Hvad ville du gerne kunne - og hvorfor kan du ikke?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 388

Re: Hvad ville du gerne kunne - og hvorfor kan du ikke?

Indlægaf Anlewi » 6. jul 2016, 11:06

Jeg ville gerne kunne løbe igen, men en svær knæskade har sat mig id af spil
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Indlægaf Anilara » 6. jul 2016, 11:26

Jeg kan se, at jeg bør anerkende noget mere, at jeg både kan synge, spille klaver og tegne. :) (Er dog en bøv til at lære fra mig).

Til gengæld gad jeg godt kunne snakke mere om vind og vejr og ligegyldigheder. Jeg keder mig bravt når samtaler omhandler ting, som jeg finder ligegyldige. Jeg vil helst diskutere og lære. Ikke hyggesnakke. Min hjerne kobler bare enten automatisk fra eller begynder at finde mere interessante vinkler, også selvom jeg virkelig forsøger at fastholde den "ligegyldige samtale".
0
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1057

Indlægaf KinderBueno » 6. jul 2016, 11:43

Jeg gad godt kunne spille klaver. Det har jeg ALTID haft et inderligt ønske om. Men vi havde ikke plads til klaver i mit barndomshjem (seriøst, der var ikke 2kvm i overskud i det lillebitte landhus), og jeg har fået at vide, at det er rigtig svært at lære som voksen. Lidt ligesom med sprog. Men i bund og grund er det nok bare fordi, jeg synes det virker uoverskueligt at købe et klaver, jeg ikke har plads til, og gå til undervisning, jeg ikke har tid til. Men åååååh....

Og så gad jeg godt kunne danse swingdance, jitterbug, boogiewoogie/rock 'n roll dance og alt sådan noget. :) Men det har jeg så også planer om at starte til til næste år.
0
hej hest, hestehest
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9653

Indlægaf kidkomb » 6. jul 2016, 11:47

Jeg gad godt at kunne stå på en scene.
Jeg har altid været sceneskræk og siden jeg var 16 har folk sagt, at det skulle nok komme, du skal bare prøve det nok gange.
Nix. Jeg er 38. Jeg har rytmisk musikledelse og korledelse på bachelorniveau og nej, jeg kan ikke.
Jeg var ret fuld til min korledelses-eksamen og min lærer var meget overrasket over, at jeg gjorde det så godt. -jeg tog bare pænt imod mit "store" 7-tal og nævnte ikke noget om Jägermeister :devil:
Jeg er så nervøs, at jeg ikke engang kan synge derhjemme selv eller spille klaver uden at blive nervøs og komme til at tænke på, hvis andre mennesker kan høre mig.
Jeg ved ikke hvorfor.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"