Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1499

Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf Fuck.exe » 11. jul 2016, 20:11

Velkommen til vores vægttabstråd!

På Det Unævnelige havde vi et hyggeligt lille vægttabshjørne hvor vi delte vores daglige kamp mod vægten med dem der havde lyst til at læse med. Det syntes vi der var rætti sjovt, så nu gør vi det igen!

Denne gang er det ikke meget anderledes. Der er kilo der skal smides, der er motion der skal dyrkes, der er en masse børn der skal passes, vasketøj der skal lægges sammen, og selvfølgelig en masse kage der skal spises.

Hvem er vi?

Bluetof:
Cirka 1.30 meter høj dame med hang til Nordjylland, motorcykler og kinesisk friture. Mor til 2 børn + et sæt tvillinger, og kærester med Mr. Mancandy. Vil gerne tabe sig fordi hun ligner en flodpony, og meget hellere vil ligne en lavere udgave af Jennifer Lawrence.

Fuck.exe:
Studerende på barsel. Gift med Ingeniøren, mor til Skinke.exe på 4 år og Baby.exe på 4 mdr. Startede med 14 kg overvægt efter graviditeten, og mangler stadig at smide de sidste 9 kg. Er utålmodig og slidt. Men stadig rødhåret.

Sæt i gang! And may the odds be ever in our favor!

Status:

Bluetof:
D.13/7-16: 79 kg
D.25/7-16: 78 kg
D.28/7-16: 78 kg

Delmål:

Fuck.exe:
D.13/7-16: 79 kg
D.21/7-16: 78,5 kg
D.28/7-16: 78,0 kg
D.4/8-16: 78,2 kg
D.11/8-16: 77,7 kg
D.18/8-16: 77,5 kg
D.25/8-16: 77,6 kg
D.28/9-16: 77,7 kg

Delmål:
77 kg:
75 kg:
73 kg:
70 kg:
Senest rettet af Fuck.exe 28. sep 2016, 09:29, rettet i alt 16 gange.
8
Gulvaber er også mennesker.
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 647

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf bluetof1 » 11. jul 2016, 20:15

Flodponyer er kendt for deres ringe højde og hang til man candy. Og tvillinger.
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 11. jul 2016, 20:17

Og pepsi. Oh Lord.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 11. jul 2016, 20:31

Nå, jeg lægger ud med at fortælle om min dag.

Jeg har været hjemme med træt og lettere feberramt Skinke.exe + Baby.exe. Det hele er gået op i hat og briller fordi alle har været trætte og i dårligt humør. Klokken var 14:30 før jeg fik morgenmad som bestod af en håndfuld popcorn jeg fik listet fra Skinken.

Skinken gik kold i sengen kl.16, den anden gik kold kl.18, ingeniøren gik kold kl.22, og jeg har ligget brak på sofaen i evigheder. Har lagt løbetøjet frem, men gider ikke. Ender uden tvivl med at gøre det alligevel. Skal trænes op til at kunne løbe ordentligt igen, men det tager bare så lang tid efter den grimme bækkenløsning jeg fik raget til mig da baby var inde i min mave. Og jeg er utålmodig. Så utålmodig. Og det regner.

Tager løbebukser på nu. Så må vi se om jeg kommer udenfor, og ellers er de vel fine som natbukser.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 11. jul 2016, 22:32

Fuck.exe skrev:Nå, jeg lægger ud med at fortælle om min dag.

Jeg har været hjemme med træt og lettere feberramt Skinke.exe + Baby.exe. Det hele er gået op i hat og briller fordi alle har været trætte og i dårligt humør. Klokken var 14:30 før jeg fik morgenmad som bestod af en håndfuld popcorn jeg fik listet fra Skinken.

Skinken gik kold i sengen kl.16, den anden gik kold kl.18, ingeniøren gik kold kl.22, og jeg har ligget brak på sofaen i evigheder. Har lagt løbetøjet frem, men gider ikke. Ender uden tvivl med at gøre det alligevel. Skal trænes op til at kunne løbe ordentligt igen, men det tager bare så lang tid efter den grimme bækkenløsning jeg fik raget til mig da baby var inde i min mave. Og jeg er utålmodig. Så utålmodig. Og det regner.

Tager løbebukser på nu. Så må vi se om jeg kommer udenfor, og ellers er de vel fine som natbukser.

Kom du ud og løbe? Med den dag du havde haft, ville det være ganske forståeligt, hvis du blev liggende på sofaen.
0
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 12. jul 2016, 05:02

Miss_no_More skrev:
Kom du ud og løbe? Med den dag du havde haft, ville det være ganske forståeligt, hvis du blev liggende på sofaen.

I sekundet efter jeg havde postet indlægget, vågnede Skinken og var ked af det :( Da han sov igen, skyndte jeg mig ud af døren. Det blev til 9 min intervalløb og et hurtigt bad da jeg kom hjem :banan: Jeg havde ligget på sofaen hele dagen med 2 unger, så trængte virkelig til at komme udenfor.

