Hvad skulle der være galt med nazismen?

Er du bare i humør til at småsludre om hvad som helst, så skal du kigge herind.
Brugeravatar
MannerKA/DerRudi
Bortvist
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Hvad skulle der være galt med nazismen?

Indlægaf MannerKA/DerRudi » 3. sep 2015, 16:12

Det forstår jeg ikke helt - nazismen er en guds gave til mennesket, hvis du spørger mig!
0
Manner, Manner.....!
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3952

Re: Hvad skulle der være galt med nazismen?

Indlægaf Angelina » 3. sep 2015, 16:23

Arh...vores første troll..og så prøver du ikke engang rigtigt ...

Billede
1
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
MannerKA/DerRudi
Bortvist

Indlægaf MannerKA/DerRudi » 3. sep 2015, 16:26

Hvis du ser logisk på det, så er det klart, at en stærk førerkultur er det, et land har brug for i krisetider. Det vidste de også i Tyskland i 1930'erne, hvor landet jo trods alt var i noget af en knibe - økonomisk såvel som menneskeligt efter det svigende nederlag fra første verdenskrig. Vi står også i en svær situation i dag, hvor landet invaderes af mange mennesker udefra, som kommer for at klø sig i røven og modtage penge. Det er der ingen grund til, vi som danskere skal finde os i!
0
Manner, Manner.....!
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 3. sep 2015, 16:30

MannerKA/DerRudi skrev:Hvis du ser logisk på det, så er det klart, at en stærk førerkultur er det, et land har brug for i krisetider. Det vidste de også i Tyskland i 1930'erne, hvor landet jo trods alt var i noget af en knibe - økonomisk såvel som menneskeligt efter det svigende nederlag fra første verdenskrig. Vi står også i en svær situation i dag, hvor landet invaderes af mange mennesker udefra, som kommer for at klø sig i røven og modtage penge. Det er der ingen grund til, vi som danskere skal finde os i!

Oki - så du vil i det mindste gøre en indsats...fino fino.

Som dansker vil jeg gerne hjælpe folk i nød - vi har masser af plads og masser af resurser - og den eneste invassion vi har haft I Danmark, var da dine venner marcherede ind i landet, for længe længe siden - men alligevel ikke så lang tid siden at det er glemt.

PS! Der er ikke krisetid.

Se evt denne video - så bliver du (måske) lidt klogere: https://video-ams2-1.xx.fbcdn.net/hvide ... e=55E89D33
1
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 3. sep 2015, 16:33

Og et rødt kort endda... ja ja, som debattens første troll, skal der jo være plads til lidt af den slags også...vil du have et retur, bare for god ordens skyld?
0
Brugeravatar
MannerKA/DerRudi
Bortvist

Indlægaf MannerKA/DerRudi » 3. sep 2015, 16:36

Hmmm! Jeg tror nu, vi to ser lidt forskelligt på de ting - jeg synes, der skal være plads til visse meninger her i landet, fordi vi også er et moderne vestligt demokrati, men vi er nødt til at værne om det - vi kan ikke bare give det væk til "folk i nød". De kommer her som bekvemmelighedsflygtninge - så derfor er vi ikke forpligtet til at hjælpe dem. Det ville jo svare til, at jeg bankede på din dør og bare stod med en fremstrakt flad hånd og forventede at få udleveret penge - sig mig, hvori består det retfærdige i det?
0
Manner, Manner.....!
Brugeravatar
MannerKA/DerRudi
Bortvist

Indlægaf MannerKA/DerRudi » 3. sep 2015, 16:37

Jeg ved ikke helt, hvad et rødt kort er - jeg prøvede bare nogle af de der knapper.
0
Manner, Manner.....!
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 3. sep 2015, 16:40

MannerKA/DerRudi skrev:Hmmm! Jeg tror nu, vi to ser lidt forskelligt på de ting - jeg synes, der skal være plads til visse meninger her i landet, fordi vi også er et moderne vestligt demokrati, men vi er nødt til at værne om det - vi kan ikke bare give det væk til "folk i nød". De kommer her som bekvemmelighedsflygtninge - så derfor er vi ikke forpligtet til at hjælpe dem. Det ville jo svare til, at jeg bankede på din dør og bare stod med en fremstrakt flad hånd og forventede at få udleveret penge - sig mig, hvori består det retfærdige i det?

De er ikke en skid mere bekvemmelighedsflygtninge end dem der måtte flygte fra landet her i usikre både da dine venner marcherede ind ove vores grænse. At mene de er bekvemmelighedsflygninge udviser uvidenhed af sådan en grad at man næsten kan frygte alt håb er ude.

Vi giver ikke noget væk - vi deler ud af det - hjælper og støtter, hvilket i sidste ende er det der gør en forskel og løfter vores samfund op.

Og nej, det svarer ikke til at du bankede på med udstrankt hånd - det svarede til at du bankede på fordi du ikke ville slås ihjel, stod med dine forskræmte børn der skreg i panik ...og jeg så ikke ville lukke dig ind og rede dit liv.
2
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. sep 2015, 16:40

Kom nu ind i kampen, troll! Det MÅ da kunne gøres bedre og mere overbevisende. Hvorfor gider debattrolls ikke engang prøve mere? Faktisk ikke fair.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
MannerKA/DerRudi
Bortvist

Indlægaf MannerKA/DerRudi » 3. sep 2015, 16:45

Hej venner, jeg har desværre ikke tid til at skrive mere, jeg vender tilbage senere. :D
0
Manner, Manner.....!
Brugeravatar
Angelina

Indlægaf Angelina » 3. sep 2015, 16:49

Nøj en sølle troll...skuffende...
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. sep 2015, 17:09

MannerKA/DerRudi skrev:Hej venner, jeg har desværre ikke tid til at skrive mere, jeg vender tilbage senere. :D

Kaldte mor? At maden var færdig?
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
MannerKA/DerRudi
Bortvist

Indlægaf MannerKA/DerRudi » 3. sep 2015, 21:09

Ado skrev:
MannerKA/DerRudi skrev:Hej venner, jeg har desværre ikke tid til at skrive mere, jeg vender tilbage senere. :D

Kaldte mor? At maden var færdig?

Ja, det var vist noget i den stil. :D
0
Manner, Manner.....!
Brugeravatar
MannerKA/DerRudi
Bortvist

Indlægaf MannerKA/DerRudi » 3. sep 2015, 21:10

0
Manner, Manner.....!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10305

Indlægaf icelady » 3. sep 2015, 21:22

"Fuld Medlem" kunne unægtelig forklare en hel del.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Sniksnak"