Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 20:26

milisa skrev:
JoyNips skrev:Du sælger virkelig ikke det at få børn særlig godt...

Da slet ikke det at få to............

Bluetof har 4. Prøv at forestille dig alt det sjov man kan få ud af dét :D :D
2
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 20:27

bluetof1 skrev:Fik min vaskemaskine sat til i dag. Nu skylder jeg så betaling i naturalier... Hindbærmuffins er vel også en slags naturalier, ikke :slem:

Nå, men min lejlighed ligner stadig lort i karry med flytterod ovenpå. Det bliver bedre.
Frokosten blev indtaget på Bones og jeg har lavet 0% i dag udover at tage trappen til 2. sal et par gange. Sådan agter jeg at fortsætte aftenen og hvis nogen skulle have lyst til at sponsorere den mest tiltrængte ferie i mands minde til mig, så bare sig til. Jeg er pretty much åben over for alt. Jeg trænger bare til at komme væk hjemmefra i nogle dage og være et sted hvor ingen forlanger noget af mig. Jeg er så presset lige nu :rulle:

Vægten siger det samme som sidst, men vandet pakker sig og mine ben ligner bundgarnspæle. Jeg tror nok jeg ville veje mindst tre kg mindre hvis det gad at fucke af.

I morgen skal jeg være aktiv sammen med mine store unger og der er også en løbetur på programmet for min hoste er vist endelig helt væk.

Hvad fik du på Bones?
0
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 16. jul 2016, 20:58

Fuck.exe skrev:
bluetof1 skrev:Fik min vaskemaskine sat til i dag. Nu skylder jeg så betaling i naturalier... Hindbærmuffins er vel også en slags naturalier, ikke :slem:

Nå, men min lejlighed ligner stadig lort i karry med flytterod ovenpå. Det bliver bedre.
Frokosten blev indtaget på Bones og jeg har lavet 0% i dag udover at tage trappen til 2. sal et par gange. Sådan agter jeg at fortsætte aftenen og hvis nogen skulle have lyst til at sponsorere den mest tiltrængte ferie i mands minde til mig, så bare sig til. Jeg er pretty much åben over for alt. Jeg trænger bare til at komme væk hjemmefra i nogle dage og være et sted hvor ingen forlanger noget af mig. Jeg er så presset lige nu :rulle:

Vægten siger det samme som sidst, men vandet pakker sig og mine ben ligner bundgarnspæle. Jeg tror nok jeg ville veje mindst tre kg mindre hvis det gad at fucke af.

I morgen skal jeg være aktiv sammen med mine store unger og der er også en løbetur på programmet for min hoste er vist endelig helt væk.

Hvad fik du på Bones?

Jeg fik bones og fritter :slem:

Og gider du godt lige få snor i Ingeniøren med det der fancy mad?! Det kan sgu da ikke rigtig passe at du er sammen med en computernørd og jeg dater en kok og du får mere spændende mad end mig. Stop det. Nu.

God bedring. Jeg ville ellers have spurgt om I kunne lege i morgen, men jeg gider ikke rigtig influenza ovenpå min helvedesforkølelse for tre uger siden.
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 16. jul 2016, 21:05

bluetof1 skrev:

Og gider du godt lige få snor i Ingeniøren med det der fancy mad?! Det kan sgu da ikke rigtig passe at du er sammen med en computernørd og jeg dater en kok og du får mere spændende mad end mig. Stop det. Nu.

God bedring. Jeg ville ellers have spurgt om I kunne lege i morgen, men jeg gider ikke rigtig influenza ovenpå min helvedesforkølelse for tre uger siden.

Slet ingen hvidløgsbrød? :8:

Hvis Ingeniøren skal stoppe med at lave spændende mad, så skal du stoppe med at guffe spareribs pronto! Nå!

Og tak :kys: Jeg forstår virkelig ikke at du ikke lyster en hurtig omgang influenza. Du er så posh.
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 16. jul 2016, 21:19

Fuck.exe skrev:
bluetof1 skrev:

Slet ingen hvidløgsbrød? :8:

Hvis Ingeniøren skal stoppe med at lave spændende mad, så skal du stoppe med at guffe spareribs pronto! Nå!

Og tak :kys: Jeg forstår virkelig ikke at du ikke lyster en hurtig omgang influenza. Du er så posh.

