Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf Fuck.exe » 4. aug 2016, 06:30

Vejedag :banan: :banan:

Vægten sagde +200 g så jeg vejer nu 78,2 kg :genert: Det er vist meget nådigt sluppet efter mit burger-eventyr :lol:

Nu må jeg altså lige tage mig sammen. De sidste 8 kg skal væk. Vi gør det! :banan:
4
Gulvaber er også mennesker.
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 09:52

Fuck.exe skrev:Endnu en hurtig update her midt i stilheden (JA, det var en hentydning, Bluetof!)

Dagens kost: 1 bolle til morgenmad (YAY! Morgenmad!), ½ bolle og en kop kakao (pulver på vand = 80 dejlige kcal) til frokost, rester af løgpizza og agurk/avocadosalat til aftensmad.
Dagens motion: 9 km gåtur

Kig sgu da lige på sidste indlæg på forrige side....

Nøh :rulle:
3
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 09:53

Har ingen vægt endnu. Gætter på at den ville græde og bede om nåde.
På den igen.
3
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 4. aug 2016, 11:21

bluetof1 skrev:

Kig sgu da lige på sidste indlæg på forrige side....

Nøh :rulle:

Gu vil jeg ej.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 4. aug 2016, 11:23

bluetof1 skrev:Har ingen vægt endnu. Gætter på at den ville græde og bede om nåde.
På den igen.

Håber at du overlever flyttehelvede. Det er så pisse nederen at flytte, men din lejlighed bliver så lækker når du kommer ordentligt på plads.

Hvis du skal shoppe lamper i IKEA, så tager jeg gerne med. Så kan vi hapse en hurtig omgang kødboller bagefter :slem:
1
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 14:37

Ikke mere IKEA. Jeg kan ikke mere IKEA i den her uge. Eller i år. Eller i det her liv.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 4. aug 2016, 20:01

:ae:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 4. aug 2016, 20:08

Jeg er så træt at jeg er ved at vælte ned af sofaen. Overvejer om jeg bare skal gå i seng med makeup, ubørstede bisser, muggen røv og armhulesved.

Status:
Dagens kost: ½ bolle til morgenmad, 1 rugklapper med agurk, tomat og skinkesalat til frokost, spinatpandekager med tomat og hytteost til aftensmad.
Dagens motion: 2,5 km gåtur

Godnat. Nu.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 20:55

Jeg er gået i seng med muggen røv, armhulesved, lodne tænder, beskidte tæer og chokolade. Jeg agter at blive her til i morgen. Alene!
2
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 4. aug 2016, 20:59

Dagens kost har bestået af nachos og en håndfuld chips.
I loathe myself :badr:

Til gengæld har jeg kigget på motorcykler hele eftermiddagen :love:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 7. aug 2016, 18:22

Så er weekenden næsten overstået. Status kommer her!

Fredag:
Jeg var ude at spise med en god veninde. Vi startede på Oli-Bistro (Århus) hvor vi til forret fik anderilette, og til hovedret fik vi okstesteg og lidt rødvin. Desserten fandt vi på Café Casablanca hvor vi blev hængende i evigheder og drak hvidvin og kakao. Så hyggelig en aften :lun:
Dagens kost: ½ bolle til morgenmad, 1 proteinbolle med skinkesalat og grønt til frokost, spise-ude til aftensmad.
Dagens motion: 6 km gåtur

Lørdag:
Vi var til noget 30 års fødselsdag. Det var helt fint!
Dagens kost: 1 bolle til morgenmad, fødselsdags-mad til frokost, aftensmad var ægnudler i wok med peanutsauce.
Dagens motion: Ikke det der ligner!

Søndag:
Sofa sofa sofa. Har været voldsomt træt hele dagen og har bøvlet en del med hovedpine. Har stadig ikke fået bukser på endnu :D
Dagens kost: 1 proteinbolle med skinke og grønt til frokost, blomkål og kikærter i karry og koskosmælk + brune ris til aftensmad.
Dagens motion: Sofa. Har dog planer om en hurtig gåtur senere, hvis jeg altså får bukser på.

I dag var den sidste dag i min barsel. I morgen starter jeg på et 5 ECTS sommerkursus som AU udbyder. Det har jeg virkelig glædet mig til længe. Det bliver godt at komme ud og bruge hovedet lidt igen, selvom jeg allerede har en klump i maven og lidt tårer i øjnene ved tanken om at skulle undvære Baby.exe 8,5 timer hver dag :whine: Men det skal nok gå godt. Ingeniøren er total klar på en hverdag med baby :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 7. aug 2016, 19:12

Held & lykke med kurset imorgen. Og hvor er du god til at få gået nogle kilometer :worship: Går du i normalt tempo eller spunser du afsted?
0
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 7. aug 2016, 19:30

Miss_no_More skrev:Held & lykke med kurset imorgen. Og hvor er du god til at få gået nogle kilometer :worship: Går du i normalt tempo eller spunser du afsted?

Tak :kys:

Jeg går i langsomt tempo. 9 ud af 10 af gåturene er med Baby.exe i klapvogn og/eller Skinken i hånden, så det går ikke så hurtigt. Powerwalk siger mig absolut ingenting :D Men jeg får pulsen godt op her i bakkede Århus. Sådan en klapvogn med en fedling i er godt nok tung :genert:
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 8. aug 2016, 12:25

Ej, jeg er syg og skravlet og hoster og tilbage på kur ("livsstilsomlægning") i dag - og så fandt jeg jeres tråd. Tak - shit det er god underholdning! Jeg kan huske, at I også havde en ganske underholdende tråd på dindebat :banan:
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 9. aug 2016, 18:12

Mani skrev:Ej, jeg er syg og skravlet og hoster og tilbage på kur ("livsstilsomlægning") i dag - og så fandt jeg jeres tråd. Tak - shit det er god underholdning! Jeg kan huske, at I også havde en ganske underholdende tråd på dindebat :banan:

Vi er utrolig underholdende. Det er ikke blevet mindre efter tvillinger og andre (u)lyksaligheder.

Jeg har ædt junk siden sidst. Aner ikke hvad jeg vejer, men mine bukser er løsere så mindre end før, tænker jeg.
Livet er ok hældende til nedturssiden, men jeg lever og jeg har chokolade. Kan desværre ikke opdatere om venindeture ud at spise for den slags oplever jeg ikke rigtig for tiden. Til gengæld har jeg været i Bilka to gange i denne uge. Ogogog jeg har fået en tusch, der kan skrive på stof så jeg kan skrive navn på ting :banan:
Jeg har også et ret lækkert køkkenvindue hvor jeg kan sidde i ensom majestæt (med fucking tryk på ensom. Alle bor langt væk fra mig!) og skue ud over mit rige (i realiteten gården og cykelskuret, men altså...).
I aften udstyret med en flaske hvidvin og rittersport.
1

Tilbage til "Sund og/eller slank"