Min barsel slutter d.8/8 hvor Ingeniøren så tager over. Jeg tror at vi glæder os lige meget :genert:
5
Aesel82
Kort karma: 8
Likede indlæg: 135

Indlægaf Aesel82 » 12. jul 2016, 05:50

Hvor er det sejt, at du kom afsted :gogo:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4300

Indlægaf Rapfisk » 12. jul 2016, 07:11

Jaaaa! Hvor er jeg glad. Tillykke med tråden, begge to, og jeg glæder mig til at vende tilbage til min yndlingsaktivitet med at følge jer religiøst :worship: :klap:
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 12. jul 2016, 12:58

Aesel82 skrev:Hvor er det sejt, at du kom afsted :gogo:

tak Aesel :kys: Jeg følte mig også ret blæret :banan:
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 12. jul 2016, 13:00

Rapfisk skrev:Jaaaa! Hvor er jeg glad. Tillykke med tråden, begge to, og jeg glæder mig til at vende tilbage til min yndlingsaktivitet med at følge jer religiøst :worship: :klap:

Mange tak, Rapfisk. Din opmærksomhed og tilbedelse er ikke noget jeg kan klage over :pompom:
2
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 569

Indlægaf Lulu » 12. jul 2016, 14:49

:banan: jeres tråd var nok min yndlings førhen, så glæder mig til at følge jer igen!
2
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 12. jul 2016, 17:34

Jeg ser vores fans er tilbage :-D Glimrende!

Min dag i går suckede og jeg løb 651 meter før jeg måtte overgive mig til alle hosteanfalds moder. Oh Lord, the pain! Jeg har stadig ondt i halsen efter den omgang :badr:

I dag har jeg brugt formiddagen på uendelige mængder vasketøj og eftermiddagen i Fårup Sommerland hvor vi spiste aftensmad (grillet kylling med salat og brød) og nu fejrer jeg så dagens inaktivitet med cola og popcorn mens jeg prøver at forholde mig til det faktum at ferien med ungerne snart er slut.

Mit udgangspunkt er lidt bedre denne gang end sidst og vægten (inkl. enorme mængder vand i kroppen) siger 79 kg. Jeg gider ikke det der BMI-pjat denne gang for jeg vejer det jeg vejer og det bliver hverken mere eller mindre af at andre ved hvor meget det er. Jeg er heller ikke flov over det. Jeg vil bare gerne synes om det jeg ser i spejlet og det gør jeg ikke lige nu.

Jeg har genindført mit træningsregime fra sidst med løb hver anden dag og styrketræning (let) hver dag. På et eller andet tidspunkt vil det vel virke.
Kosten skal der også ske noget med, men lige nu har jeg ferie og jeg har bestemt at det betyder at jeg må æde hvad jeg har lyst til. Indtil videre betyder det så at jeg spiser ca. en gang om dagen, men til gengæld usundt :rulle:

Anyways, velkommen tilbage til vores univers. Jeg ved ikke med Exe, men mit liv er på ingen måde blevet mere stille efter at der kom tvillinger til. Senere kan der måske spammes med billeder af omtalte tvillinger eftersom det var det dem, der stort set var skyld i mit exit fra vores tidligere tråd.
4
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 13. jul 2016, 06:46

Ligesom Bluetof, så er mit liv heller ikke så stille som det har været, og jeg har endda kun 2 børn :genert:
Men det der barsel... Nørj hvor er det bare slet ikke mig! Alle dage er ens og handler kun om måltider, gylp, skrigeri, bleskift, middagslure, sovetider, vasketøj, oprydning, madlavning, og assisterede toiletbesøg (man er fandeme aldrig alene derude mere :tie: ) Jeg tæller dagene til Ingeniøren overtager barsel (som han i øvrigt kalder "Farsel"... The dad-jokes has begun!).

I går var Skinken og jeg i vores gamle mødregruppe. Det var noget tid siden vi sidst havde ses, så det var bare ekstra hyggeligt. Gruppen har haft vokseværk, da der siden sidst var kommet 3 babyer til verden, og der er endnu en på vej. Så fint :lun: Jeg havde medbragt masser af chokoladekage som jeg selvfølgelig spiste af :love:

Gårsdagens motion var 5 km gåtur med Skinken. Heldigvis begyndte det først at øsregne de sidste 800 meter.

Ingeniøren er gået ned med feber og hoste, så aftensmaden blev en noget snask fra Justeat. Vi havde ellers gryderetter og lasagne i fryseren, der var bare ingen af os der gad tø det op fordi vi var så trætte :stoned: Skinken gik i seng kl.17, Babyen gik i seng kl.18 og de voksne gik i seng kl.21. Alle sov til kl.6 i morges. Virkelig tiltrængt!

Mit mål med i dag er at komme igennem den bunke vasketøj som nogen har smidt på Babyens sansegynge. Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at gå en lille tur inden Skinken skal hentes i børnehave. Men nu ser vi. Babyen har som altid sin helt egen agenda.

Herunder kan I se et billede af den calzone jeg fik i går. Den var med spagetti, løg, kebab og ost. Den smagte absolut fantastisk :love: :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 13. jul 2016, 06:48

Bluetof, jeg vejer også 79 kg :D Det gør det bare ekstra hyggeligt at følges :banan:

Jeg har dog ikke vand i kroppen. Kun cola.
4
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 13. jul 2016, 07:08

Jeg har muligvis også cola i kroppen. Og popcorn. Og måske en håndfuld bolcher.

Men i dag kommer min søster med familie og jeg har lovet brunch. Kokken er her godt nok også, men jeg kan nok ikke helt slippe for at lave noget af det der mad :-D
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"