Hvor sandt er det her?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Re: Hvor sandt er det her?

Indlægaf Precaseptica » 13. jul 2016, 21:12

JessicaD skrev:Jeg kan sagtens være tændt på en, uden at have lyst til at knalde. Det kommer bare for tæt på for hurtigt, og det er ubehageligt. Sex med en helt fremmed siger mig bare intet, uanset hvor sød/fræk han ellers virker til at være. Jeg forstår slet ikke det der behov for, at alt bare skal ske her og nu, og at man ikke lige kan have lyst til at lære hinanden lidt at kende først. Why the rush?? Hvis begge er så vilde i varmen, så når man det vel alligevel før eller senere. :D Så jo, jeg kan godt være tændt på ham fra starten, men har aldrig oplevet den der "jeg må bare knalde dig NUUU" med en helt fremmed. Det er vel også en måde at beskytte sig selv på. Uanset hvor frigjort vi ellers er i DK, så synes jeg stadig, det er en personlig og privat ting, som jeg ikke bare lige kan dele ud af til alle, der ser lidt cute ud. :D

Okay, men jeg mente nu heller ikke som i, at man støder på hinanden ved at den ene vender sig om i baren og så BANG skal der bare sexes øjeblikkeligt. Jeg tænkte på sådan en first date, hvor man bare er ude sammen en hel eller halv dag og for enden af den sættes kvinden af foran sin hoveddør (hvorfor er det altid kvinden der skal følges hjem? hmpf) og så skal man stå der med én eller anden fjollet dans efter man måske har haft sit første kys sammen og man er voksen nok til at vide hvad det næste step er.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 13. jul 2016, 21:21

Precaseptica skrev:
JessicaD skrev:Jeg kan sagtens være tændt på en, uden at have lyst til at knalde. Det kommer bare for tæt på for hurtigt, og det er ubehageligt. Sex med en helt fremmed siger mig bare intet, uanset hvor sød/fræk han ellers virker til at være. Jeg forstår slet ikke det der behov for, at alt bare skal ske her og nu, og at man ikke lige kan have lyst til at lære hinanden lidt at kende først. Why the rush?? Hvis begge er så vilde i varmen, så når man det vel alligevel før eller senere. :D Så jo, jeg kan godt være tændt på ham fra starten, men har aldrig oplevet den der "jeg må bare knalde dig NUUU" med en helt fremmed. Det er vel også en måde at beskytte sig selv på. Uanset hvor frigjort vi ellers er i DK, så synes jeg stadig, det er en personlig og privat ting, som jeg ikke bare lige kan dele ud af til alle, der ser lidt cute ud. :D

Okay, men jeg mente nu heller ikke som i, at man støder på hinanden ved at den ene vender sig om i baren og så BANG skal der bare sexes øjeblikkeligt. Jeg tænkte på sådan en first date, hvor man bare er ude sammen en hel eller halv dag og for enden af den sættes kvinden af foran sin hoveddør (hvorfor er det altid kvinden der skal følges hjem? hmpf) og så skal man stå der med én eller anden fjollet dans efter man måske har haft sit første kys sammen og man er voksen nok til at vide hvad det næste step er.

Min hjerne skal have mere end en halv dag. Varmes godt op via Messenger...
2
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 13. jul 2016, 21:33

Precaseptica skrev:

Næste naturlige step er så for mig at sige farvel. :D Sex med en helt ny er ofte lidt akavet, og det bliver da kun endnu mere akavet, hvis man stort set intet kender til hinanden. Ej, det siger mig altså bare ingenting. :D Jeg har heller aldrig oplevet nogen problemer pga. det, så der er ingen grund til at gå imod det, som jeg selv føler, er mest naturligt for mig.
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 474

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 14. jul 2016, 04:01

Juki skrev:Det var da en utrolig masse snak om ingenting.. Jeg vil have de 6 minutter af mit liv tilbage.
Jeg overlevede 1:06 minut. Hun burde brændes på bålet.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 532
Likede indlæg: 4301

Indlægaf Rapfisk » 14. jul 2016, 11:15

Hvordan man scorede i 70'erne iflg. DR's arkiver: https://www.facebook.com/DRHistorie/vid ... 292122575/
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Forhold og sex"