Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 721

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf ina » 18. aug 2016, 07:50

Godt gået! :banan:

De der dage har vi vist alle, hvor verden bare ER imod en. :genert: Du gjorde det eneste rigtige! (Rittersport)
0
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1499

Indlægaf Fuck.exe » 18. aug 2016, 08:02

ina skrev:Godt gået! :banan:

De der dage har vi vist alle, hvor verden bare ER imod en. :genert: Du gjorde det eneste rigtige! (Rittersport)

Tak :kys:
Jeg er glad for at du siger det, for jeg har planer om mere rittersport på sofaen i aften. Mit mål er at æde humøret tilbage :D
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 18. aug 2016, 08:03

Fuck.exe skrev:
ina skrev:Godt gået! :banan:

Tak :kys:
Jeg er glad for at du siger det, for jeg har planer om mere rittersport på sofaen i aften. Mit mål er at æde humøret tilbage :D

Jeg kan faktisk ikke se andre udveje. :D
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 18. aug 2016, 19:19

Torsdag.

Jeg har ikke gidet spise pænt i dag. Eller bevæge mig. Måske en anden gang.

Dagens kost:
Morgen: 1 kop te. Nåede ikke mad :(
Formiddag: Et stykke kage underviseren havde med :ivrig:
Frokost: Rester af løgtærten fra i går + asparges. Mandler. Te.
Aftensmad: Squashgryde med masser af chili.
Aftensnack: Chips, toblerone, chokopeanuts, guldbar og 1 kop te
Sen-aftensnack: 2 stykker toblerone som var faldet på gulvet :genert:

Dagens motion: Min telefon siger 5.300 skridt. Kunne lige så godt have ladet være :lol:

Dagens sejr: Takkede nej til is som en anden underviser delte ud
..... Fordi jeg havde kvalme efter at have spist kage til morgenmad :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 18. aug 2016, 19:26

Når en følelse skal beskrives via sang, er en klassisk Mr. Yankovic altså et hit :lun:

0
bluetof1
Kort karma: 134
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 22. aug 2016, 21:42

Vægt: fml.

Mad: Lækker og sund.

Liv generelt: fml. Og en fibersprængning i læggen. Gå væk.

Vender tilbage.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 23. aug 2016, 18:47

Har spist frysepizza og chips i dag. Jeg spiser på en eller anden måde bare ikke lige så godt når Kokken ikke er her. Får heller ikke lige så meget motion, hvis I forstår sådan en lille en :slem:

Har gået en okay tur i dag og i morgen prøver jeg at lunte en tur og se om min læg er kommet sig.

Ellers er jeg bare træt og kedelig. Ina og Mani, kommer I ikke og drikker rødvin på fredag :-D Det kunne nok få humøret lidt op :lol:
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 23. aug 2016, 19:16

Rødvin lyder godt - jeg er rasende og sur og tuder - mit gulv skal muligvis lægges om!
Desuden spiser jeg chips og får ikke passet min motion - men ellers går det godt :rulle:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 29. aug 2016, 17:32

Hurtig status herfra:

Jeg var til eksamen i fredags. Det gik ud over al forventning, hvilket selvfølgelig blev fejret med kringle :genert:
Nu er hverdagen startet igen og jeg prøver at få styr på kosten + få listet lidt motion ind. Den sidste uge er brugt på eksamenskage og ingen motion overhovedet. Jeg er kørt så træt i det.

Vægten sagde i torsdags (utroligt nok!) kun +100 gram. Min krop mener åbenbart at kage = vedligeholdelse. Men det dur jo ikke. Jeg mangler stadig at smide de forbandede 7,5 kg.

På den igen, denne gang uden eksamen :banan:
3
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 29. aug 2016, 17:48

bluetof1 skrev:Har spist frysepizza og chips i dag. Jeg spiser på en eller anden måde bare ikke lige så godt når Kokken ikke er her. Får heller ikke lige så meget motion, hvis I forstår sådan en lille en :slem:

Har gået en okay tur i dag og i morgen prøver jeg at lunte en tur og se om min læg er kommet sig.

