Personlighedstyper

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.

Hvilken personlighedstype er du?

INTJ eller INTP
12
7%
ENTJ eller ENTP
11
7%
INFJ eller INFP
40
24%
ENFJ eller ENFP
26
16%
ISTJ eller ISFJ
39
23%
ESTJ eller ESFJ
20
12%
ISTP eller ISFP
9
5%
ESTP eller ESFP
9
5%

Afgivne stemmer: 166
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 10
Likede indlæg: 270

Re: Personlighedstyper

Indlægaf Lucia » 17. jul 2016, 13:17

dgd2007 skrev:
Lucia skrev:[...]
Introverted – 91%
[...]

Rainman 2 :)

Haha, jeg er dog ikke helt så god til hovedregning :P
1
Brugeravatar
.s.
Kort karma: 5
Likede indlæg: 43

Indlægaf .s. » 17. jul 2016, 17:22

ENFP - the Campaigner, som jeg altid bliver.

Det er lidt forskelligt hvor højt jeg scorer på I og E - altid med en fordel til E dog, da jeg har perioder, hvor jeg er mere introvert end andre.
jeg fik: 71 % E, 72 % I, 75 % F, 89 % P - 57% A

Allerede første citat i beskrivelsen fortæller det meget godt:

"It doesn’t interest me what you do for a living. I want to know what you ache for – and if you dare to dream of meeting your heart’s longing. It doesn’t interest me how old you are. I want to know if you will risk looking like a fool – for love – for your dreams – for the adventure of being alive." - Oriah Mountain Dreamer

sagt med få ord: en drømmer, free spirit, individualist, god til at få ideerne, men ikke god til at føre dem ud i livet, har svært ved at fokusere, bliver hurtigt stresset osv. osv.
1
Brugeravatar
.s.
Kort karma: 5
Likede indlæg: 43

Indlægaf .s. » 17. jul 2016, 17:24

Men det er morsomt, for ENFP er virkelig en type, jeg got kan se mig selv i, i modsætning til enneagrammet, hvor jeg slet ikke føler, jeg passer ind i nogle af beskrivelserne :D
0
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2559

Indlægaf LaScrooge » 19. jul 2016, 12:09

Jeg skifter mellem ENTJ og ENTP, og resultaterne ligger så tæt at jeg altid skal vurdere om jeg mener jeg er hhv J eller P, afhængig af hvad testen slog ud som denne gang.

The Inventor
Representing roughly 3 percent of the general population, ENTPs are sharp, clever, lively, active, and unreserved. Nicknamed the "Inventors,” ENTPs easily manage resources in order to solve unique and engaging problems. They are also capable of recognizing theoretical concepts, which they can systematically analyze and interpret. ENTPs are especially good at understanding other people. Not interested in or excited by routines, ENTPs avoid repetition and often switch from one new interest to another.

The Field Marshal / The Executive
ENTJs easily see illogical and ineffective processes and enjoy creating and implementing thorough solutions to fix managerial and organization problems. Representing roughly 2 percent of the general population, ENTJs are nicknamed "The Field Marshals" or "The Executives." They are honest, candid, forceful, and easily take on leadership roles. They enjoy long-term strategizing, preparation, and goal setting and are typically knowledgeable and very well informed. ENTJs are also well-read and enjoy expanding their expertise and knowledge in order to pass that on to others. They are often forceful and persuasive when explaining their ideas and plans.
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2179

Indlægaf Mulan » 19. jul 2016, 18:02

Gad vide om personlighedstyperne i antal er anderledes på et debatfora end i "virkeligheden" pga demografien? Synes der er en stor overvægt af introverte. :gruble:
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3411

Indlægaf dgd2007 » 19. jul 2016, 21:19

Mulan skrev:Gad vide om personlighedstyperne i antal er anderledes på et debatfora end i "virkeligheden" pga demografien? Synes der er en stor overvægt af introverte. :gruble:

Den frygtede debattørprofil :)
1

Tilbage til "Livets forhold"