De bedste anskaffelser til kat?

JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2859

Re: De bedste anskaffelser til kat?

Indlægaf JoyNips » 13. jul 2016, 11:08

PaleSeptember skrev:
JoyNips skrev:Hos Zooplus kan man desuden få en SparPlan. Jeg kan ikke huske, hvad det koster, nogle få euro vist, og så sparer man enten 5 eller 10 % pr. ordre, alt efter hvilken SparPlan, man har valgt.

Ved du om man kan genbestille den der Sparplan? Vores er nemlig udløbet, og vi sparede ret meget på den, så jeg vil gerne genkøbe den, men kan ikke se hvor?

Jeg skulle som jeg husker det bare sætte flueben i forbindelse med en bestilling i sin tid, da jeg købte den.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 229
Likede indlæg: 2448

Indlægaf Pandesteg » 13. jul 2016, 11:25

Det er så fedt I gider svare, tak! Knitrebolde har jeg allerede på vej i posten :banan:

PaleSeptember, hvilken saks kan du anbefale? Den der er linket til tidligere i tråden synes jeg får mange dårlige anmeldelser på Zooplus...

Vil se om ikke vi kan få fat i sådan en knitretunnel i næste uge!
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 17
Likede indlæg: 322

Indlægaf PaleSeptember » 13. jul 2016, 11:27

JoyNips skrev:
PaleSeptember skrev:
JoyNips skrev:Hos Zooplus kan man desuden få en SparPlan. Jeg kan ikke huske, hvad det koster, nogle få euro vist, og så sparer man enten 5 eller 10 % pr. ordre, alt efter hvilken SparPlan, man har valgt.

Ved du om man kan genbestille den der Sparplan? Vores er nemlig udløbet, og vi sparede ret meget på den, så jeg vil gerne genkøbe den, men kan ikke se hvor?

Jeg skulle som jeg husker det bare sætte flueben i forbindelse med en bestilling i sin tid, da jeg købte den.

Ja, sådan var det vist også, da vi fik det, men synes bare andre har talt om, at de kunne genbestille den, når den udløb. Nu har jeg lige prøvet at putte varer i kurven osv, men det kom ikke som en mulighed. Jeg ved så ikke, om det måske kan være fordi, vi får 10% opdrætterrabat også, men det har vi tidligere fået sideløbende med SparPlan.
0
Brugeravatar
PaleSeptember

Indlægaf PaleSeptember » 13. jul 2016, 11:30

Pandesteg skrev:Det er så fedt I gider svare, tak! Knitrebolde har jeg allerede på vej i posten :banan:

PaleSeptember, hvilken saks kan du anbefale? Den der er linket til tidligere i tråden synes jeg får mange dårlige anmeldelser på Zooplus...

Jeg tror vores er sådan en her: https://zoopermarked.dk/produkter/582-k ... l-dyr.html

Men hvis bare det er samme udformning, så vil jeg tro, at den er fin nok. Tror den slags fåes i Petworld eller Maxizoo også.
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 13. jul 2016, 11:42

PaleSeptember skrev:
Pandesteg skrev:Det er så fedt I gider svare, tak! Knitrebolde har jeg allerede på vej i posten :banan:

Jeg tror vores er sådan en her: https://zoopermarked.dk/produkter/582-k ... l-dyr.html

Men hvis bare det er samme udformning, så vil jeg tro, at den er fin nok. Tror den slags fåes i Petworld eller Maxizoo også.

OK tak. Det er vist den samme, som der er linket til tidligere i tråden, men så tør jeg godt købe den.
0
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2859

Indlægaf JoyNips » 13. jul 2016, 12:00

Jeg bruger en stor 3-i-1'er til mine katte. De der klosakse kan jeg ikke med. Selvom mine drenge er relativt velopdragne, så spræller de lidt under kloklipning når de ikke gider mere, og så er det IMO noget hø at prøve at styre 10 kg kat (som trods størrelsen er smidig som en ål), trykke klo ud og putte kloen ind i saksehullet.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2992

Indlægaf vibbsen » 13. jul 2016, 15:07

JoyNips skrev:
Enig. Jeg køber også altid fra Zooplus.de, både kattemad, hestemad, kradsetræ, kattebakke, madskåle og legetøj. Oftest er der tilbud på 10 kg Royal Canin + noget gratis vådfoder, 2 kg ekstra tørfoder, noget legetøj eller sådan noget.
Grus køber jeg i Maxizoo, men kunne sikkert også med fordel købe det hos zooplus.

Hos Zooplus kan man desuden få en SparPlan. Jeg kan ikke huske, hvad det koster, nogle få euro vist, og så sparer man enten 5 eller 10 % pr. ordre, alt efter hvilken SparPlan, man har valgt.

