Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 03:34

Bøtte skrev:Jeg skal også læse med :-D

Så kan jeg måske få nogle fif til hvordan man balancerer med to børn og samtidig får en mindre mor-dunk.

Jeg får vel omtrent samme aldersforskel på mine piger som Exe har på sine drenge :)

Og så er jeg da lidt misundelig over at læse om søde debatdamer, der skal indtage rødvin sammen :genert:

Lige for tiden balancerer jeg ikke med noget som helst, men når vi kommer over den her hurdle burde jeg indtage andet end æg og rittersport :slem:
Jeg svæver i øvrigt stadig lidt over at du har en baby i maven. Det er så dejligt for jer :love:
Hvis folk engang skal drikke rødvin, vil jeg da nok gerne med :banan:
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 16. jul 2016, 04:57

Fuck.exe skrev:
Bøtte skrev:Jeg skal også læse med :-D

Så kan jeg måske få nogle fif til hvordan man balancerer med to børn og samtidig får en mindre mor-dunk.

Jeg får vel omtrent samme aldersforskel på mine piger som Exe har på sine drenge :)

Og så er jeg da lidt misundelig over at læse om søde debatdamer, der skal indtage rødvin sammen :genert:

Lige for tiden balancerer jeg ikke med noget som helst, men når vi kommer over den her hurdle burde jeg indtage andet end æg og rittersport :slem:
Jeg svæver i øvrigt stadig lidt over at du har en baby i maven. Det er så dejligt for jer :love:
Hvis folk engang skal drikke rødvin, vil jeg da nok gerne med :banan:

Hvis man nu varierer hvad rittersporten er med, kan det så ikke gøre ud for en varieret kost :-D

Ja det er dejligt :-D har store forventninger om en nem baby, tænker det er en passende belønning for bøvlet med at få en baby mere :lol:

Jeg drikker nok ikke så meget rødvin det næste stykke tid, men jeg synes det lyder hyggeligt alligevel :)
0
S :lun:
V :lun:
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2930

Indlægaf JoyNips » 16. jul 2016, 07:36

Ok, så kom med de krammende tvillinger!
5
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 16. jul 2016, 08:26

Fuck.exe skrev:Nå, men vi fik ikke sovet i nat :tie: :whine:

Baby.exe vågnede hvert 20. minut hele fucking natten igennem. Han brølede, ormede og var fuldstændig overtræt og umulig. Klokken 3 mente Skinken at han da heller ikke ville gå glip af noget, så han joinede festen. Jesus effing Christ, altså :nerve:

Resten af dagen har været den største omgang lort med lort på. Baby.exe har selvfølgelig fortsat sin nye rutine dagen igennem, og er da heller ikke gået kold endnu. Skinken væltede heldigvis kl.19 efter at have brugt 45 minutter på at whine over hvor åååååånd hans mor er.

Så ingen motion i dag. Morgenmaden blev indtaget kl.15:30 og bestod af 2 semi-kogte æg. Glemte at tage tid på dem, og var pludselig nødt til at tage en hurtig beslutning da NOGEN brækkede hele sin halvfordøjede frokost op ud over min hals.

Dagens optur var at jeg fik købt en ny shampoo. Og at jeg tilsyneladende ikke har fået salmonellaforgiftning af æggene.

Nu skrider jeg i seng med en halv rittersport. Så må en anden tage sig af ting. Not my problem.

Puha, hvor jeg husker de perioder! :ad!: Man bliver bims af manglende søvn - håber det snart vender. :ae:
0
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 16. jul 2016, 08:28

bluetof1 skrev:
JoyNips skrev:Du sælger virkelig ikke det at få børn særlig godt...

Det har du vist øffet over før :gruble:
I vores gamle tråd, tror jeg?

Anyway, jeg hører det er for sent nu, så tillykke med det :lun:

Min dag er gået med møder med kommunen og en sagsbehandler, der godt nok undskyldte at hun havde brudt sin tavshedspligt, men ikke rigtig kunne se hvorfor det skulle være så alvorligt.
Ingen børn har brækket sig på mig, men mine toethalvt årige har hylet gentagne gange fordi de fik nej, blev tilbudt mad, vågnede, blev lagt i seng, fik tilbudt en sut, stjal skovle fra hinanden osv.
De har dog også krammet, hvilket Exe kan bevidne.

JoyNips: vil det hjælpe at vise et billede af krammende tvillinger?

