Har du en/flere piecinger

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.

Har du piercinger

"Kun" almindelige huller i ørerne
26
37%
Ja - både piercinger og almindelige huller i ørerne
24
34%
Ja - kun piecinger
0
Ingen stemmer
Nej - men har haft
12
17%
Nej - har aldrig haft
3
4%
Nej - men overvejer
0
Ingen stemmer
Intet - heller ikke almindelige huller i ørerne
4
6%
Andet (skulle jeg have glemt noget. Forklar gerne)
2
3%

Afgivne stemmer: 71
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Re: Har du en/flere piecinger

Indlægaf Frk._Strawberry » 15. jul 2016, 18:15

Lismaens skrev:
Frk._Strawberry skrev:Jeg har 2 almindelige huller i hvert øre, men bruger kun de nederste.

Jeg har haft en tungepiercing for maaaaaaaange år siden, men den er død og borte nu.

Kunne dog godt tænke mig den der piercing i øret, som eftergivende skulle hjælpe på migræne - er der nogen, der kan huske hvad det er for en?

Den overvejer jeg også at få. Jeg hader bare at helingsprocessen er så lang for piercinger i mine ører. Min forward helix driller stadig lidt, her efter et par år. :( Men det ville være så lækkert at kunne slippe af med migrænen på den måde! :rock:

Døjer du med meget betændelse eller hvordan?

Jeg er rimelig hooked på den - nu mangler jeg bare at finde en ordentlig piercer her i Østjylland :) Nåja, og så også lige at finde modet :-P
0
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 467

Indlægaf Lismaens » 15. jul 2016, 18:46

Frk._Strawberry skrev:
Lismaens skrev:
Frk._Strawberry skrev:Jeg har 2 almindelige huller i hvert øre, men bruger kun de nederste.

Jeg har haft en tungepiercing for maaaaaaaange år siden, men den er død og borte nu.

Kunne dog godt tænke mig den der piercing i øret, som eftergivende skulle hjælpe på migræne - er der nogen, der kan huske hvad det er for en?

Den overvejer jeg også at få. Jeg hader bare at helingsprocessen er så lang for piercinger i mine ører. Min forward helix driller stadig lidt, her efter et par år. :( Men det ville være så lækkert at kunne slippe af med migrænen på den måde! :rock:

Jeg er rimelig hooked på den - nu mangler jeg bare at finde en ordentlig piercer her i Østjylland :) Nåja, og så også lige at finde modet :-P

Ikke betændelse som sådan, men lidt snask i perioder. Men min hud er også mærkelig, det er det samme med mine almindelige huller i øreflipperne, som jeg nærmest har haft hele livet. Den eneste der aldrig har brokket sig, er min tragus.
Jeg er heller aldrig blevet piercet her i Jylland, så jeg aner heller ikke hvem jeg skal vælge, hvis jeg beslutter at få den. Er lidt hys med sådan noget.
0
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Indlægaf Frk._Strawberry » 15. jul 2016, 21:07

Lismaens skrev:
Frk._Strawberry skrev:
Lismaens skrev:

Ikke betændelse som sådan, men lidt snask i perioder. Men min hud er også mærkelig, det er det samme med mine almindelige huller i øreflipperne, som jeg nærmest har haft hele livet. Den eneste der aldrig har brokket sig, er min tragus.
Jeg er heller aldrig blevet piercet her i Jylland, så jeg aner heller ikke hvem jeg skal vælge, hvis jeg beslutter at få den. Er lidt hys med sådan noget.

Jeg tror, at vi har de samme ører.. Eller.. Du ved hvad jeg mener :genert:
Har også altid bøvlet med mine på samme måde..

Tror jeg er kommet frem til Lars Dalgas i Århus - han lavede også min tungepiercing i tidernes morgen og er knaldhamrende dygtig :gogo:

Sorry for OT til jer andre :genert:
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 483
Likede indlæg: 1574

Indlægaf Spjaerten » 15. jul 2016, 21:16

Har 1 hul i hver øreflip

Har tidligere haft piercing I navlen og 1 hul øverst i det ene øre.
Øre endte i byld og betændelse og navlen groede sammen i huden på under 1 uge (turde ikke perforere huden efter den uge hvor jeg havde taget den ud pga sol ferie.)
0
Tryk på * :slem:
Lismaens
Kort karma: 77
Likede indlæg: 467

Indlægaf Lismaens » 15. jul 2016, 21:18

Frk._Strawberry skrev:
Lismaens skrev:
Frk._Strawberry skrev:
Lismaens skrev:

Jeg tror, at vi har de samme ører.. Eller.. Du ved hvad jeg mener :genert:
Har også altid bøvlet med mine på samme måde..

Tror jeg er kommet frem til Lars Dalgas i Århus - han lavede også min tungepiercing i tidernes morgen og er knaldhamrende dygtig :gogo:

Sorry for OT til jer andre :genert:

Ham har jeg vidst også læst meget godt om på byens Fb. Og John fra Toolbox. Han ser bare så spooky ud, at jeg nok ikke ville kunne slappe nok af... :ninja: Det kunne være at jeg bare skulle kaste mig ud i det i næste uge, skal alligevel have skiftet kugler på F. Helixen og tragus.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 16. jul 2016, 07:19

Jeg har kun 2 almindelige huller i ørene tilbage.

Men jeg har i mine teenageår tilbage i slut 90'erne/start 00'erne haft øjenbrynspiercing, tungepiercing, næsering og en piercing under læben midtfor. Ved ikke hvad de kaldes. De var alle på samme tid + jeg havde kort farvet i hår i blåt eller grønt. Og jeg havde også et UV-hundehalsbånd... Yeeees, jeg var wild. :lol: :slem:
3
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 411

Indlægaf Thitida-No-Chey » 16. jul 2016, 08:09

Jeg "nøjes" med tre huller i hvert øre... :)
0
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 23. jul 2016, 10:11

Jeg har kun 2 huller i det ene øre og 1 i det andet, men jeg har haft helix, forward helix (den gik heeeeelt galt, så halvdelen af mit ansigt svulmede op og jeg måtte have penicillin), navle, tunge og begge brystvorter.
Jeg skal ikke pierces igen, men jeg synes der findes mange fede piercinger...jeg nøjes nu med at nyde synet :)
0
What's done in the dark will be brought to the light
Fynbo
Kort karma: 17
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 154

Indlægaf Fynbo » 23. jul 2016, 10:16

Intet - heller ikke almindelige huller i ørerne
0

Tilbage til "Kropsudsmykning"