Hvor sandt er det her?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5899

Re: Hvor sandt er det her?

Indlægaf Dikus » 13. jul 2016, 19:50

JessicaD skrev:
Dikus skrev:Hvorfor skulle man gøre det?

(Og i så fald gør jeg det i hvert fald forkert.)

Du har da selv gjort det 100% efter bogen ved at vise din manglende interesse ved at date din x igen. :D Og se hvor interesseret flirten er nu. Det virker tilsynelandende ganske glimrende! :D :lol:

Næææhhh... Flirt var mere interesseret før.
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 13. jul 2016, 20:07

Dikus skrev:
JessicaD skrev:
Dikus skrev:Hvorfor skulle man gøre det?

(Og i så fald gør jeg det i hvert fald forkert.)

Du har da selv gjort det 100% efter bogen ved at vise din manglende interesse ved at date din x igen. :D Og se hvor interesseret flirten er nu. Det virker tilsynelandende ganske glimrende! :D :lol:

Næææhhh... Flirt var mere interesseret før.

Pokkers :wink3:
1
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 13. jul 2016, 20:11

Jeg er i gang med at læse en bog om dating. Den beskriver meget af det samme - nemlig at folk, som selv er blevet sårede og evt. har dårligt selvværd vil vurdere, at en person, der er nem at få, ikke er værd at have, mens en person, der er svær at få, må være "meget værd". Det bliver bare en ond cirkel så.

Jeg synes selv, at jeg prøver at vise min interesse, men omvendt skal man jo heller ikke kaste sig i grams. :D Det er også skidt for ens selvværd bare at give en masse følelser uden at få det samme igen, så det skal man jo heller ikke gøre. Man må være lidt realistisk og slappe af, selvom man måske er lidt længere fremme i skoene, end manden er. Jeg er dog ikke bange for at spørge ind til, hvad der foregår, hvis jeg synes, at manden virker lunken. Så er det bedre at få snakket om tingene. Det har jeg kun oplevet god feedback på. De fleste vil gerne tale om tingene, hvis man selv spørger.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 13. jul 2016, 20:17

JessicaD skrev:Jeg synes selv, at jeg prøver at vise min interesse, men omvendt skal man jo heller ikke kaste sig i grams. :D Det er også skidt for ens selvværd bare at give en masse følelser uden at få det samme igen, så det skal man jo heller ikke gøre. Man må være lidt realistisk og slappe af, selvom man måske er lidt længere fremme i skoene, end manden er. Jeg er dog ikke bange for at spørge ind til, hvad der foregår, hvis jeg synes, at manden virker lunken. Så er det bedre at få snakket om tingene. Det har jeg kun oplevet god feedback på. De fleste vil gerne tale om tingene, hvis man selv spørger.

Jeg prøvede selv at modvirke det dengang jeg datede. Det var netop dem der var friske som jeg var interesserede i, hvorimod dem der havde åh så travlt med at gå og spille konservative, imens de egentlig havde lyst til sex, blev fyret ret hurtigt.

Men omvendt kan jeg også både se og høre på hvordan mine bekendte begår sig i datinglivet, at den metode nok ikke gik hvis jeg var single i dag. Det ville åbenbart klart signalere, at jeg ledte efter one-night-stands og ikke efter et forhold, og det ville så gøre, at de kærestesøgende kvinder trak tilbage og ikke gav mig chancen.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. jul 2016, 20:22

Precaseptica skrev:
JessicaD skrev:Jeg synes selv, at jeg prøver at vise min interesse, men omvendt skal man jo heller ikke kaste sig i grams. :D Det er også skidt for ens selvværd bare at give en masse følelser uden at få det samme igen, så det skal man jo heller ikke gøre. Man må være lidt realistisk og slappe af, selvom man måske er lidt længere fremme i skoene, end manden er. Jeg er dog ikke bange for at spørge ind til, hvad der foregår, hvis jeg synes, at manden virker lunken. Så er det bedre at få snakket om tingene. Det har jeg kun oplevet god feedback på. De fleste vil gerne tale om tingene, hvis man selv spørger.

