Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Re: Klodernes Kamp vol. 2 - The Hungry Games

Indlægaf Fuck.exe » 22. jul 2016, 10:02

Log_Lady skrev:Nøj, hvor ser den suppe lækker ud! :savl:

Den var virkelig god og med masser af smag :love: masser af chili, hvidløg, lime og soya. Og et lille nip ingefær. Nom!
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 22. jul 2016, 20:44

Så fik jeg fredag overstået også.

Dagen er blevet brugt på børn, middagslur, gåtur, venindehygge og afslapning.

Dagens kost: Spiste rester fra i går til frokost, og til aften fik vi udkogt rød karry-ret med aubergine, gulerod, squash og kidneybønner. Det blev udkogt fordi begge børn pludselig ville i seng midt i det hele. Så Skinken fik hurtigt noget havregryn i maven, og Babyen fik kørt noget grød ned. Imens stod aftensmaden og kogte og var lidt glemt :genert: Men på trods af slatten aubergine var smagen rigtig god :D

Dagens motion: 7,5 km gang. De 4,5 af dem var med en veninde. Så hyggeligt :lun:

Og så blev det weekend! Den skal bruges på familiebesøg og rengøring :banan:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 25. jul 2016, 05:53

Bluetof, overlever du varmen, udenfor og børnene?

Vi overlevede weekenden, men også kun lige!

Lørdag morgen trillede vi mod familiebesøg i Vesten. I forvejen havde ingen af os fået vildt meget søvn natten til lørdag, fordi begge unger havde sovet uroligt, så vi var trætte og lettere underskudsramte da vi kørte hjemmefra. Jeg overvejede at pjække fra familielivet og gemme mig hjemme på sofaen, men så tror jeg at Ingeniøren havde anmodet om skilsmisse :genert:
Natten til søndag fik vi heller ikke meget søvn, fordi vi overnattede på et lille loftværelse uden mulighed for at lave lidt gennemtræk. HOLD NU KÆFT hvor var der VARMT :tie: Babyen vågnede hvert 20. minut hele natten igennem, og Skinken havde et uheld på en madras der ikke var vores, på trods af utallige toiletbesøg. Det var cirka toppen af nederen da jeg stod kl.3:30 om natten og skulle bakse med tissetøj, overtrætte børn og en fremmed vaskemaskine :tie:
Næste morgen kl.6:30 kørte vi hjem. Vi gad simpelthen ikke mere :lol: Men hvis vi i et kort øjeblik ser bort fra alt det trælse, så havde vi en rigtig dejlig tur. Det var dejligt at se familien, og især Skinken nød det. Sammen med sin Bedstefar fik han fodret høns, samlet æg, kørt i traktor, gravet i jord, hentet aftensmad i køkkenhaven og kigget på fisk :lun:

Jeg elsker dansk sommer, men den gør bare overhovedet ikke noget godt for Babyen :tie: I nat tog vi lige en omgang mere hvor han konstant vågner fordi han er så træt, klistret og urolig. Møg luftfugtighed :sur: Så i dag holder jeg "fridag". SKinken er sendt i børnehave og Ingeniøren er sendt på arbejde. Så kan jeg nusse rundt herhjemme med Babyen i fred og ro, og få arbejdet lidt på overskudskontoen. Måske med lidt iskold cola på altanen når Babyen sover. Det ville ikke gøre mig noget :love:

Nå, tid til status!

Lørdag:
Dagens kost: En bolle til morgenmad, frokost a lá "det kolde bord"-buffet med rugbrød, frikadeller, leverpostej, æg, rejer osv. Aftensmad a lá Vestjylland: kyllingebryst med bacon, Knorr bearnaisesovs, aspargeskartofler og kogte gulerødder. En enkelt is til dessert.
Dagens motion: Utallige svedeture, utallige "jeg-magter-ikke-den-her-fucking-lorte-varme"-anfald og intervalløb op og ned af stejl trappe med sutteflasker, børn og vasketøj. Kan faktisk mærke det i ballerne i dag :lol:

Søndag:
Dagens kost: En bolle til frokost, en is med Ingeniøren på altanen, og rester fra fredag til aftensmad (rød karryret).
Dagens motion: 5 dages vasketøj og en 4 km gåtur.

