Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf bluetof1 » 14. jul 2016, 18:48

En af de dage... burde løbe, gider ikke og har ondt i hovedet.

Jeg går op og lægger mig.
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 14. jul 2016, 21:20

Det går godt i den her tråd, der er ingen af os der indtil videre har været specielt sundheds-agtige :lol: Vi når nok det hele alligevel :D

Min dag har været lidt træls. Har haft alle børnene hjemme = 2 ud af 2 børn var konstant højtråbende, sulten eller hysterisk. Jeg nåede at sidde ned i en halv time, hvor jeg bare gloede surt på facebook og misundte alle dem der er ude at rejse uden børn. Resten af tiden fræste jeg rundt og prøvede at gøre alle tilfredse. Burde have vidst at dén mission var dødsdømt fra starten. En 4-årig med storhedsvanvid er åbenbart umulig at please, ligesom den 4 mdr gamle baby åbenbart har en dag hvor han hverken gider spise eller sove, og derfor heller ikke er specielt hyggelig at hænge ud med.
Da Ingeniøren endelig kom hjem fra arbejde, fik han ansvaret for det ene af børnene som stadig var vågen. Jeg tog et lyn-bad,smed noget farve i ansigtet, tog deodorant på, og glædede mig over at hårene på benene ikke var lange nok til at stikke ud gennem strømpebukserne. Skyndte mig ud af døren for at mødes med nogle veninder til noget spise-ude. Havde selvfølgelig glemt at børste tænder.
Spise-ude var mega godt. En ordentlig røvfuld buffet og så en blødende chokoladekage med vaniljeis til dessert. Puha det var hårdt :love:

Måske i morgen bliver dagen hvor jeg ikke er træt, fed og altædende. Oh well :deer:

Dagens motion blev en gåtur på 5,5 km. Det regnede kun på de sidste 1½ km, så det er jeg godt tilfreds med.

Nu sidder jeg og kæmper med en bomhysterisk Baby.exe som har ondt i maven og er ret ked. Bette skind :( Jeg håber at han snart vælter så han kan få sovet lidt. Det trænger han (og jeg!) godt nok til.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Ally
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 15. jul 2016, 10:54

Fuck.exe skrev:Spise-ude var mega godt. En ordentlig røvfuld buffet og så en blødende chokoladekage med vaniljeis til dessert. Puha det var hårdt :love:

Lyder lækkert :savl:

Ævs, god bedring til Baby.exe - ondt i maven er aldrig sjovt :(
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9685

Indlægaf kidkomb » 15. jul 2016, 11:02

:lol:
Jeg ved ikke hvorfor jeg gik glip af jeres tråd på den unævnelige, det var dumt kan jeg se, men hurra, så følger jeg med her :banan:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 15. jul 2016, 19:12

Nå, men vi fik ikke sovet i nat :tie: :whine:

Baby.exe vågnede hvert 20. minut hele fucking natten igennem. Han brølede, ormede og var fuldstændig overtræt og umulig. Klokken 3 mente Skinken at han da heller ikke ville gå glip af noget, så han joinede festen. Jesus effing Christ, altså :nerve:

Resten af dagen har været den største omgang lort med lort på. Baby.exe har selvfølgelig fortsat sin nye rutine dagen igennem, og er da heller ikke gået kold endnu. Skinken væltede heldigvis kl.19 efter at have brugt 45 minutter på at whine over hvor åååååånd hans mor er.

Så ingen motion i dag. Morgenmaden blev indtaget kl.15:30 og bestod af 2 semi-kogte æg. Glemte at tage tid på dem, og var pludselig nødt til at tage en hurtig beslutning da NOGEN brækkede hele sin halvfordøjede frokost op ud over min hals.

Dagens optur var at jeg fik købt en ny shampoo. Og at jeg tilsyneladende ikke har fået salmonellaforgiftning af æggene.

Nu skrider jeg i seng med en halv rittersport. Så må en anden tage sig af ting. Not my problem.
3
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 19:16

Fuck.exe skrev:Nå, men vi fik ikke sovet i nat :tie: :whine:

Baby.exe vågnede hvert 20. minut hele fucking natten igennem. Han brølede, ormede og var fuldstændig overtræt og umulig. Klokken 3 mente Skinken at han da heller ikke ville gå glip af noget, så han joinede festen. Jesus effing Christ, altså :nerve:

Resten af dagen har været den største omgang lort med lort på. Baby.exe har selvfølgelig fortsat sin nye rutine dagen igennem, og er da heller ikke gået kold endnu. Skinken væltede heldigvis kl.19 efter at have brugt 45 minutter på at whine over hvor åååååånd hans mor er.