Ellers er jeg bare træt og kedelig. Ina og Mani, kommer I ikke og drikker rødvin på fredag :-D Det kunne nok få humøret lidt op :lol:

Hov, jeg havde slet ikke opdaget et dejligt tilbud om vin! :D Var også ude og fulde mig i lørdags, så måske den slags ikke var gået to dage i træk. :genert:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 29. aug 2016, 18:29

Jeg gad - helt seriøst og cross my heart og alt det der - skide godt at mødes over et glas vin. Må bare sande at jeg intet magter pt., da lorte byggesjusk dræner alle kræfter.

+ Jeg har ikke taget på og har fået kontakt med en dygtig byggesagkyndig
- Jeg har ikke tabt mig og har intet liv
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 29. aug 2016, 18:36

Mani skrev:Jeg gad - helt seriøst og cross my heart og alt det der - skide godt at mødes over et glas vin. Må bare sande at jeg intet magter pt., da lorte byggesjusk dræner alle kræfter.

+ Jeg har ikke taget på og har fået kontakt med en dygtig byggesagkyndig
- Jeg har ikke tabt mig og har intet liv

Æv, hvor er det bare sur røv, at I stadig bøvler med det! :( Håber godt nok det snart lysner. :kys:
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 2. sep 2016, 16:38

Vægt stationær. Liv plørh.

:(

Jeg har konstant lyst til sukker og jeg er virkelig dårlig til at lade det være og det hjælper ikke rigtig at Kokken kan æde alting uden at tage så meget som et gram på. Han bliver ved med at sige at jeg er lækker som jeg er, men jeg er fed. Og grim. Og fed. Fed FED FEEEEEED :badr:
Jeg er træt konstant, men det har ikke rigtig noget med vægten at gøre. Det er mere den evige stress med alting.
Og hvad fanden sker der lige for at Kokken lige ville høre hvordan jeg så på at blive gift igen engang :nerve: Altså, ikke nu, vel? Men bare sådan engang... I en ikke alt for fjern fremtid, synes jeg at jeg kunne fornemme.
Min automatreaktion var "nej, FANME nej! :shock: ", men efter at have tænkt over det så er jeg faktisk ikke afvisende overhovedet. Ikke lige nu, men en dag. Emnet bliver så også ved med at komme op nu fordi nu har jeg tanken i hovedet og nu er jeg så bange for om han tænker at jeg helt vild efter at det skal være nu :rulle: Hvilket jeg ikke er, men på den anden side så er jeg ved at være lidt desperat efter en god fest!

Nå ja, folk bliver ved med at spørge om jeg har tabt mig, så jeg tænker at måske har tabt mig, men siden vægten står på det samme (ca. 78,5) så har jeg måske bare virkelig meget vand i kroppen.
0
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 20. sep 2016, 06:22

Hvordan går det i tråden? :kys:
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 28. sep 2016, 09:27

Jeg har så ulækkert travlt at jeg næsten ikke har tid til debatten for tiden :stoned:

Min dagligdag er fyldt op med studie 8-16, og så er jeg så småt ved at kigge på bachelorprojekt som vi officielt går i gang med at skrive til januar. Derudover er der nogle børn, en mand, frivilligt arbejde, kursusdage og en million andre ting som jeg prøver at balancere med. Hold nu op hvor jeg glæder mig til at være færdig med at studere!

Vægten står stille på 77,7 kg, men det er helt ok. Jeg har skruet op for motionen i hverdagen og lige for tiden står den på 6-10 km cykeltransport dagligt, 8-10.000 daglige skridt, trapper i stedet for elevator, og så en meget kort løbetur når det lige passer ind. Selvom vægten står stille, så bliver fedtet omfordelt lidt, for jeg kan skrue mig ned i nogle kjoler som jeg overhovedet ikke kunne passe for en måned siden. Jeg er nede i en str.40 nu, hvor jeg før graviditeten passede str.38-40. Yay! :banan:

Kosten kører fint. Jeg spiser stadig overvejende vegetarisk, så jeg får proppet en masse grøntsager i maven. Der har også været fest-mad, søndags-pizza, kage og chokolade på menuen, men ikke så tit mere. Det kommer der nok mere af når jeg bliver ramt af efterårs-blues :genert:

Alt i alt går det ret fint. Det er lidt træls at Baby.exe er 7 mdr i dag, og jeg mangler stadig 7 kg for at nå før-baby-vægten, men der er bare så mange ting der er vigtigere. Det med vægten skal nok komme lige så stille. Jeg er optimistisk og tror på det! :rock:
6

Tilbage til "Sund og/eller slank"