Har du en/flere piecinger

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.

Har du piercinger

"Kun" almindelige huller i ørerne
26
37%
Ja - både piercinger og almindelige huller i ørerne
24
34%
Ja - kun piecinger
0
Ingen stemmer
Nej - men har haft
12
17%
Nej - har aldrig haft
3
4%
Nej - men overvejer
0
Ingen stemmer
Intet - heller ikke almindelige huller i ørerne
4
6%
Andet (skulle jeg have glemt noget. Forklar gerne)
2
3%

Afgivne stemmer: 71
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Har du en/flere piecinger

Indlægaf ShuruQ » 10. jul 2016, 14:42

Vi snupper en afstemning om piercinger også. Kan vi jo lige så godt :P.

Jeg forsøger at holde styr på hvad jeg har. Så vidt jeg kan tælle har jeg 8 almindelige huller i ørerne, 2 helix og 3 andre, jeg husker ikke navnet på dem, bruger ikke dem alle. Så har jeg en tragus intakt. Jeg havde en Daith der er i den "flap" over tragus i samme øre, men den tabte jeg og har ikke fået sat ind i. Jeg har haft en rook, jeg savner den som vanvittig men den røg også ud, den ene gang var jeg inde og på sat den i igen, der var den groet så meget sammen at pierceren fik mig selv til at sidde og rode med at få den i fordi hun ikke ville gøre mig for ond, det lykkes og hun skruede kuglen på, desværre tabte jeg den igen :trist:. Skal have den lavet igen, det samme med min daith. Så har jeg haft bridge, næsepiercing og snakebite. Jeg har ligeledes i tungen.

Status pt er at jeg fortsat bruger de almindelige huller i ørerne, den i tungen (føler mig nøgen uden) og min tragus :danse:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Lismaens
Kort karma: 84
Likede indlæg: 468

Re: Har du en/flere piecinger

Indlægaf Lismaens » 10. jul 2016, 14:53

Jeg har en tragus og anti-helix og tre almindelige huller i hvert øre. Jeg bruger dog kun øreringe i øreflippen normalt.
Som teen havde jeg en del piercinger rundt omkring på kroppen. :D
Jeg er ret ked af, at min labret aldrig er "helet"/lukket på trods af at det er ca. 11 år siden jeg tog den ud. Det er ret irriterende at have det hul i ansigtet. Det samme ned næsepiercingen, som har været ude i 5-6 år.
Senest rettet af Lismaens 10. jul 2016, 14:55, rettet i alt 2 gange.
0
POCKETKITTEN
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2632

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. jul 2016, 14:53

Jeg har syv funktionsdygtige huller i det ene øre og to i det andet. Jeg mangler stadig et par stykker.

Jeg har haft mange andre (hjemmelavede :tie:) huller i ørene, men pånær et, som jeg ikke bruger, er de vokset sammen.

Jeg har tidligere haft næse- og navlepiercinger af flere omgange, som er groet sammen. Jeg tror faktisk, jeg skal have en ny navlepiercing, når jeg får min flade mave tilbage, for den savner jeg.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 10. jul 2016, 15:11

Lismaens skrev:Jeg har en tragus og anti-helix og tre almindelige huller i hvert øre. Jeg bruger dog kun øreringe i øreflippen normalt.
Som teen havde jeg en del piercinger rundt omkring på kroppen. :D
Jeg er ret ked af, at min labret aldrig er "helet"/lukket på trods af at det er ca. 11 år siden jeg tog den ud. Det er ret irriterende at have det hul i ansigtet. Det samme ned næsepiercingen, som har været ude i 5-6 år.

Sådan har jeg det også med mit snakebite, det er pisseirriterende det ligner to kæmpe hudorme i den ene side af. Årh ungdommens ubetænkeligheder :P.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1342

Indlægaf Sophies-mor » 10. jul 2016, 15:13

Ingen anelse om hvad jeg skal stemme.
Jeg har 3 almindelige huller i det ene øre og 1 i det andet.
Men... om de 2 extra klassificeres som piercinger og ikke almindelige huller?
:gruble:
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 566

Indlægaf Lulu » 10. jul 2016, 15:21

Jeg har alm. huller i ørerne og en tungepiercing (den ryger dog inden for det næste års tid, når jeg får taget mig sammen).