Så ingen motion i dag. Morgenmaden blev indtaget kl.15:30 og bestod af 2 semi-kogte æg. Glemte at tage tid på dem, og var pludselig nødt til at tage en hurtig beslutning da NOGEN brækkede hele sin halvfordøjede frokost op ud over min hals.

Dagens optur var at jeg fik købt en ny shampoo. Og at jeg tilsyneladende ikke har fået salmonellaforgiftning af æggene.

Nu skrider jeg i seng med en halv rittersport. Så må en anden tage sig af ting. Not my problem.

:ad!: :shock:

Stakkels Exe. Chokolade og seng er dig vel undt. Jeg håber, morgendagen bliver bedre og/eller at Ingeniøren tager sin del af menageriet.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 15. jul 2016, 19:23

Rapfisk skrev: :ad!: :shock:

Stakkels Exe. Chokolade og seng er dig vel undt. Jeg håber, morgendagen bliver bedre og/eller at Ingeniøren tager sin del af menageriet.

Ingeniøren sidder med Babyen på armen as we speak. Det er skide synd :( Han fik heller ikke sovet i nat, og han har været på arbejde hele dagen med influenzafeber. Men vi er bare nødt til at skiftes, for ellers cykler jeg hjemmefra :D

I morgen bliver det bedre. Det gør det altid (lige bortset fra i dag, altså. Men det må være undtagelsen der bekræfter reglen. Something.)
1
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2933

Indlægaf JoyNips » 15. jul 2016, 19:31

Du sælger virkelig ikke det at få børn særlig godt...
4
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 15. jul 2016, 19:59

JoyNips skrev:Du sælger virkelig ikke det at få børn særlig godt...

Det har du vist øffet over før :gruble:
I vores gamle tråd, tror jeg?

Anyway, jeg hører det er for sent nu, så tillykke med det :lun:

Min dag er gået med møder med kommunen og en sagsbehandler, der godt nok undskyldte at hun havde brudt sin tavshedspligt, men ikke rigtig kunne se hvorfor det skulle være så alvorligt.
Ingen børn har brækket sig på mig, men mine toethalvt årige har hylet gentagne gange fordi de fik nej, blev tilbudt mad, vågnede, blev lagt i seng, fik tilbudt en sut, stjal skovle fra hinanden osv.
De har dog også krammet, hvilket Exe kan bevidne.

JoyNips: vil det hjælpe at vise et billede af krammende tvillinger?
2
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 15. jul 2016, 20:05

Her har I en ny fan! :blomst: Herlig læsning og hatten af for at I hænger i, selv med unger, barsel og hverdag.

Fun fact: jeg vejer også 79 kg. :-D Vi kunne godt lave en 79er klub, men jeg håber ikke på at være medlem så meget længere.

Anyway, held og lykke med projektet!
2
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 15. jul 2016, 20:18

Jeg skal også læse med :-D

Så kan jeg måske få nogle fif til hvordan man balancerer med to børn og samtidig får en mindre mor-dunk.

Jeg får vel omtrent samme aldersforskel på mine piger som Exe har på sine drenge :)

Og så er jeg da lidt misundelig over at læse om søde debatdamer, der skal indtage rødvin sammen :genert:
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 15. jul 2016, 20:48

bluetof1 skrev:

Min dag er gået med møder med kommunen og en sagsbehandler, der godt nok undskyldte at hun havde brudt sin tavshedspligt, men ikke rigtig kunne se hvorfor det skulle være så alvorligt.
Ingen børn har brækket sig på mig, men mine toethalvt årige har hylet gentagne gange fordi de fik nej, blev tilbudt mad, vågnede, blev lagt i seng, fik tilbudt en sut, stjal skovle fra hinanden osv.

Det vil hjælpe mig. Jeg ved ikke, hvad det vil hjælpe med, men det vil hjælpe.
5
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 03:26

Ligesom med alt muligt andet her i livet, så er det i perioder hårdt at have børn. Nogle gange spiller tingene ikke lige, og det skal der være plads til. Hvis man går ind i forældreskabet med en drøm om at alting glider altid, så bliver man svært skuffet.

Men det finder du snart ud af, kan jeg forstå på det hele. Glæd dig, det bliver dit livs rutsjebanetur :D
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 03:29

bluetof1 skrev:

Der er ikke noget mere nuttet end tvillinger der krammer :love:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 03:30

Miss_no_More skrev:Her har I en ny fan! :blomst: Herlig læsning og hatten af for at I hænger i, selv med unger, barsel og hverdag.

Fun fact: jeg vejer også 79 kg. :-D Vi kunne godt lave en 79er klub, men jeg håber ikke på at være medlem så meget længere.

Anyway, held og lykke med projektet!

Der er ikke så meget hængen i her for tiden, men det kommer nok igen. Og så skulle vi gerne blive til klub 78 :banan:
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"