Fællestråd - juli 2016

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1092

Re: Fællestråd - juli 2016

Indlægaf MyGirl » 7. jul 2016, 06:58

Guilded_Lily skrev:
Ballademager skrev:
:ae:

Hvad er der med de mænd og planlægning?

Det må du sgu nok spørge om! :tie:

Håber, han snart arter sig :( Det er sgi bare så irriterende, når mænd er sådan.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 7. jul 2016, 07:00

Jeg ønsker mig for resten det der fælles log-in til mål-opdatering. (Har ikke lige styr på, hvem der administrerer, men har liket indlægget både i denne og sidste tråd, og begynder at tro, jeg bare ikke må være med i hulen :lol: )

Jeg har tabt mig trods min første uge uden faste :banan: Har faktisk glemt, hvad vægten stod på i sidste uge hvad angår decimalerne, men tror, det er omkring et halvt kg. :D
2
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 7. jul 2016, 07:10

Jeg havde simpelthen sådan lyst til alt muligt lækkert i går, men holdt mig på måtten. I dag skal jeg købe fornuftigt ind - jeg tager faktisk bevidst i en butik hvor de ikke har de chips, der plejer at ryge i kurven :lol:
4
x
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2540

Indlægaf Mi55y » 7. jul 2016, 07:10

MyGirl skrev:Jeg ønsker mig for resten det der fælles log-in til mål-opdatering. (Har ikke lige styr på, hvem der administrerer, men har liket indlægget både i denne og sidste tråd, og begynder at tro, jeg bare ikke må være med i hulen :lol: )

Jeg har tabt mig trods min første uge uden faste :banan: Har faktisk glemt, hvad vægten stod på i sidste uge hvad angår decimalerne, men tror, det er omkring et halvt kg. :D

Er der et fælles log-in? :genert: Så vil jeg da også gerne have det...

:gogo: til vægttab!

Jeg tog omkring 1,5 kg. på, da jeg var en uge i Spanien og efterfølgende på Northside og Tinderbox, men de er røget igen nu. Nok meget godt, at jeg lige tager mig selv i nakken i denne måned, inden jeg smutter en uge på Smukfest.

Edit: Jeg fik forresten ikke lavet mine mavebøjninger i går, da jeg faldt i søvn til fodboldkampen...
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 7. jul 2016, 07:19

Mi55y skrev:
MyGirl skrev:Jeg ønsker mig for resten det der fælles log-in til mål-opdatering. (Har ikke lige styr på, hvem der administrerer, men har liket indlægget både i denne og sidste tråd, og begynder at tro, jeg bare ikke må være med i hulen :lol: )

Er der et fælles log-in? :genert: Så vil jeg da også gerne have det...

:gogo: til vægttab!

Jeg tog omkring 1,5 kg. på, da jeg var en uge i Spanien og efterfølgende på Northside og Tinderbox, men de er røget igen nu. Nok meget godt, at jeg lige tager mig selv i nakken i denne måned, inden jeg smutter en uge på Smukfest.

Edit: Jeg fik forresten ikke lavet mine mavebøjninger i går, da jeg faldt i søvn til fodboldkampen...

Åhhh, jeg vil også til smukfest :lun: Tror jeg ikke, jeg har været i små 10 år efterhånden.

Og godt gået, at ferievægten er røget igen!
1
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2480

Indlægaf Pandesteg » 7. jul 2016, 08:31

Chungodongowongo skrev:@Pandesteg - tak for grønt. Jeg har overvejet at sætte hastigheden ned, men så føles det bare lidt som "snyd", når jeg ikke har gjort det tidligere?
Har snakket med ham, der primært har stået bag at få mig i gang med programmet og vi kom frem til, at jeg også snildt kunne skære et par håndfulde minutter af min opvarmning :-)

Kan godt forstå tanken om, at det er snyd, men altså... Bevæger dine ben sig hurtig og du har pulsen oppe, så løber du og det er der intet snyd over :kys: Personligt er det den teknik jeg selv bruger, når jeg skal øge distancen. Jeg skifter mellem at løbe 6 og 10 km og min taktik er, at på den korte distance presser jeg mig selv mest muligt for at øge hastigheden (som i total tomatrød i face når jeg er færdig, hiver for vildt efter vejret, hjertet sidder oppe i halsen i slutningen osv.), hvorimod 10 km er mine hyggeture, hvor jeg forsøger ikke at fokusere hastighed men på god løbeteknik og holde en regelmæssig pace hele turen igennem. Så jeg vil sige, at du sagtens kan sænke hastigheden en smule et par ture, hvis det er det der skal til for at gennemføre :)