Jeg prøvede selv at modvirke det dengang jeg datede. Det var netop dem der var friske som jeg var interesserede i, hvorimod dem der havde åh så travlt med at gå og spille konservative, imens de egentlig havde lyst til sex, blev fyret ret hurtigt.

Men omvendt kan jeg også både se og høre på hvordan mine bekendte begår sig i datinglivet, at den metode nok ikke gik hvis jeg var single i dag. Det ville åbenbart klart signalere, at jeg ledte efter one-night-stands og ikke efter et forhold, og det ville så gøre, at de kærestesøgende kvinder trak tilbage og ikke gav mig chancen.

Hov hov. Vi er nogle, der foretrækker grams og virkeligt gerne vil have en kæreste!

Mmmm... Grams
2
Brugeravatar
Precaseptica

Indlægaf Precaseptica » 13. jul 2016, 20:27

Dikus skrev:Hov hov. Vi er nogle, der foretrækker grams og virkeligt gerne vil have en kæreste!

Mmmm... Grams

Så er der da håb for datinglivet trods alt.

Hvis altså ikke vi er nået dertil endnu, hvor man kan have sex, uden at være interesseret..
0
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 13. jul 2016, 20:27

Precaseptica skrev:Jeg prøvede selv at modvirke det dengang jeg datede. Det var netop dem der var friske som jeg var interesserede i, hvorimod dem der havde åh så travlt med at gå og spille konservative, imens de egentlig havde lyst til sex, blev fyret ret hurtigt.

Ja, sådan ville jeg også opfatte det. Hvis manden snakker for meget (eller for hurtigt) om sex, så er det let at tænke, at det nok er det eneste, han søger. Uanset hvor liderlig man så selv er. Det er lidt ironisk. :D
0
Brugeravatar
Precaseptica

Indlægaf Precaseptica » 13. jul 2016, 20:29

JessicaD skrev:Ja, sådan ville jeg også opfatte det. Hvis manden snakker for meget (eller for hurtigt) om sex, så er det let at tænke, at det nok er det eneste, han søger. Uanset hvor liderlig man så selv er. Det er lidt ironisk. :D

Så er vi jo helt klart nået dertil som hun siger. Man er totalt frisk på noget, men når den anden tilkendegiver også at være det, så er det pludselig noget man skal undgå.

Det er noget mærkeligt noget.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. jul 2016, 20:52

Precaseptica skrev:
Dikus skrev:Hov hov. Vi er nogle, der foretrækker grams og virkeligt gerne vil have en kæreste!

Mmmm... Grams

Så er der da håb for datinglivet trods alt.

Hvis altså ikke vi er nået dertil endnu, hvor man kan have sex, uden at være interesseret..

Ahhaaa... Der blev du pludselig mistænksom...

Jeg er desværre ude af stand til at have sex uden at få/have følelser. Ville virkelig ønske, det ikke var sådan. Så ville jeg have sex nu.
0
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 13. jul 2016, 20:55

Precaseptica skrev:
JessicaD skrev:Ja, sådan ville jeg også opfatte det. Hvis manden snakker for meget (eller for hurtigt) om sex, så er det let at tænke, at det nok er det eneste, han søger. Uanset hvor liderlig man så selv er. Det er lidt ironisk. :D

Så er vi jo helt klart nået dertil som hun siger. Man er totalt frisk på noget, men når den anden tilkendegiver også at være det, så er det pludselig noget man skal undgå.

Jeg synes nu, at det er rarest lige at vente nogle dates, før man hopper i kassen, men det har jo ikke så meget med min generelle liderlighed at gøre, men min (manglende) liderlighed til ham specifikt. Den er bare ikke rigtig til stede, før jeg har fået en vis interesse i ham og også har fået en fornemmelse af, hvor hans interesse ligger. Det var mere sådan, det skulle forståes. Hvis manden så snakker om sex fra første sekund, så tænker jeg jo automatisk, at så er det bare hans generelle liderlighed og ikke noget, der som sådan har noget med mig at gøre = mindre interessant, da jeg ikke søger onenight-stands eller bollevenner. Man lægger jo tit ens egne følelser og motiver hen på den anden, når man slet ikke kender dem.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. jul 2016, 20:58

