Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf Fuck.exe » 28. jul 2016, 21:02

Nå, men det er 15 timer siden jeg opdaterede i morges, og jeg er stadig lettere hungover og træt, dog nu med endnu mere fedtet hår.

Dagens kost: Bærer seriøst præg af hovedpine, kvalme, træthed og ugidelighed. Here goes: ½ bolle med smør, ½ bolle med (svigermors hjemmelavede) syltetøj, 1 kinderæg, 3 stykker chokolade, 2 lakridser, 1 L cola light, 2 L vand, hjemmepoppede popcorn med kaskader af salt, 2 skiver pålæg direkte fra pakken, 2 treo med citrussmag, 1 p-pille og lasagne a lá Ingeniøren med dampet broccoli on the side.
Dagens motion: 3,5 km gåtur -udelukkende fordi jeg skulle sende en pakke og gik en omvej for at se om jeg kunne fange nogle sjove pokémons. Fandt ikke en skid spændende, kun nogle åndssvage pidgey´er. Lorte Pidgey, calm your tits! You're not that special!

Jeg burde virkelig gå i seng. Det er som om det bare ikke rigtig er sket endnu. I stedet for stener jeg Antikkrejlerne på DRtv og får lidt farve i kinderne når de finder noget rigtig grimt rigtig billigt. Min hjerne er så meget i barsels-mode.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 31. jul 2016, 21:09

De sidste 3 dage har været helt skæve :stoned: Babyen har haft 2 dage i træk hvor han ikke har sovet mere end de der irriterende 2x30 min lure på en dag, og jeg er gået for sent i seng og har derfor tåget rundt og været træt. Jeg kan ikke helt styre det med kosten, og der er blevet guffet junk og chips og chokolade. Nok ikke ligefrem vejen til et vægttab. Pyt. Det kigger vi på senere :D

Ingeniøren havde sidste arbejdsdag i fredags, så nu har han barsel indtil midten af januar. Han er så glad og spændt og snakker hele tiden om hvor fedt det er at han skal gå hjemme og have mere tid til ungerne :lun: Imens han leger "farsel-barsel" har jeg lidt ro til at læse pensum inden jeg starter igen på uni. Det burde kunne give lidt luft i hverdagen.

Status for de sidste 3 dage kommer lige her:

Fredag:
Dagens kost: Jeg kan ikke helt huske det, men vi legede "tøm kæleskabet" (ja, med æ :slem:) og fik en sammensmasket ret af gulerødder, squash, kidneybønner, løg, blendet broccolistilk, masser af chili og så noget brød af en art. Aftensnack var chips fordi alting var helt vildt synd for os :stoned:
Dagens motion: 6,5 km gåtur

Lørdag:
Dagens kost: Ingen morgenmad. Sandwich a lá Ingeniøren med serrano, pesto, tomat og mozzarella. Aftensmaden var pocherede æg med en couscoussalat af cherrytomat, asparges, citron og rødløg.
Dagens motion: 4 km gåtur

Søndag:
Dagens kost: Igen ingen morgenmad (suk). Frokosten blev indtaget på Grillen i Århus C, hvor vi fik de lækreste burgere og de sprødeste curlyfries :love: Aftensmaden blev rester af couscoussalaten og så med nogle squashbøffer til :lun: Aftensnack blev lidt chokolade i selskab med "Suits" på skærmen. Not too shabby!
Dagens motion: 6,5 km gåtur
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1051

Indlægaf Ally » 1. aug 2016, 17:51

Fuck.exe skrev:Aftensnack blev lidt chokolade i selskab med "Suits" på skærmen. Not too shabby!

Not shabby at all!! Det lyder helt perfekt - chokolade og lækre mænd som Mike og Harvey :love: :love: :love:
3
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 1. aug 2016, 19:29

Ally skrev:
Fuck.exe skrev:Aftensnack blev lidt chokolade i selskab med "Suits" på skærmen. Not too shabby!

Not shabby at all!! Det lyder helt perfekt - chokolade og lækre mænd som Mike og Harvey :love: :love: :love:

Mike irriterer mig helt vildt, men Harvey er virkelig en snack :love: :dåne:
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 1. aug 2016, 19:39

Okay, nu er det efterhånden ved at blive pinligt.

I går fik jeg burger til frokost.
I dag fik jeg burger til frokost OG til aftensmad :genert: Det der med vægttab kører vist ikke helt for tiden :stoned:

Til mit forsvar, så var burgeren til aftensmaden af den sundere version: 1 chilibolle, 2 stk portobellosvampe bagt med gedeost og hvidløg, kaskader af avocadocreme, tomater og agurk. Lidt friterede løgringe on the side. Det er en af mine livretter, nørj hvor er det godt :love: Ingeniøren ville dog have hakkebøf i sin, så det fik han lov til.

