være en mulighed?

Hvor mange bliver i?

Jeg har holdt fødselsdag hvor vi var omkring 20 til middag på Spuntino, det var også rigtig godt, men der sad man ude i restauranten med de andre gæster.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Indlægaf Hunkat » 3. sep 2015, 07:18

Mholle skrev:Famo 51 (http://www.famo.dk) har sådan et kælder rum hvor man sidder afsides fra resten af restauranten tænker det måske kunne være en mulighed?

Hvor mange bliver i?

Jeg har holdt fødselsdag hvor vi var omkring 20 til middag på Spuntino, det var også rigtig godt, men der sad man ude i restauranten med de andre gæster.

Ja det er selvfølgelig en vigtig detalje. Ca. 12, måske op til 15. Så det er et rimelig lille selskab alt taget i betragtning.

Jeg har hørt meget godt om Famo, er der et sted hvor man kan se menuen/priserne?
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 3. sep 2015, 07:22

Fiat? Deres kælderlokale er fint til selskaber og de er til at tale med ift at arrangere for større grupper.
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1618

Indlægaf dykkersild » 3. sep 2015, 07:24

Jeg har svaret i den anden tråd: http://www.lolivier.dk/
0
Brugeravatar
Mholle
Kort karma: 18
Likede indlæg: 98

Indlægaf Mholle » 3. sep 2015, 08:39

Hunkat skrev:
Mholle skrev:Famo 51 (http://www.famo.dk) har sådan et kælder rum hvor man sidder afsides fra resten af restauranten tænker det måske kunne være en mulighed?

Hvor mange bliver i?

Ja det er selvfølgelig en vigtig detalje. Ca. 12, måske op til 15. Så det er et rimelig lille selskab alt taget i betragtning.

Jeg har hørt meget godt om Famo, er der et sted hvor man kan se menuen/priserne?

Jeg mener menuen skifter fra dag til dag, men da jeg var der for knap et år siden gav vi 400 kr for 4-5 retter, det var super lækkert, tror fint der er plads til 12-15 stykker i deres kælder lokale :)
0
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1618

Indlægaf dykkersild » 3. sep 2015, 08:54

Jeg tror, at det bliver svært at blive inde for budgettet på Famo når der også skal vin og kaffe på bordet - men dejligt er der. Alle tre Famoer har plads til selskaber.
0

Tilbage til "Mad og drikke"