De bedste anskaffelser til kat?

Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: De bedste anskaffelser til kat?

Indlægaf Pandesteg » 5. okt 2016, 19:50

PaleSeptember skrev:
Pandesteg skrev:
Modesty Blame skrev:I ved godt, at nogle katte nægter pure at ligge på kattesenge eller i kattehuler og lignende, som er købt kun til dem? Men i går købte jeg (efter at have observeret, at min kat meget gerne ligger i samboens dundyne) en dunpude, kun til Mikkel. Og han har ligget på den næsten konstant siden den blev placeret. Dunpude 35 kr. Betræk 15 kr. = glad kat.


Ej hvor vildt :8: :D Jeg har også købt op til flere bløde fleecestykker og små lammeskindstæpper osv. til mine kræ, men nope :nej: Den ene nægtede endda at ligge i sin yndlingsstol i en UGE, fordi der lå et lækkert blødt lammeskind. Så måtte forbarme mig og fjerne skindet, 5 minutter efter lå han og sov som en bette baby :sarkasme:

Men kan tilføje endnu en "bedste anskaffelser til kat" som vist også er nævnt her i tråden: Tunnel!! Vores er ikke knitreudgaven (den startede vi med, men de fik ødelagt den i løbet af 0,5. Den var nok af for dårlig kvalitet, de havde gnavet ind til stålwiren i løbet af en par dage og så turde jeg ikke lade dem lege med den, da enden af wiren stak ud). Nu har jeg købt denne fra zooplus, som er af ret god kvalitet - de har haft den et par uger og de har hverken fået bidt stropper eller wire løs endnu (de prøver heller ikke så meget som med den anden). Og så er den heller ikke vildt hæslig at kikke på, stort plus. Jeg vil anbefale, at man køber en tunnel, der har hul på midten, da det giver ekstra meget sjov.

Beklager giga billede :ad!:


Er det sådan en tunnel, der ikke falder sammen? Altså som bliver holdt udspændt? For sådan en har vi ledt efter i evigheder! Vi har en gammel en fra Sanabelle, men den er godt nok slidt, men det er verdens bedste killingelegetøj! Har du et link til den?


Yes den forbliver udspændt - der kører en wire inden i. Mine er ikke fristede til at bide wiren fri som de gjorde i den forrige tunnel, men denne tunnel er også af god kraftig kvalitet, så tror slet ikke mindre killinger ville kunne ødelægge den. Og ja den er et kæmpe hit, de fjanter rundt derinde mange gange på en dag! :D

Værsågod http://m.zooplus.dk/shop/kat/katteleget ... nel/469303 :kys:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Kæledyr"