Vores smaskforkælede seniorkatte foretrækker vådfoder. Men vil under ingen omstændigheder nøjes med hverken kitekat eller whiskas eller nogen af de mere lødige mærker fra f.eks. RC....De vil have variation og de vil foretrækker enten Sheba eller det tyske mærke der hedder Felix....Og af en eller anden grund så er vådfoder væsentlig billigere i Tyskeland. Så for os er der god økonomi i at købe på zooplus da de næsten altid har Køb fler - Spar mer....Men også bare ganske almindelig Royal Canin tørkost er billigere på den tyske side....
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Indlægaf topmadras3 » 13. jul 2016, 17:04

Jeg bruger Ever Clean grus,køber når det er på tilbud til 100 kr og hver 10 gratis hos Petworld,det bliver skiftet en gang om måneden og skrabet op hver dag,syntes ikke her lugter af kat
1
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 13. jul 2016, 19:13

Everclean uden duft er et hit. Vi skiftede direkte fra de mystiske træpiller, da vi hentede vores hos Kattens Værn, og det gik fint - kan I skifte gradvis ved at blande noget af det gamle i, er det jo bare en fordel :-)

Derudover har vores bedste køb været: kat nr. 2. Bevares, de gad godt legetøj den første måned, men intet slog/slår at have en jævnaldrende søskende at tæve på og bide i :-p :-D
1
Brugeravatar
PaleSeptember

Indlægaf PaleSeptember » 14. jul 2016, 06:54

Mht. grus, så kan jeg anbefale Olivers, både alm. grus og krystalgrus, som vi bruger til vores 12 katte. Og en fordel er, at Olivers leverer til døren.
1
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3922

Indlægaf Angelina » 14. jul 2016, 07:17

Papkasser... af alt det crap jeg har købt til mine katte igennem årene, er og forbliver papkasser det bedste i verden... :rulle:
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 18. jul 2016, 06:50

Jeg har fået klippet kløer på de små terrorister i weekenden! Købte sådan en klosaks som tidligere nævnt i tråden. De sprællede for vildt og peb, når vi prøvede at gøre det i vågen tilstand, men der var ingen problemer med at gøre det når de sov. Håber det bliver ved sådan :D
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 11. aug 2016, 07:16

Jeg hiver lige min tråd op igen, da vi selv har gjort en god anskaffelse, som i den grad kan anbefales :D

Min mand har købt denne kattebakke til misserne: http://www.olivers.dk/kat/tilbehor/katt ... sbakke-gra

Og de er komplet vilde med den. Den første dag var der kø for at komme ind i kassen :D En af misserne har endda ligget derinde og sovet i flere timer :genert: Det handler nok også lidt om, at vi har skiftet til noget utroligt lækkert blødt kattesand, som de er tossede med at grave i. Men det er godt nok sjovt at se, hvor meget tid de kan bruge derinde nu, modsat i den anden bakke, som har de der sære træpiller i.
0
Modesty Blame
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1051

Indlægaf Modesty Blame » 14. aug 2016, 07:57

I ved godt, at nogle katte nægter pure at ligge på kattesenge eller i kattehuler og lignende, som er købt kun til dem? Men i går købte jeg (efter at have observeret, at min kat meget gerne ligger i samboens dundyne) en dunpude, kun til Mikkel. Og han har ligget på den næsten konstant siden den blev placeret. Dunpude 35 kr. Betræk 15 kr. = glad kat.
1
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 27. sep 2016, 09:36

Modesty Blame skrev:I ved godt, at nogle katte nægter pure at ligge på kattesenge eller i kattehuler og lignende, som er købt kun til dem? Men i går købte jeg (efter at have observeret, at min kat meget gerne ligger i samboens dundyne) en dunpude, kun til Mikkel. Og han har ligget på den næsten konstant siden den blev placeret. Dunpude 35 kr. Betræk 15 kr. = glad kat.

Ej hvor vildt :8: :D Jeg har også købt op til flere bløde fleecestykker og små lammeskindstæpper osv. til mine kræ, men nope :nej: Den ene nægtede endda at ligge i sin yndlingsstol i en UGE, fordi der lå et lækkert blødt lammeskind. Så måtte forbarme mig og fjerne skindet, 5 minutter efter lå han og sov som en bette baby :sarkasme:

Men kan tilføje endnu en "bedste anskaffelser til kat" som vist også er nævnt her i tråden: Tunnel!! Vores er ikke knitreudgaven (den startede vi med, men de fik ødelagt den i løbet af 0,5. Den var nok af for dårlig kvalitet, de havde gnavet ind til stålwiren i løbet af en par dage og så turde jeg ikke lade dem lege med den, da enden af wiren stak ud). Nu har jeg købt denne fra zooplus, som er af ret god kvalitet - de har haft den et par uger og de har hverken fået bidt stropper eller wire løs endnu (de prøver heller ikke så meget som med den anden). Og så er den heller ikke vildt hæslig at kikke på, stort plus. Jeg vil anbefale, at man køber en tunnel, der har hul på midten, da det giver ekstra meget sjov.

Beklager giga billede :ad!:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Kæledyr"