Jeg glæder mig virkelig til det bliver køligere så jeg kan begynde at løbe igen. Jeg hader hader hader at løbe i den her lummervarme. Det kommer bare ikke til at ske :tie:
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 25. jul 2016, 09:06

Log_Lady skrev:^ Åh, vi døjer også med søvn-moslende, konstant vågnende klisterbaby. Det er ikke ligefrem noget, der genererer oceaner af overskud. Jeg håber, Babyen sover en god lang lur, så du kan få dig en dejlig pause!

Tak Log_Lady :kys: Jeg håber at du og din klisterbaby kommer igennem dagen :kys:

Jeg har hevet alt tøjet af ham, han ligger i et nordvendt rum med gennemtræk, blæseren er tændt og han har kun en stofble over sig. Og alligevel ligger han og mosler og klynker. Det er så synd. Han er så træt :( :(

Indtil videre ser det ikke ud til at jeg får vildt meget pause i dag, men så får jeg det bedste ud af det. Lige nu sidder jeg ved siden af ham med iskold cola og min computer. Om 2 timer henter jeg Skinken, om 4 timer kommer en veninde med frokost, og om ~7 timer har Ingeniøren fri. Jeg skal bare holde ud indtil da :kryds:
1
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 639

Indlægaf bluetof1 » 25. jul 2016, 10:21

Vel hjemme efter fem dage i telt med børn. Jeg er solskoldet like you wouldn't believe og jeg er rockertræt :tie:

Det var en fed tur til Karup og hold nu op hvor er jeg imponeret af mc'ere som gruppe. Man kunne selvfølgelig se hvor der havde stået telte, men ellers var pladsen som blæst. Der var intet affald nogen steder og i løbet af ugen mens der var gang i den med børn i alle størrelser overalt og renden frem og tilbage, var der rent og pænt über alles.
ca. 1000 mennesker var samlet i en uge, herunder en hel del unge og børn og der var ikke en eneste gang bare den mindste ballade (selvom der blev gået til den med øllene i Ungecampen...!) og på intet tidspunkt var der uforholdsmæssigt meget larm. Vi kunne endda sende ungerne op for at bade uden en voksen fordi vi vidste at der var andre fra lejren deroppe, som holdt øje.
Der var fællestur i fredags og vi havde kun en mc med, så vi havde regnet med at blive hjemme på pladsen, men os fire som ikke havde en mc at sidde med på blev da bare tilbudt en plads i en sidevogn og bag på to andre mc'er. No probs. Så min unge fik sin første tur i en sidevogn på en Honda Gold Wing 1800. Temmelig sikkert den dyreste seng han nogensinde kommer til at sove i (han drattede om efter 10 minutter og kommentaren "det er ligesom en racerbil mor. Og nu er jeg træt. Godnat!" :lol: )
Lørdag var der ring"ridning" på mc og min femårige, som aldrig har kørt på mc før, var med til næstsidste ring. Det er sgu da sejt :love: Den syvårige fik også for alvor sin ilddåb på føromtalte Gold Wing. Sådan en fætter kan godt nok køre stærkt...! På den anden side sidder man nærmest i en lænestol på sådan en, så han mærkede nærmest ikke at farten var pænt høj.

