Vinterjakke i juli måned... Suk!

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1052

Vinterjakke i juli måned... Suk!

Indlægaf KinderBueno » 4. jul 2016, 14:23

Jeg skal til Australien her i slutningen af juli. Det viser sig, at Australsk vinter faktisk er skidekoldt, og der, hvor jeg skal bo, er der minusgrader om natten og om morgenen. Min nuværende vinterjakke er slidt op efter fem sæsoner, og er desuden også både for stor og tung til kufferten. Så jeg skal bruge en ny.

Jeg ville have investeret i denne nydelige Elvine Fia:

Billede

Men ak, jeg ventede for længe, og nu er den udsolgt. :whine: Og da det er en ældre model, er den ikke til at finde nogen steder. Jeg har støvsuget nettet (man ved, man er desperat, når man når flere sider hen på Google...), men uden held, desværre.

Vil I hjælpe mig med at finde en ny vinterjakke? Den skal kunne holde mig varm i temperaturer lige under frysepunktet, og jeg kan rigtig godt li' stilen som den på billedet. Den skal gerne gå ned over bagdelen og være lidt figursyet. Og helst ikke en dynejakke.

Mit budget er på maks 1500 kr.

Hjælp?
:blomst:
0
hej hest, hestehest
Rakel
Kort karma: 418
Likede indlæg: 3082

Re: Vinterjakke i juli måned... Suk!

Indlægaf Rakel » 4. jul 2016, 14:32

Jeg har en vinterjakke fra Kari Traa, der opfylder de kriterier. Jeg købte den så på udsalg i Oslo, så kender ikke helt normalprisen i Danmark. Jeg er superglad for den og det vintertøj, vi ellers har derfra
1
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 11
Likede indlæg: 123

Re: Vinterjakke i juli måned... Suk!

Indlægaf Lathyrus » 5. jul 2016, 06:45

Jeg har denne Danefæ vinterjakke, den er jeg meget glad for og den ligner den du søgte :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1

Tilbage til "Mode"