Sagsbehandler der bryder tavshedspligt? Not nice! :naughty:
Senest rettet af ina 16. jul 2016, 11:04, rettet i alt 1 gang.
0
bluetof1
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 16. jul 2016, 10:22

Exe, kan du stå for krammende tvillinger? Jeg må ikke lægge billedet ind af en eller anden grund.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 10:51

Krammende tvillinger kommer her! :dåne:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 10:52

Bøtte skrev:
Hvis man nu varierer hvad rittersporten er med, kan det så ikke gøre ud for en varieret kost :-D

Ja det er dejligt :-D har store forventninger om en nem baby, tænker det er en passende belønning for bøvlet med at få en baby mere :lol:

Jeg drikker nok ikke så meget rødvin det næste stykke tid, men jeg synes det lyder hyggeligt alligevel :)

Varieret rittersport :lol: :love:

Jeg kan fornemme at din baby bliver rolig, nem og mild. Sådan er det bare :lun:
2
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 10:54

ina skrev:
Puha, hvor jeg husker de perioder! :ad!: Man bliver bims af manglende søvn - håber det snart vender. :ae:

Generelt har vi været velsignet med sovebørn. Begge unger går normalvis i seng omkring kl.18, og står først op igen næste morgen omkring kl.6. Men den sidste uge har været helt off og mærkelig :stoned:

Deterenfasedeterenfasedeterenfasedeterenfase.....................
2
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 16. jul 2016, 11:06

Fuck.exe skrev:
ina skrev:

Generelt har vi været velsignet med sovebørn. Begge unger går normalvis i seng omkring kl.18, og står først op igen næste morgen omkring kl.6. Men den sidste uge har været helt off og mærkelig :stoned:

Deterenfasedeterenfasedeterenfasedeterenfase.....................

Vores har været og er stadig gode til at sove. Og så lige engang imellem, så bryder helvede løs. Man vænner sig sjovt nok hurtigere til masser af søvn end man gør til ingen søvn. :mellow:

Det går snart over igen, jeg kan mærke det. :kys:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 11:16

ina skrev:
Vores har været og er stadig gode til at sove. Og så lige engang imellem, så bryder helvede løs. Man vænner sig sjovt nok hurtigere til masser af søvn end man gør til ingen søvn. :mellow:

Det går snart over igen, jeg kan mærke det. :kys:

Jeg håber at du har ret. Det ville virkelig ikke gøre mig noget :træt:

Ellers hapser jeg den første og bedste afbudsrejse til syden :lol:
1
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 700

Indlægaf FruKuk » 16. jul 2016, 11:42

Jeg springer lige ind og ønsker god vind. Elsker jeres skønne skrivestil og vil nyde at læse med :)
1
bluetof1
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 16. jul 2016, 19:17

Fik min vaskemaskine sat til i dag. Nu skylder jeg så betaling i naturalier... Hindbærmuffins er vel også en slags naturalier, ikke :slem:

Nå, men min lejlighed ligner stadig lort i karry med flytterod ovenpå. Det bliver bedre.
Frokosten blev indtaget på Bones og jeg har lavet 0% i dag udover at tage trappen til 2. sal et par gange. Sådan agter jeg at fortsætte aftenen og hvis nogen skulle have lyst til at sponsorere den mest tiltrængte ferie i mands minde til mig, så bare sig til. Jeg er pretty much åben over for alt. Jeg trænger bare til at komme væk hjemmefra i nogle dage og være et sted hvor ingen forlanger noget af mig. Jeg er så presset lige nu :rulle:

Vægten siger det samme som sidst, men vandet pakker sig og mine ben ligner bundgarnspæle. Jeg tror nok jeg ville veje mindst tre kg mindre hvis det gad at fucke af.

I morgen skal jeg være aktiv sammen med mine store unger og der er også en løbetur på programmet for min hoste er vist endelig helt væk.
3
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
milisa
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1015

Indlægaf milisa » 16. jul 2016, 19:54

JoyNips skrev:Du sælger virkelig ikke det at få børn særlig godt...

Da slet ikke det at få to............
0
Tally-ho
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 20:23

Fik søvn i nat :banan: Ingeniøren tog soveværelset sammen med Babyen, jeg tog sofaen sammen med Skinken. Babyen vågnede kun 5 gange og skulle bare have sutten, og klokken var 5 før Skinken begyndte at ævle om tog. Det kan jeg sagtens leve med :banan:
Til gengæld vågnede jeg op med influenzasymptomer, og det blev ikke bedre i løbet af dagen. 38,5 i feber med ømme kæber, rysteture, træthed, opkastninger og svedperler på panden. Balls.
Til gengæld har jeg sovet middagslur, Skinken gik i seng uden brok, Babyen har sovet det meste af aftenen, jeg har drukket cola, og Ingeniøren lavede aftensmad til mig. Spidskålspandekager af rismel med hoicinsauce. Ørj det var godt :love:

Dagens motion må være da jeg kastede op. Der er næsten ikke noget der kan rykke mere i mavemusklerne end det (og MY GOD hvor er mine mavemuskler slappe, fandt vi da lige ud af :genert: ).

Nu vil jeg kravle i bad og derefter tager jeg endnu en nat med uafbrudt søvn på sofaen. I morgen bliver awesome. I hvert fald bedre end i dag. Jeg kan mærke det :banan:

Her kan I se aftensmad a lá Ingeniøren. Han er så sød. Og pæn :lun:

I øvrigt: jeg tror at det er sidste gang jeg opretter en tråd om noget som helst. Hold da op hvor er altid gået ned af bakke, siden den her tråd blev oprettet. Det er helt skørt :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"