Efter at have svedt som et svin og levet af vand, sodavand og helstegt pattegris har jeg nu absurde mængder vand i kroppen, men har tabt et kg. Vægten står dermed på 78 og om et par dage når vandet er væk, er den nok lidt længere nede.
5
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 25. jul 2016, 16:11

Det lyder godt nok som en dejlig tur :love: :love: Hvor er det fedt at der bare var så roligt og afslappet, og at ungerne fik prøvet en masse nyt :lun:

TILLYKKE med det tabte! :banan: :rock: :worship: Jeg opdaterer forsiden asap!
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 25. jul 2016, 16:13

Bluetof bøvler med upload via mobilen, og derfor er jeg så heldig at få lov til at uploade billede af tvillinger på græs :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 25. jul 2016, 20:41

Det har været en rigtig god dag :lun:
Jeg har gået en lang tur med Babyen hvor han det meste af tiden lå og grinte og var sød :lun: Da jeg havde hentet Skinken i børnehave, havde ingen af os lyst til at gå hjem, så i stedet for chillede vi på noget græs i solen. Pludselig blev himlen mørk, men vi nåede heldigvis hjem inden det begyndte at styrte ned. Så kom min veninde med noget mad, og hun blev hængende i nogle timer hvor der blev sladret og grinet en masse. Ingeniøren kom hjem, der blev lavet og spist aftensmad, og så blev begge unger puttet uden nogen form for brok overhovedet :love:

Og nu til det hyggelige:

Dagens kost: En bolle til morgenmad, en sandwich med serrano og mozzarella til frokost, phad thai nudler med æg og masser af spidskål til aftensmad (på billedet ligner det noget værre snask, men smagen var god og det mættede virkelig godt!)
Dagens motion: 9,5 km gåtur
3
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 26. jul 2016, 20:41

Tirsdag done!

Dagens kost: ½ bolle til morgenmad, ½ bolle til frokost og så rester af gårsdagens phad thai nudler til aftensmad. Ingeniøren havde spottet en hjem-is bil forleden dag, så der blev snacket en enkelt kæmpe eskimo til dessert. Sådan en djævel indeholder 170 kcal, og den var det hele værd :love:
Dagens motion: 5,5 km gåtur med en Baby som IKKE ville sove, men derimod gerne ville råbe af alle vi gik forbi :stoned:

Nu skal der fixes madplan for næste uge. Den slags gøres bedst når Ingeniøren sover, ellers insisterer han på at vi skal leve af frysepizza og lasagne hele ugen :lol:
0
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 27. jul 2016, 12:15

Fuck.exe skrev:Tirsdag done!

Dagens kost: ½ bolle til morgenmad, ½ bolle til frokost og så rester af gårsdagens phad thai nudler til aftensmad. Ingeniøren havde spottet en hjem-is bil forleden dag, så der blev snacket en enkelt kæmpe eskimo til dessert. Sådan en djævel indeholder 170 kcal, og den var det hele værd :love:
Dagens motion: 5,5 km gåtur med en Baby som IKKE ville sove, men derimod gerne ville råbe af alle vi gik forbi :stoned:

Nu skal der fixes madplan for næste uge. Den slags gøres bedst når Ingeniøren sover, ellers insisterer han på at vi skal leve af frysepizza og lasagne hele ugen :lol:

Så prøv med en tur i Aalborg Storcenter med to unger, der brøler "HEJ FAR!" til alle mænd vi mødte. Festligt.
5
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 27. jul 2016, 14:10

bluetof1 skrev:
Så prøv med en tur i Aalborg Storcenter med to unger, der brøler "HEJ FAR!" til alle mænd vi mødte. Festligt.