Pyh, min træning er en by i Rusland for tiden. Vi passer jo killinger for Kattens Værn og det er nok sådan ca. verdens bedste undskyldning for at droppe træningen, når man ved sådan en håndfuld små nuttegøjer sidder derhjemme og venter. Løb en tur i tirsdags (i pis-øs-regnvejr), men har slet ikke været i fitness. Og har også lige afmeldt fitness i eftermiddag :genert: Men de er jo så søøøøøøøde og vi har dem kun en begrænset periode, så det er vel OK ikke? :D Ej spøg til side så er jeg også inde i en periode, hvor mine knæ brokker sig lidt, så tænker en træningspause er OK.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Guilded_Lily » 7. jul 2016, 11:55

Nå, jeg kom for sent op i morges, ville ellers have været nede og træne lidt. Men nu skal jeg losses ud og tørre hår, smide ungerne i bilen og aflevere dem til manden, mens jeg tager videre og ser, om der er en frisør, der har tid. Jeg har på den ene side lyst til noget nyt, men jeg er samtidig også lidt glad for det lange, så det ender nok bare med at få de slidte fem cm af.

Så går jeg muligvis på jagt efter et passende stykke tøj til min bror og svigerindes pseudo-bryllup i næste uge.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3508

Indlægaf Ballademager » 7. jul 2016, 12:11

Nøj, min skulder og mine ben er smadrede i dag. Min lægmuskel har det med at blive helt hård og øm. Det lover ikke godt for aftenens træning... :tie:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 7. jul 2016, 13:43

Øj jeg er sur, jeg har været så god til at spise fornuftigt i denne uge(pånær søndag hvor jeg var til barnedåb) Og alligevel er vægten gået 600 gram op. Igår da jeg var på vægten var den 1600 oppe, og så er der så allerede røget et kg på en dag, så håber at de andre 600 også ryger hurtigt. Det betyder straf, da jeg ikke nåede de 500 gram som jeg har lovet min veninde. Straffen er at medbringe en muffin, som hun må nyde foran mig.

Jeg tror det går, har ikke spist sukker siden søndag. Og har max indtaget 1500 kcal pr dag. Nu vil jeg smutte til stepfit, og så håber jeg det er en succes :D
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 7. jul 2016, 14:07

Guilded_Lily skrev:Nå, jeg kom for sent op i morges, ville ellers have været nede og træne lidt. Men nu skal jeg losses ud og tørre hår, smide ungerne i bilen og aflevere dem til manden, mens jeg tager videre og ser, om der er en frisør, der har tid. Jeg har på den ene side lyst til noget nyt, men jeg er samtidig også lidt glad for det lange, så det ender nok bare med at få de slidte fem cm af.

I know the feeling... I eftermiddags fik jeg bestilt en tid til næste uge. De slidte spidser skal helt klart af, men jeg overvejer at få lagt mange flere lyse striber i håret, så jeg bliver mere blond - altså, ikke russisk luder-blond, men mere sådan en mørkblond-ish hårfarve. Jeg plejer at være mørkhåret, men jeg har været rigtig glad for det lidt mere blonde look, jeg fik lavet i efteråret. Dog render jeg rundt med en grim udgroning, der uden tvivl skal dækkes.
0
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 129
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 492
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 8. jul 2016, 05:52

Jeg fik fastedag og løbetur overstået i går.

Hold. Nu. Kæft. Jeg har verdens ringeste kondi :lol: :lol:

Jeg tror den lille grusvej jeg løb på er 1 km i alt, og jeg måtte holde 4 gå pauser på vejen.
På positivsiden, så er der da masser af plads til forbedring :fløjt:
4
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 8. jul 2016, 05:54

Er blevet syg :( Har feber og ondt overalt :whine:
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2540

Indlægaf Mi55y » 8. jul 2016, 05:56

Jeg var ude hos venner og se fodbold i går, og der var både kage, chips og slik - og jeg havde selv bagt chocolate chip cookies. Men jeg rørte ingen af delene! Jeg havde så også lige været på Krofatters og smovse stegt flæsk :love:
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2480

Indlægaf Pandesteg » 8. jul 2016, 06:33

Nå jeg kom alligevel afsted til træning i går, 30 minutter før min thai bo time begyndte, gik alle killingerne kolde og lå og snoozede hos deres mor, så jeg skyndte mig afsted til træning.
Weekenden bliver slem madmæssigt, har lovet manden junk i aften (enten pizza/pommes eller McD) og i morgen skal vi til sommerfest hos mine forældre. Men glæder mig nu alligevel til god mad og hygge, det skal der jo også være plads til :)
4
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 8. jul 2016, 10:47

Tak for grønt. Hvor er I søde :love:
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"