JessicaD skrev:
Precaseptica skrev:

Jeg synes nu, at det er rarest lige at vente nogle dates, før man hopper i kassen, men det har jo ikke så meget med min generelle liderlighed at gøre, men min (manglende) liderlighed til ham specifikt. Den er bare ikke rigtig til stede, før jeg har fået en vis interesse i ham og også har fået en fornemmelse af, hvor hans interesse ligger. Det var mere sådan, det skulle forståes. Hvis manden så snakker om sex fra første sekund, så tænker jeg jo automatisk, at så er det bare hans generelle liderlighed og ikke noget, der som sådan har noget med mig at gøre = mindre interessant, da jeg ikke søger onenight-stands eller bollevenner. Man lægger jo tit ens egne følelser og motiver hen på den anden, når man slet ikke kender dem.

Jeg mangler stadig at prøve den slags daten
0
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 13. jul 2016, 21:00

Dikus skrev:

Den slags hvor man ikke knalder? :D Eller...?
0
Brugeravatar
Precaseptica

Indlægaf Precaseptica » 13. jul 2016, 21:01

JessicaD skrev:Jeg synes nu, at det er rarest lige at vente nogle dates, før man hopper i kassen, men det har jo ikke så meget med min generelle liderlighed at gøre, men min (manglende) liderlighed til ham specifikt. Den er bare ikke rigtig til stede, før jeg har fået en vis interesse i ham og også har fået en fornemmelse af, hvor hans interesse ligger. Det var mere sådan, det skulle forståes. Hvis manden så snakker om sex fra første sekund, så tænker jeg jo automatisk, at så er det bare hans generelle liderlighed og ikke noget, der som sådan har noget med mig at gøre = mindre interessant, da jeg ikke søger onenight-stands eller bollevenner. Man lægger jo tit ens egne følelser og motiver hen på den anden, når man slet ikke kender dem.

Har du aldrig prøvet at date en mand, du bare var tændt på lige fra start af?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 13. jul 2016, 21:03

JessicaD skrev:
Dikus skrev:

Den slags hvor man ikke knalder? :D Eller...?

Næææh... Den slags, hvor man ikke kender hinanden
0
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 13. jul 2016, 21:08

Precaseptica skrev:
JessicaD skrev:Jeg synes nu, at det er rarest lige at vente nogle dates, før man hopper i kassen, men det har jo ikke så meget med min generelle liderlighed at gøre, men min (manglende) liderlighed til ham specifikt. Den er bare ikke rigtig til stede, før jeg har fået en vis interesse i ham og også har fået en fornemmelse af, hvor hans interesse ligger. Det var mere sådan, det skulle forståes. Hvis manden så snakker om sex fra første sekund, så tænker jeg jo automatisk, at så er det bare hans generelle liderlighed og ikke noget, der som sådan har noget med mig at gøre = mindre interessant, da jeg ikke søger onenight-stands eller bollevenner. Man lægger jo tit ens egne følelser og motiver hen på den anden, når man slet ikke kender dem.

Har du aldrig prøvet at date en mand, du bare var tændt på lige fra start af?

Jeg kan sagtens være tændt på en, uden at have lyst til at knalde. Det kommer bare for tæt på for hurtigt, og det er ubehageligt. Sex med en helt fremmed siger mig bare intet, uanset hvor sød/fræk han ellers virker til at være. Jeg forstår slet ikke det der behov for, at alt bare skal ske her og nu, og at man ikke lige kan have lyst til at lære hinanden lidt at kende først. Why the rush?? Hvis begge er så vilde i varmen, så når man det vel alligevel før eller senere. :D Så jo, jeg kan godt være tændt på ham fra starten, men har aldrig oplevet den der "jeg må bare knalde dig NUUU" med en helt fremmed. Det er vel også en måde at beskytte sig selv på. Uanset hvor frigjort vi ellers er i DK, så synes jeg stadig, det er en personlig og privat ting, som jeg ikke bare lige kan dele ud af til alle, der ser lidt cute ud. :D
4

Tilbage til "Forhold og sex"