Status:
Dagens kost: Ingen morgenmad (for helvede, det skal jeg altså snart have tid til!), burger med kartofler til frokost (awesome café-veninde-date :lun:), portobelloburger til aftensmad.
Dagens motion: 5,5 km gåtur. Havde lyst til at gå længere, men havde ikke tid. Måske i morgen.

Nu vil jeg kravle hen på sofaen og læse. Planen om at gå tidligt i seng er udskudt til i morgen. Eller i næste uge :D
3
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 708

Indlægaf ina » 1. aug 2016, 20:37

Burger er altså også virkelig godt! :D
2
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 1. aug 2016, 20:53

Lige netop, Ina :D :D Jeg ville ønske at man blev skinny af at spise burgere :lol:
1
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 1. aug 2016, 20:54

Fuck.exe skrev:Lige netop, Ina :D :D Jeg ville ønske at man blev skinny af at spise burgere :lol:

Ja! :love: Fik også en cafeburger i går. Kunne sagtens spise en igen. :lun:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 1. aug 2016, 20:57

ina skrev:
Fuck.exe skrev:Lige netop, Ina :D :D Jeg ville ønske at man blev skinny af at spise burgere :lol:

Jeg har en seriøs svaghed for café-burgere. Og grillbar-burgere. Og fastfoodkæde-burgere. Og diner-burgere. Og hjemmelavede burgere. Og pizzaria-burgere. Dammit woman, jeg vil bare have brød med snask! :lol:
8
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 1. aug 2016, 21:00

Fuck.exe skrev:
ina skrev:

Jeg har en seriøs svaghed for café-burgere. Og grillbar-burgere. Og fastfoodkæde-burgere. Og diner-burgere. Og hjemmelavede burgere. Og pizzaria-burgere. Dammit woman, jeg vil bare have brød med snask! :lol:

:lol:
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1051

Indlægaf Ally » 2. aug 2016, 05:53

Burgere ER bare godt. End of story. Vi fik også burgere i går aftes. Med hjemmelavede pommes frites. I burgeren var der desuden masser af bacon og billig cheddarost - min mave var glad, meget glad, da jeg var færdig med at spise :love: :lol:
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 2. aug 2016, 08:25

Ally skrev:Burgere ER bare godt. End of story. Vi fik også burgere i går aftes. Med hjemmelavede pommes frites. I burgeren var der desuden masser af bacon og billig cheddarost - min mave var glad, meget glad, da jeg var færdig med at spise :love: :lol:

Det lyder virkelig perfekt :love: Jeg forstår udmærket at din mave var glad efter sådan en omgang. Det ville min godt nok også være :lun:
1
bluetof1
Likede indlæg: 639

Indlægaf bluetof1 » 2. aug 2016, 20:03

Jeg findes endnu, men er totalt bukket under for flyttekaos. Jeg har ingen fucking lamper?! Wtf altså?! Hvorfor kommer en lejlighed ikke bare med sådan nogle :sur:

Vægt: stationær. Kost: pinlig. Motion: uendelige ture op ned til anden sal med tunge ting i hænderne. Alt sammen skyllet ned med koldt vand og cola.
Og lige om lidt chips og bland-selv slik. Jeg har tænkt mig at trøstespise fordi jeg gav 63 (!!!) kr. TREOGTRES!!!! kr. for en toiletbørste :shock: :whine:
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 2. aug 2016, 21:00

En hurtig update, jeg er på vej i seng :træt:

Forandring fryder og derfor har jeg udskiftet burger med hjemmelavet pizza :genert: Jeg har virkelig snart brug for en værge.

Dagens kost: En bolle til morgenmad, noget pasta/kødsovs til frokost, løgpizza med parmesan og oliven + agurke/avocado-salat til aftensmad.
Dagens motion: 7,5 km gåtur

Bluetof, lever du?
2
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 3. aug 2016, 20:22

Endnu en hurtig update her midt i stilheden (JA, det var en hentydning, Bluetof!)

Dagens kost: 1 bolle til morgenmad (YAY! Morgenmad!), ½ bolle og en kop kakao (pulver på vand = 80 dejlige kcal) til frokost, rester af løgpizza og agurk/avocadosalat til aftensmad.
Dagens motion: 9 km gåtur
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"