Løbebukser og sportsbh

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1392

Re: Løbebukser og sportsbh

Indlægaf Filipai » 21. jul 2016, 09:10

Oddinary skrev:

Damn it! Jeg bestilte to i min sædvanlige størrelse inden jeg læste det her. Nogen, der har returneret til Wiggle før? :genert:[/quote]

Hvis det er 75F eller G må du sige til :P
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 21. jul 2016, 09:10

Mangoness skrev:Er i andre ligeglade med, at man kan se ens brystvorter, når man har en sportsbh på? :genert:

Gør i noget for, at man kan forhindre, at man kan se dem? :blush:

Jeg synes ikke det ses særligt tydeligt, men udover det har jeg en løs top udover, og så kan man slet ikke set det.
0
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Indlægaf Oddinary » 21. jul 2016, 09:45

Filipai skrev:
Oddinary skrev:

Damn it! Jeg bestilte to i min sædvanlige størrelse inden jeg læste det her. Nogen, der har returneret til Wiggle før? :genert:

Hvis det er 75F eller G må du sige til :P[/quote]

70dd, men jeg har modtaget dem nu, og jeg synes ikke, det er så galt. Ikke galt nok til at jeg skulle have haft en 75, tror jeg. :) Til gengæld er det mærkeligt for mig at have sportsbh'er, hvor man kan se, at jeg har bryster i. Jeg ved ikke, om jeg stoler på dem nu! :genert:
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 21. jul 2016, 09:53

Oddinary skrev:
Filipai skrev:
Oddinary skrev:

Damn it! Jeg bestilte to i min sædvanlige størrelse inden jeg læste det her. Nogen, der har returneret til Wiggle før? :genert:

Hvis det er 75F eller G må du sige til :P

70dd, men jeg har modtaget dem nu, og jeg synes ikke, det er så galt. Ikke galt nok til at jeg skulle have haft en 75, tror jeg. :) Til gengæld er det mærkeligt for mig at have sportsbh'er, hvor man kan se, at jeg har bryster i. Jeg ved ikke, om jeg stoler på dem nu! :genert:[/quote]

Haha, det er sjovt, jeg synes ikke jeg har nogen bryster i dem overhovedet, men det har jeg heller ikke i nogle andre. Godt de passer, nu hvor jeg alligevel ikke kunne overtage :P
0
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Indlægaf topmadras3 » 21. jul 2016, 16:47

Mangoness skrev:Er i andre ligeglade med, at man kan se ens brystvorter, når man har en sportsbh på? :genert:

Gør i noget for, at man kan forhindre, at man kan se dem? :blush:

I de sports bh`er (og almindelige bh`er) jeg har kan man ikke se mine brystvorter,jeg hader hvis man kan se dem
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"