Din skank :lol: :lol:
1
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 28. jul 2016, 06:10

Torsdag skal bare overleves. Jeg er simpelthen så træt og lettere hungover :genert:

Her kommer onsdagens status:
Dagens kost: ½ bolle til morgenmad, ½ bolle til frokost, en is på sofaen med Ingeniøren og Skinken, løgtærte med hytteost og goudaost til aftensmad (den ser så ensom ud på billedet, men jeg havde også glemt at lave den grønne salat der skulle have været tilbehør :lol:), ukendte mængder vin og en lidt mindre ukendt mængde chokolade (vi var 6 personer om at dele en marabou, så helt galt kan det da ikke være).
Dagens motion: 5,5 km gåtur med halvsovende Baby og sød Skinke

Jeg fik besøg af nogle venner i går aftes. Det var meningen at vi skulle have været i Zulu Sommerbio, men det styrtregnede stadig kl.21, så vi blev enige om bare at hænge ud hos mig i stedet for. Det blev til en aften med hygge, grin og sladder. Og lidt vin og chokolade. Det var så nice :love: I dag er jeg så bare mega træt fordi de først smuttede hjem ved 2-tiden. Jeg skal så meget tidligt i seng i aften :træt:

I dag er det vejedag, og jeg var godt nok noget tilbageholdende med at springe på vægten. Hvis jeg så meget som kigger på alkohol så har jeg altid vildt meget vand i kroppen dagen efter. Så jeg planlagde at udsætte vejedagen, men det skete ikke, og hvor var det godt! For vægten sagde faktisk -500 g og jeg vejer nu 78,0 kg :banan: :banan: :banan: Det er helt skørt at jeg har tabt 500 g selvom jeg har spist noget slik den sidste uges tid, og selvom jeg har drukket vin i går :stoned:

Jeg forventer på ingen måde at vægten fremover vil tage sådan nogle vilde dyk, men hold op hvor er det nice at jeg kun er sølle 8 kg fra min før-graviditet-vægt :banan:
2
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 28. jul 2016, 07:49

Det er lige gået op for mig, at jeg faktisk har tabt 6 kg i alt :banan:

I graviditeten tog jeg 22 kg på. Da babyen blev født tog han 8 kg med sig, men de sidste 14 kg blev sgu siddende. Jeg var ellers overbevist om at en stor del af de kg var baby, men det viste sig jo så at de var chokolade i stedet for :genert:

Men nu er de første 6 kg smidt, og det er bare så fedt! Jeg har overhovedet ikke et mål for hvornår jeg vil have tabt alle baby-kiloene, så det tager jeg bare som det kommer. Så længe det går fremad bare engang imellem, så skal det nok gå :gogo:
6
bluetof1

Indlægaf bluetof1 » 28. jul 2016, 17:44

Jamen, vi følges jo meget godt ad så :-D Jeg ligger også på 78 i dag selvom vandet har fundet min krop.
Jeg er ellers stoppet på p-piller og varmen er ikke så slem, men ja... jeg får nok ikke drukket nok.

Startede ellers ugen med en gedigen sukkerhovedpine efter 5 dage i sukkerlage. Den lettede i går og det er lige gået op for mig at jeg ikke har drukket sodavand eller spist slik i næsten en uge nu. Har heller ikke haft trang til det så jeg tænker noget af sukkertrangen kom fra p-pillerne. Aldrig mere hormonprævention!

Jeg gider ikke engang fortælle hvad jeg laver af aktive ting og sager for jeg laver ikke rigtig andet end at løbe efter The Terrible Twos under alle mulige og umulige omstændigheder. I dag har jeg dog været i Bilka og det kan give næsten lige så meget sved på panden som en tur i IKEA. Det samme med Fårup Sommerland i går, hvor jeg fik en is :slem:

Ud over det så skaller jeg i vildskab efter en uge i solen og sveder som et svin. Til gengæld siger Kokken at jeg ser dejlig ud :genert: Det er en fed løgn, men jeg er villig til at acceptere den når den kommer fra ham :-D

Aftensmaden i dag består af nyrøget (og nyfanget) ørred med salat. Jeg regner med at skylle den grimme smag af sundhed ned med popcorn senere for vi skal se film og satser på ikke at gå kolde på sofaen i aften.
3
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 28. jul 2016, 20:44

Jeg opdaterer forsiden med dine 78 kg :gogo:

Er det kokken der fanger fisk? :slem:
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"