Jeg har haft et hul mere i øret, oppe i "toppen" (der hvor en elver ville have spidse ører), det hul er dog groet sammen for længe siden. Hedder det noget specielt?
0
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 126
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 486
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 13. jul 2016, 10:56

Jeg har almindelige huller i ørerne.

Derudover har jeg en conch, labret, tunge, næse og navlepiercing. Jeg havde en Christina som nægtede at hele, så jeg var nødt til at give op og tage den ud, dén savner jeg helt vildt!

(jeg havde også 5 ekstra almindelige huller i det ene øre, men det var simpelthen for bøvlet at få styrthjelm af og på med alle de smykker, så jeg endte med at tage dem ud og hullerne groede lynhurtigt til)

Og så overvejer jeg en i øjenbrynet men kan ikke helt beslutte mig for om det "går an" for en i min alder :-D
0
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 13. jul 2016, 10:58

Jeg har almindelige huller i ørerne og et ekstra hul i højre øre. Jeg har haft en navlepiercing og overvejer om jeg skal have den lavet igen. Savner den lidt :blush2: På den anden side ved jeg ikke om jeg er "for gammel" til sådan en :lol: :blush:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 13. jul 2016, 11:03

6 huller i venstre øre, et enkelt hul + en tragus i højre øre :)

Jeg var piercet i tungen for tusind år siden, men den er altså røget igen.
0
:whip:
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2489
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. jul 2016, 11:45

Jeg har 5 huller i ørene og en navle piercing.

Jeg bryder mig ikke om huller i huden (ørene er dog helt okay) så siden jeg blev piercet i navlen for 13 år siden, har jeg haft det samme smykke i. Det har aldrig været ude :lol:

Nok af samme grund jeg ikke kan klare piercinger i tungen. Synes simpelthen det er så klamt :genert:
0
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10238

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jul 2016, 11:51

Jeg har bare almindeligt hul i ørene og har aldrig for alvor haft lyst til mere.
0
Je suis un tableau noir.
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2924

Indlægaf JoyNips » 13. jul 2016, 11:56

Jeg har almindelige huller i ørerne og så har jeg som alle andre, der var unge i slut-'90erne haft en navlepiercing.
0
Brugeravatar
Anigav
Kort karma: 20
Likede indlæg: 143

Indlægaf Anigav » 13. jul 2016, 12:04

Jeg har en septum og en intimpiercing. Og huller i øreflipperne, efter at have ødelagt dem ved stretch, så hullerne er ikke små nok til almindelige øreringe, og har blowout på den ene. Heldigvis er de ikke så store at øreflipperne hænger, men vil stadig gerne have syet det sammen en dag.

Derudover har jeg tydelige ar fra labret og næsepiercing, og knap så tydelige ar fra snakebite og øjenbrynspiercinger. Jeg vil rigtig gerne have lavet en bridge, men tror aldrig at det bliver, netop pga af efterfølgende af.

Jeg har ikke haft alle piercingerne på samme tid, vil jeg lige tilføje :D Men jeg har været glad for dem alle sammen, også selvom jeg er træt af arrene i dag.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4151

Indlægaf Persnikedy » 13. jul 2016, 12:19

Jeg har stadig hullerne fra piercingerne så jeg har valgt at jeg stadig har dem sammen med mine alm huller i ørene.

Jeg havde 2 i næsen, 2 i hvert øre (der er 3 huller nu i brug), en i underlæben og en i venstre brystvorte
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3558

Indlægaf Lemonella » 13. jul 2016, 13:27

Jeg fik lavet hul i ørene for m a n g e år siden. Har dog ikke brugt øreringe i over 20 år., så hullerne er mere eller mindre groet sammen, eller det er de så ikke helt, men det er ret besværligt, at sætte ringe i.
Da jeg havde langt hår, fik jeg altid kammen ind i ringene og rev hul, så til sidst holdt jeg op med, at sætte noget i ørene. Nu, hvor jeg er korthåret, synes jeg det ser underligt ud med noget i ørene.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Kropsudsmykning"