Kan man finde en anonym på nettet

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Re: Kan man finde en anonym på nettet

Indlægaf MissDitte » 13. jul 2016, 09:13

Min kæreste er chokeret over, at nogen finder på sådan noget. Ked af det, fordi det kan være svært at bevise og bange for, om jeg vil møde hende med mistillid og om tilliden imellem os er skrøbelig.
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 14. jul 2016, 19:28

MissDitte skrev:Jeg har nu satset lidt, henvendt mig til hende med navns nævnelse og fortalt, at jeg ved hvem hun er og at hun dermed er gennemskuet. Et sats, for hvis jeg gættede forkert, ville jeg se lidt dum ud, men hvis jeg gættede rigtigt, ville jeg i den grad have fået hende til at føle noget træls.
Og at dømme efter tavsheden ramte jeg vist plet. Og hun må nu se dels at hendes plan mislykkedes og dels at vi ved, det stadig er hendes intention at så splid imellem os, selvom hun siger noget andet når folk taler med hende.

Så det er en I har haft problemer med tidligere? Er hun en eks?
0
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 15. jul 2016, 06:29

For 3 år siden da vi startede vores forhold var hende her, som jeg tror står bag, meget vred og manipulerende. Hun er vel en slags eks til min kæreste men de havde et meget mærkeligt forhold.
Der er dog kommet yderligere til sagen, idet hun nu har sendt mig screendumps af snapchat hvor hun og min kæreste angiveligt skriver sammen. Jeg har en virkelig skidt følelse i maven over det. Helt vildt. Men vist mest fordi jeg ikke forstår at noget vil gå så langt for at ødelægge det vi har. For igen er der ting der ikke hænger sammen i det der står, så jeg tror stadig på min kæreste.
0
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 15. jul 2016, 19:29

Æv en træls oplevelse. Personligt tror jeg dog alligevel at det ville være en lettelse for mig med en "forklaring" på hvad der skete, fremfor at det potentielt var en fuldstændig fremmede der opførte sig sådan.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3008

Indlægaf vibbsen » 16. jul 2016, 16:37

Sådan en møgkost.

Jeg ville være stærkt fristet til at skrive noget i retning af :

"Kære XXX. Jeg takker for dokumentationen. Jeg har imidlertid besluttet mig for stadig at blive gift med Knud Erik om 1 måned og leve lykkeligt til vores dages ende. Du har nu fået lettet din samvittighed og kan også levet lykkeligt til dine dages ende. Både Karl Erik og jeg ønsker dig derfor et godt liv. Krammer fra Ditte (Soon to be Ms Knud Erik")

Alternativt ville jeg bede kæresten om at skride ind og sige "Hør her,Trut. Det der chikane stopper lige her."
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3699

Indlægaf Novella » 16. jul 2016, 17:55

vibbsen skrev:Sådan en møgkost.

Jeg ville være stærkt fristet til at skrive noget i retning af :

"Kære XXX. Jeg takker for dokumentationen. Jeg har imidlertid besluttet mig for stadig at blive gift med Knud Erik om 1 måned og leve lykkeligt til vores dages ende. Du har nu fået lettet din samvittighed og kan også levet lykkeligt til dine dages ende. Både Karl Erik og jeg ønsker dig derfor et godt liv. Krammer fra Ditte (Soon to be Ms Knud Erik")

Alternativt ville jeg bede kæresten om at skride ind og sige "Hør her,Trut. Det der chikane stopper lige her."

Enig (bortset fra at kæresten vist nok er en kvinde). Hvad vil madammen dog opnå med det der? Det er bare chikane.
1

Tilbage til "Livets forhold"