Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 643

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf bluetof1 » 18. jul 2016, 20:22

Jeg har både med pebermynte og nougat.
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 18. jul 2016, 20:23

Det er jo de bedste! :love:

Lucky you :lun:
0
Gulvaber er også mennesker.
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 18. jul 2016, 20:30

Jeg er lige ude ved min mor så du kan bare komme :slem:
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 18. jul 2016, 20:33

Men min seng står jo ikke hjemme ved din mor :(

Og du har alligevel kun pepsi på lager. Jeg kender dig.
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 18. jul 2016, 20:40

Der er en køjeseng sammen med et sovende barn :lun:

Der er også pepsi max og vist en enkelt øl.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 18. jul 2016, 20:46

Jeg er for sløj til øl, og selvom alle mine smagsløg efterhånden er smadret pga sygdom, så ville jeg ikke drikke pepsi.

Men køjeseng med sovende barn lokker. Hvilket barn taler vi om?
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 18. jul 2016, 21:23

Fuck.exe skrev:Jeg er for sløj til øl, og selvom alle mine smagsløg efterhånden er smadret pga sygdom, så ville jeg ikke drikke pepsi.

Jamen, der er rimeligt frit valg. Der en sovende femårig og en sovende syvårig. Den femårige ligger rimelig stille, men vil gerne ligge tæt og han er VARM. Den syvårige roterer som en grillkylling, men til gengæld bliver man ikke stegt af at ligge ved siden (over, under, med hans fødder i hovedet, med en arm henover halsen osv.) af ham.
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 19. jul 2016, 08:29

bluetof1 skrev:
Fuck.exe skrev:Jeg er for sløj til øl, og selvom alle mine smagsløg efterhånden er smadret pga sygdom, så ville jeg ikke drikke pepsi.

Jamen, der er rimeligt frit valg. Der en sovende femårig og en sovende syvårig. Den femårige ligger rimelig stille, men vil gerne ligge tæt og han er VARM. Den syvårige roterer som en grillkylling, men til gengæld bliver man ikke stegt af at ligge ved siden (over, under, med hans fødder i hovedet, med en arm henover halsen osv.) af ham.

Puh du gør det ikke nemt at vælge :lol:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 19. jul 2016, 09:22

Temperaturen er nede på 37,3, jeg har kun pudset næse 4 gange i dag, jeg har kontaktlinser på og jeg har ikke kastet op. Sygdom er på vej væk :banan:

Nu skal der smides kilo! Jeg er total klar!

Jeg tror at en ugentlig vejedag er vejen frem for mig. Det bliver nok torsdag. Det fungerede så fint sidste gang.

Jeg gør det! :banan:
2
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 19. jul 2016, 22:13

Tirsdag var en fin dag :afro:

Dagen er blevet brugt på småfeber, middagslur, vasketøj, oprydning, madlavning og babynusning :lun: Føler mig endelig rask nok til at trille rundt på gulvet med Babyen, og jeg tør så småt begynde at skamkysse hans kinder lidt igen :lun:

Dagens motion: 3 km gåtur. Følte mig ok rask nok til at komme udenfor, så pakkede mig godt ind i tøj og listede ud i nattens mulm og mørke for at jagte Pokemons. Cirka 4 minutter senere var jeg ved at dø af hedeslag -det er da blevet varmt udenfor! Er sommeren kommet tilbage imens jeg bare har været fed og snottet på sofaen!?
Gåtur var dejligt, på trods af åndenød og hedeslag. Det var rart at lave andet end at være syg.

Dagens kost: Meget fin, jeg er helt tilfreds. Især aftensmaden var god, det var nemlig grønne bønner i kokos/karrysauce med røde linser, ris og æg :ivrig:

Nu kravler jeg i seng. I morgen har jeg det sikkert fabulous! :pompom:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 20. jul 2016, 16:15

Taget på børnecamp med unger og motorcykel. Vi har været her siden 12.30 og jeg har allerede lyst til at slå mine unger med kæppe. Og binde dem fast til det nærmeste træ med gaffatape.
De er freaking trætte og lige så freaking irriterende.
Kost har bestået af ingenting, men skyller det ned med pizza om lidt.
Der er badning og vadning på programmet de næste dage. Vægt står stille, men går da i det mindste ikke op.
2
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 20. jul 2016, 19:32

bluetof1 skrev:Taget på børnecamp med unger og motorcykel. Vi har været her siden 12.30 og jeg har allerede lyst til at slå mine unger med kæppe. Og binde dem fast til det nærmeste træ med gaffatape.
De er freaking trætte og lige så freaking irriterende.
Kost har bestået af ingenting, men skyller det ned med pizza om lidt.
Der er badning og vadning på programmet de næste dage. Vægt står stille, men går da i det mindste ikke op.

Hvor er det dejligt at I hygger jer i hinandens selskab :lun:

Hils pizza! :kys:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 20. jul 2016, 19:45

Jeg har det betydeligt bedre i dag :banan: Stadig ikke helt på toppen, men nu begynder det hele endelig at føles nogenlunde normalt igen. Det kunne Babyen selvfølgelig lugte, så han kvitterede med ikke at sove lur i mere end 20 minutter ad gangen i dag. Til gengæld sov han lur hele 2 gange. Vi har haft en fest :stoned:
Så for at fordrive tiden, gik vi ture i dejlige Århus. Det er jo sommer, sådan lige pludselig og midt i det hele :lun:

Skinken har været glad, nem og langbenet. Stak ham en spand vand og nogle biler, og så passede han sig selv ude på altanen. Imens nød jeg roen i den ene omgang af de 20 minutters frikvarter jeg havde. Med iskold cola i solen og kig til legende Skinke :lun:

I morgen skal jeg på vægten. Tror at den er steget, jeg føler mig i hvert fald lidt tung og dvask. Det bliver spændende!

Dagens kost: Ingen junk. Fik rester af bønneretten fra i går :savl:
Dagens motion: 8 km gåtur
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 21. jul 2016, 07:40

Så blev det vejedag :pompom:

Vægten sagde -500 g og jeg vejer nu 78,5 kg :rock: :rock:

Det er jeg vildt glad for! Vægten havde stået stille på 79 kg i 3 uger, så det er rart at der endelig sker noget igen :banan:

Kun 8,5 kg til jeg rammer før-baby-vægt! GO GO GO! *smiley der løber på stedet*
5
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 21. jul 2016, 20:46

Lang dag. Nørj hvor er jeg træt :træt:

Hurtigt overblik:

Dagens kost: Morgenmad var der ikke tid til. Rugbrød til frokost. Aftensmaden var ramensuppe med risnudler, spidskål, squash, løg, gulerod, forårsløg og så lige et æg på toppen. Senere på sofaen blev det også lige til en halv kitkat (delte med en pæn mand).

Dagens motion: 9 km gåtur uden solcreme. Pis møg lort. Og av. Men det var overskyet og smådryppende da jeg gik hjemmefra, så havde ikke set den komme.

Sove nu. Godnat :wave:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3

Tilbage til "Sund og/eller slank"