Fællestråd - juli 2016

Chungodongowongo
Kort karma: 11
Likede indlæg: 198

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf Chungodongowongo » 17. jul 2016, 20:34

Jeg har i dag afsluttet mit "Lær at løbe 5k"-program :-D.. Det var fedt at komme igennem. Jeg løb de 5k på 28:26, hvilket i sig selv er ret tilfredsstillende, men efter at have løbet ude i mandags, ved jeg også, at forskellen på et løbebånd og løb udendørs er temmelig, temmelig stor, men derfor var det nu fedt at komme igennem alligevel :-).. Nu skal formen dels holdes ved lige, dels forbedres. Det bliver formentlig en kombination af indendørs og udendørs, da jeg også skal forberedes til et 5k-løb i september.
7
POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2593

Indlægaf POCKETKITTEN » 17. jul 2016, 20:36

Jeg kan bare ikke krydse 78 kg. :tie: Hver gang det lykkes mig at snige mig ned på 77,9, stryger vægten op igen næste dag. Havde håbet at været nået 75 kg nu.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Indlægaf topmadras3 » 17. jul 2016, 21:14

Chungodongowongo skrev:Jeg har i dag afsluttet mit "Lær at løbe 5k"-program :-D.. Det var fedt at komme igennem. Jeg løb de 5k på 28:26, hvilket i sig selv er ret tilfredsstillende, men efter at have løbet ude i mandags, ved jeg også, at forskellen på et løbebånd og løb udendørs er temmelig, temmelig stor, men derfor var det nu fedt at komme igennem alligevel :-).. Nu skal formen dels holdes ved lige, dels forbedres. Det bliver formentlig en kombination af indendørs og udendørs, da jeg også skal forberedes til et 5k-løb i september.

Jeg øver mig også på de 5 km uden pause,og det lykkes da nogengange og andre gange pauser efter 3 km,er det også sådan for dig eller klare du 5 km hver gang-synes det er pisse irreterende ikke at kunne det samme eller bedre på hver løbetur :genert: og :pompom: med løbet til September
0
Chungodongowongo

Indlægaf Chungodongowongo » 17. jul 2016, 21:26

topmadras3 skrev:
Chungodongowongo skrev:Jeg har i dag afsluttet mit "Lær at løbe 5k"-program :-D.. Det var fedt at komme igennem. Jeg løb de 5k på 28:26, hvilket i sig selv er ret tilfredsstillende, men efter at have løbet ude i mandags, ved jeg også, at forskellen på et løbebånd og løb udendørs er temmelig, temmelig stor, men derfor var det nu fedt at komme igennem alligevel :-).. Nu skal formen dels holdes ved lige, dels forbedres. Det bliver formentlig en kombination af indendørs og udendørs, da jeg også skal forberedes til et 5k-løb i september.

Jeg øver mig også på de 5 km uden pause,og det lykkes da nogengange og andre gange pauser efter 3 km,er det også sådan for dig eller klare du 5 km hver gang-synes det er pisse irreterende ikke at kunne det samme eller bedre på hver løbetur :genert: og :pompom: med løbet til September

Tak for det :-D.

Well, jeg havde nogle få perioder, hvor jeg skruede farten ned, for at få pusten og lidt vand, men jeg var hele tiden i gang i de 28:26 :-). Jeg ved ikke, om det besvarer dit spørgsmål tilfredsstillende?

Det er først i dag, at programmet har sagt, at jeg skulle løbe 5 km. Hidtil har jeg "bare" løbet det, som programmet har foreskrevet. Det er det her program, som jeg har fulgt: http://iform.dk/traening/lob/5-km-loebe ... -loeb-5-km
0
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Indlægaf topmadras3 » 17. jul 2016, 21:30

Hov troede du havde løbet 5 km flere gange-men sejt hvis det var første gang i dag :klap: -var selv pissestolt første gang jeg kom igennem en 5 kilometer-tak for link jeg er bare ikke god til at følge de programmer men kigger lige
0
Chungodongowongo

Indlægaf Chungodongowongo » 17. jul 2016, 21:41

topmadras3 skrev:Hov troede du havde løbet 5 km flere gange-men sejt hvis det var første gang i dag :klap: -var selv pissestolt første gang jeg kom igennem en 5 kilometer-tak for link jeg er bare ikke god til at følge de programmer men kigger lige

Nej nej, det var min første officielle gang :banan:..

For mig har programmet fungeret godt, fordi det har fritaget mig fra tankevirksomhed. Ikke en masse overvejelser i forhold til dagens form, løbelyst, osv., men har bare kunnet kigge på programmet. Det betyder så også, at jeg har været nødt til at finde ud af, hvad den efterfølgende plan skal være, men der har jeg heldigvis en, der er bidt af en gal løber, som kan assistere :)
1
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Mi55y » 18. jul 2016, 06:15

Mi55y skrev:Planen for weekenden er vandretur, strand og teltovernatning med kæresten, så derfor har jeg sat et mål om min. 10 km. gåtur - det skal nok lykkedes.

