Køletaske... hurtig hjælp, tak!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 201
Likede indlæg: 1349

Køletaske... hurtig hjælp, tak!

Indlægaf Sophies-mor » 4. jul 2016, 06:55

Render lige lidt rundt i cirkler og pakker til tur med datteren.
Vi har "arvet" en køletaske til strøm fra min far - men jeg kan simpelthen ikke huske, hvordan den skal indstilles.

Er det ikke 12 volt og DC, når den skal sluttes til bilen og 220 Volt og AC, når den skal sluttes til almindeligt strømstik??
:gruble:
Det er primært AC og DC indstillingerne, der lige irriterer mig.
Min far kan heller ikke huske det lige p.t. og ingen aner hvor vejledningen er henne.

0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1165
Likede indlæg: 6830

Re: Køletaske... hurtig hjælp, tak!

Indlægaf Wizzze » 4. jul 2016, 06:58

Sophies-mor skrev:Render lige lidt rundt i cirkler og pakker til tur med datteren.
Vi har "arvet" en køletaske til strøm fra min far - men jeg kan simpelthen ikke huske, hvordan den skal indstilles.

Er det ikke 12 volt og DC, når den skal sluttes til bilen og 220 Volt og AC, når den skal sluttes til almindeligt strømstik??
Min far kan heller ikke huske det lige p.t. og ingen aner hvor vejledningen er henne.

Jo AC i væggen og DC i bilen
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 201
Likede indlæg: 1349

Re: Køletaske... hurtig hjælp, tak!

Indlægaf Sophies-mor » 4. jul 2016, 06:59

Wizzze skrev:
Sophies-mor skrev:Render lige lidt rundt i cirkler og pakker til tur med datteren.

Jo AC i væggen og DC i bilen

1.000 tak. Der er nemlig ikke så længe til, at vi skal afsted og ingen grund til at futte "køleskabet" af :-D
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D

Tilbage til "Generelt"