Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

bluetof1
Kort karma: 133
Likede indlæg: 646

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf bluetof1 » 20. nov 2016, 19:28

Ej, men det er sgu for sløjt!

Jeg er blevet fed igen. 84 kg. Det er kærestekilo det meste af det (og vand), så jeg har fundet mit pulsur frem og træner sammen med min urimeligt smækre, lækre og sporty kæreste :badr:
Det har fanme bare at hjælpe for jeg ligner en elefant ved siden af hans 64 kg. Har smidt 7 cm. rundt om på kroppen allerede så nu mangler jeg bare de sidste 100 eller så.

Jeg mangler Store Neger med pisk.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 20. nov 2016, 19:52

bluetof1 skrev:Ej, men det er sgu for sløjt!

Jeg er blevet fed igen. 84 kg. Det er kærestekilo det meste af det (og vand), så jeg har fundet mit pulsur frem og træner sammen med min urimeligt smækre, lækre og sporty kæreste :badr:
Det har fanme bare at hjælpe for jeg ligner en elefant ved siden af hans 64 kg. Har smidt 7 cm. rundt om på kroppen allerede så nu mangler jeg bare de sidste 100 eller så.

Du er for sej, Toffe: :worship: :lun:
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 20. nov 2016, 19:54

Rapfisk skrev:

Du er for sej, Toffe: :worship: :lun:

Mwuah mwuah :kys:
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 20. nov 2016, 20:30

Jeg er her også stadig! Så godt som :genert:

Vægten har siden sidst stået og svinget mellem 77,1 og 77,6 kg. Det er åbenbart bare der, min vægt vil være for tiden. Det er helt fint med mig, jeg har så travlt med andre ting. Fx har vi købt hus :8: :8: Februar 2017 rykker vi ud i forstads-Århus. Det er fuldstændig vanvittigt og mærkeligt og voksent, men vi glæder os så meget :lun: :love:

Kostmæssigt kører det rigtig fint. Vi spiser stadig masser af grønt og vegetarisk, og jeg har skåret betydeligt ned for kage og junk. Ikke frivilligt, men fordi jeg har fået bøjle på :rulle: Mine skæver tænder er ved at blive mindre skæve, og det kræver 18 timers daglig brug af bøjle. Hold kæft, hvor er jeg træt af det, men resultatet bliver så fint :banan:

Løb er sat på pause. Jeg har pludselig fået mig nedsunken forfod, og lægen har sat mit løb på stand-by. Lige nu venter jeg på en tid hos min fys så jeg kan finde ud af hvordan og hvorledes. Jeg dyrker stadig det der transport-cykling, men det er bare slet ikke det samme. Og jeg er for sur til at dyrke andre former for motion. Jeg er ret bitter, især fordi alle mine yndlings-løb bliver afholdt for tiden, og jeg kan ikke deltage i nogen af dem :(

Min hverdag er super travl og presset. Jeg har rigtig mange 8-18 dage, og jeg synes ikke at jeg laver andet end at skynde mig fra det ene sted til det andet. Ungerne sover dårligt for tiden, så vi har en del natteroderi. Huskøb var også en hård omgang, og vi er lige nu inde i en periode hvor vi skal alt muligt hver weekend. Jeg drømmer lidt om at have overskud og mod på at gå helhjertet ind i projekt vægttab (som jeg gjorde i Klodernes Kamp vol.1), men det kommer bare ikke til at ske lige nu. Jeg spiser meget sundt, men det batter ikke rigtig når jeg spiser for meget af det, og samtidigt ikke kan dyrke den mængde motion der nu og engang skal til.

Jeg har virkelig også brug for Stor Neger. Hvor er han henne?
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 20. nov 2016, 20:31

Folk skal bare holde op med at være sporty, når vi ikke er det :sur:

Tillykke med 7 cm. Du er så cool :kys:
0
Gulvaber er også mennesker.
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 20. nov 2016, 20:35

Fuck.exe skrev:

Folk skal bare holde op med at være sporty, når vi ikke er det :sur:

Tillykke med 7 cm. Du er så cool :kys:

Han vejer 64 kg. på en tung dag og han er sådan en af dem, der knokler derudaf og bagefter siger "det var da hårdt nok!" mens de er en lille smule røde i kinderne og har lidt sved i hårgrænsen (eller i det her tilfælde det, der ville have været hårgrænsen hvis han ikke var nogenlunde lige så behåret som et gennemsnitsligt æg).
Mig...? Jeg er mere sådan en, der vakler over i hjørnet og kaster op mens jeg brokker mig højlydt.
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 22. nov 2016, 18:53

TODAY I HAVE DONE NOTHING!

Men jeg er til gengæld færdig med at købe julegaver. Lykkelig.dk :dån:

Mad er sådan lidt lala. Der skal strammes op. Jeg arbejder en del for tiden, men det er bare en dårlig undskyldning for dovenskab på madfronten.

I morgen står den på kampsvedning ved siden af ham den smækre. Han knokler afsted på crosstraineren, puster lidt, sveder lidt og er klar igen.
Jeg knokler lidt mindre afsted hvorefter jeg overvejer bare at give op og lægge mig ned og græde.

Men resultatet bliver at jeg igen kan købe bukser. Det skal jeg lige huske mig selv på. Buksekøb. Husk det nu. Nye bukser. Ikke bare dem jeg kan passe, men rent faktisk dem, jeg synes er pæne. Husk det. Bukser. Ja.
5
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 26. nov 2016, 11:12

Jeg har droppet Store Neger. Jeg har i stedet fundet Lille Blegansigt.
Han er lidt for god til at fodre mig, men til gengæld er han også ret god at stå ved siden af i træningscentret for han knokler bare på og min stolthed gør at jeg ikke rigtig kan give op før ham.
2
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 28. nov 2016, 07:16

Lille Blegansigt er sendt hjem for denne gang hvilket betyder at jeg selv må holde mig i gang i denne uge.

Bum bum... ja, det er nok nærmest kun en vej. Jeg elsker at være aktiv og har svært ved at sidde stille, men jeg hader at træne bare for at gøre det. Jeg er bare heller ikke ovenud begejstret for at være tyk.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"