Vi fik gået omkring 12 km. på vores lille vandretur. Samtidigf var det ret baklket terræn, så det kan mærkes i lår og baller.

I den kommende weekend får jeg besøg fra Kbh af en veninde, og weekenden står på god mad ude, brætspilsaften, Grøn Koncert og min nieces fødselsdag, så målet for hverdagene er at holde igen på det usunde og få lavet nogle mavebøjninger.
2
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3466

Indlægaf Ballademager » 18. jul 2016, 19:49

Sidste uge var ved at tage livet af mig i en grad, der fik mig til at tude i går aftes :genert: Orker ikke en gang at skrive det hele ned, men vil dig godt dele med jer, at det ikke som sådan kan anbefales med kloakspringvand i kælderen :nerve: Kom hverken i mål med kost eller motion...

Denne uge kan kun blive bedre :banan:

Har skudt den godt i gang med at cykle til arbejde (26 km) og så lige slutte af med en omgang træning her i aften. Det var skønt. I morgen står den på en tur til kanelbollernes hjemland, men må prøve at holde mig i skindet :D

Mål for ugen:
- Træne tre gange
- Cykle på job to gange
- Arbejde målrettet på at få så mange arbejdsopgaver som muligt gjort færdig før ferien
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 238
Likede indlæg: 1077

Indlægaf MyGirl » 20. jul 2016, 11:04

Jeg er sgi ikke rigtig kommet ind i kampen denne gang - og nu går jeg på 14 dages ferie, så har givet fortabt og giver den max gas fra midt august, når jeg er retur :genert:

Men hep til jer! :pompom:
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Ally » 20. jul 2016, 20:01

MyGirl skrev:Jeg er sgi ikke rigtig kommet ind i kampen denne gang - og nu går jeg på 14 dages ferie, så har givet fortabt og giver den max gas fra midt august, når jeg er retur :genert:
Håber, du får en skøn ferie, MyGirl :kram:

Mht. det markerede - you and me both... Jeg synes også, at det er svært denne gang. Det skyldes sikkert ferien, men jeg er også kommet dertil, at jeg er lidt træt af Madlog; mit abonnement udløber i slutningen af måneden og jeg tror ikke, at jeg forlænger det. Faktisk tænker jeg, at jeg tager en pause fra kalorietælleriet m.m. og giver mig selv lidt "fri" - dog uden at gå overboard i is, snolder m.m.
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Ally » 20. jul 2016, 20:14

Ferien er virkelig god ved mig :love:

Mandag og tirsdag var vi alle på tur til Vestjylland - nærmere betegnet Esbjerg, Ribe og Thorsminde. Det var et par skønne dage, der inkluderede is, gåture, pizza og øl, glade (og trætte) børn, sol og strand samt gode venner.
I dag lod jeg børn og mand blive hjemme og tog selv turen til Sjælland, hvor jeg mødtes med en masse dejlige veninder. Der blev sludret, grint, sladret og grint endnu mere. Lige hvad jeg havde brug for :love:

Som jeg skrev i ovenstående indlæg, så påtænker jeg at holde en pause fra Madlog og det medfølgende kalorietælleri. Det virker, ingen tvivl om det, men jeg er kørt træt i det. Jeg har tabt mig og det er jeg glad for, men jeg vil stadig gerne længere ned i vægt. Dog tror jeg bare, at jeg for en periode skal fokusere på at motionere, drikke vand, minimere sukker og blot spise fornuftigt. Derudover acceptere, at jeg har former (and embrace them!) og sætte pris på de komplimenter, jeg får omkring min krop frem for at skamme mig over den. There, I said it!
2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Mi55y » 21. jul 2016, 08:21

Hvis nogle skulle være interesseret, så har jeg en crosstrainer til salg, som kan hentes i Åbyhøj ved Århus. Det er model Kettler Cross M.
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 21. jul 2016, 08:25

Mi55y skrev:Hvis nogle skulle være interesseret, så har jeg en crosstrainer til salg, som kan hentes i Åbyhøj ved Århus. Det er model Kettler Cross M.

Årh, fristende, men tiden er vist ikke lige til indkøb af crosstrainer lige nu :D
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 21. jul 2016, 08:30

Er godt med motionsmæssigt, men kosten er godt nok noget uregelmæssig :genert: Sådan må det være her i sommer, er åbenbart ikke motiveret til at gøre noget ved det.

I går var jeg til noget af det bedste træning, jeg har været til længe. Har virkelig verdens bedste holddeltagere, som gav den maks gas trods varmen :lun: Inden da var jeg lige i lag med græsplænen i halvanden time - nøj, det var op ad bakke at få den slået, for nogen har vist syltet den for længe :fløjt:
0

POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2593

Indlægaf POCKETKITTEN » 22. jul 2016, 06:47

76,1 kg til morgen! Så er de første 10 kg røget af! :love: Jeg synes ikke, jeg ser den store forskel, men jeg føler den!
11
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt

Tilbage til "Sund og/eller slank"