Du kan sgu da bare tage med, nåååh :rulle:

Jeg er så pisse POSH :rocker: Jeg magter ikke en halv uge i telt i fucking Karup med man flu. I just don't.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 17. jul 2016, 08:25

bluetof1 skrev:
Du kan sgu da bare tage med, nåååh :rulle:

Jeg er så pisse POSH :rocker: Jeg magter ikke en halv uge i telt i fucking Karup med man flu. I just don't.

En halv uge i telt i Karup med man flu lyder ellers som en hyggelig udfordring! Er der nogen der kan gøre det, så er det dig. I belive in you :lun:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 17. jul 2016, 19:59

Jeg tror at vi er på vej mod bedre tider nu :banan:

(nu har jeg sikkert jinxet det)

Babyen har sovet ok i dag, og uden ret meget brok. Skinken har bare nusset rundt og hygget og passet sig selv. Ingeniøren har haft tid til at slappe lidt af og varte mig op -jeg bøvler nemlig stadig med feber, opkastninger, svedeture og træthed. Det bliver bedre i morgen.

Dagens motion bestod af sofa og seriemarathon. Og lur.

Dagens kost bestod bla. af citronmåne (ømt plukket af Ingeniøren i Rema fordi han ville forkæle sin døende kone lidt, og hvordan forkæler man bedre end med en citronmåne? :stoned:). Aftensmaden var noget spinatlasagne med hytteost og tomat. Den blev lettere fladmast at se på, men den smagte virkelig godt! :savl: Hov, og så har jeg drukket enorme mængder Nikoline sodavand. Det er bare det eneste der dur når jeg har det træls.

Men som sagt, i morgen er det bedre! PUNCH THE SUN!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 17. jul 2016, 21:19

Gåtur og chips. Og æblekage.

I morgen er det mandag. Fml.
1
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 18. jul 2016, 12:59

Mere flytning.

Kill me. Kill me now.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 18. jul 2016, 19:38

bluetof1 skrev:Mere flytning.

Kill me. Kill me now.

Får du i det mindste flytte-pizza? :ae:
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 18. jul 2016, 19:45

Fuck.exe skrev:

Kill me. Kill me now.

Nej, men flyttechips og -cola. Var op og ned ad trappen nogle gange med tunge ting og vægten står stille, så det er okay. Agtigt.
I morgen er det Fårup Sommerland (sæsonkort :love:) så der bliver gået en hel masse.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 18. jul 2016, 19:45

Jeg er stadig skravlet, dog uden opkastninger i dag. First step to recover :banan:

Har ligget på sofaen hele dagen og gloet serier og sovet lure. Nogle gange med en baby på maven, andre gange med en pokemon på fødderne. Ingeniøren fik den heldigvis jaget væk. Det der Pokemon Go har virkelig sine fordele, Ingeniøren går pludselig meget lange ture med barnevognen :lol:

Nå, men vi skal til det.

Dagens motion: Sofa. Igen. *suk*
Dagens kost: Gulerodsboller, panodiler, en is, og til aftensmad noget ravioli med spinat, svampe, tomat og parmesan :love: Jeg ELSKER parmesan :love:

I morgen bliver det hele sjovere, jeg kan mærke det :kryds:

(med fare for at jinxe det endnu mere, men vi fik faktisk alle sammen sovet i nat. Hele natten! YAY US!)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 18. jul 2016, 20:09

bluetof1 skrev:
Fuck.exe skrev:

Kill me. Kill me now.

Nej, men flyttechips og -cola. Var op og ned ad trappen nogle gange med tunge ting og vægten står stille, så det er okay. Agtigt.
I morgen er det Fårup Sommerland (sæsonkort :love:) så der bliver gået en hel masse.

Flyttechips er det bedste! Så føler man at man fortjener dem ekstra meget :lun:

God tur i sommerland :kys: :kys:
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 18. jul 2016, 20:16

Fuck.exe skrev:
bluetof1 skrev:
Fuck.exe skrev:

Kill me. Kill me now.

Flyttechips er det bedste! Så føler man at man fortjener dem ekstra meget :lun:

God tur i sommerland :kys: :kys:

Tak :)

Og ja, jeg har fortjent dem megameget. Og en rittersport. Den går jeg lige ud og henter.
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 18. jul 2016, 20:20

bluetof1 skrev:
Tak :)

Og ja, jeg har fortjent dem megameget. Og en rittersport. Den går jeg lige ud og henter.

Jeg gad virkelig godt spise rittersport lige nu. Hvilken slags?
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"