New York City alene?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Re: New York City alene?

Indlægaf Muddi » 11. jul 2016, 01:02

DetSorteCirkus skrev:Må man spørge, hvad din mor baserer sin bekymring på? Har hun været alene i New York, eller har hun på anden måde en særlig forudsætning for at vide, at det et farligt?

For at være helt ærlig, så ved jeg det ikke, andet end jeg er en pige. Eller jo, måske ved jeg det godt alligevel, men det er så skørt at det ikke giver mening. I 1996 var min søster og jeg med vores forældre i Californien i en måned. Vi boede dels hos nohet familie, og kørte dels rundt i de nærliggende stater og så forskellige ting, som man nu gør på de kanter. Min fars moster, som bor der pg er amerikansk gift, sagde til mine forældre, før vores roadtrip, at de ikke måtte lade min søster og jeg gå alene, for der var mange som godt kunne finde på at kidnappe (særligt lyshårede?) børn. Og ja, flere steder vi kom, var der opslag om børn der var forsvundet. Men altså, vi var 11 og 15 dengang, så det hænger jo ikke sammen med at jeg nu er 31. :forvirret2:
0
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 942

Indlægaf IrmaPigen » 11. jul 2016, 06:53

Jeg forstår det ikke rigtigt..

Du er 31 år.
Din mor vil ikke have du tilbringer er døgn alene i NYC.
Og du føjer hende?
1
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 11. jul 2016, 11:21

IrmaPigen skrev:Jeg forstår det ikke rigtigt..

Du er 31 år.
Din mor vil ikke have du tilbringer er døgn alene i NYC.
Og du føjer hende?

Nej. Det gør jeg absolut ikke.
0
Brugeravatar
BlushBaby
Kort karma: 5
Likede indlæg: 28

Indlægaf BlushBaby » 14. jul 2016, 10:46

DetSorteCirkus skrev:
BlushBaby skrev:Kan forresten anbefale dette hotel. Ligger med Times Square lige rundt om hjørnet....så du farer ikke vild.
https://www.choicehotels.com/new-york/n ... tels/ny464

Det var da godt nok billigt med den beliggenhed :dance:

Ja!
Vi bookede godt nok 4-5 mdr i forvejen. 3 piger om dobbeltværelse... Vi skulle af med ca 1500 hver dor 4-5 nætter.
Og det var med ho morgenmad med bagels og vafler hehe
0

Tilbage til "Rejser"