Nuttede hæklerier (og andet)

Vil du sælge dine hjemmelavede produkter, eller gamle sager fra loftet, kan du gøre det her.
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5961

Re: Nuttede hæklerier (og andet)

Indlægaf Smiling_Goat » 25. sep 2016, 16:04

Men du skal nok holde lidt øje med din computer. Hun er ret interesseret i IT..

20160925_175902.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 24
Likede indlæg: 330

Indlægaf Tilly » 25. sep 2016, 18:59

Smiling_Goat skrev:
Tilly skrev:Det lyder helt fint. Du skal i hvert fald heller ikke snyde dig selv :)

Så har jeg en lille elefant, der er klar til at flytte ud i verden :D

Jeg smider billederne her, fordi jeg ikke kan vedhæfte dem i en privatbesked (man kan åbenbart kun vedhæfte ét pr. besked.) Jeg håber, det er okay.

Jeg har i øvrigt valgt at gøre ørene lidt blafrende, fordi jeg syntes, det var sødere, men er du uenig, siger du det selvfølgelig bare :)

20160925_172428.jpg

20160925_174513.jpg

20160925_172452.jpg

(Sunshine, jeg har ikke glemt dig. Jeg har ét bogmærke klart og regner med at lave det andet mens jeg kører til og fra arbejde - det er så smart med offentlig transport :D)

Hvor er hun bare blevet fin, helt perfekt :)
0
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 11. okt 2016, 16:02

Jeg har lyst til at prøve at lave sådan en her (eller noget lignende):

Billede

Er der nogen, der kunne være interesseret i sådan en? De findes i flere størrelser.

Prisen kommer lidt an på garnet :) (men jeg tænker jo selvfølgelig ikke en bondegård, når jeg nu selv har lyst til at lave den :P)
0
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2969

Indlægaf JoyNips » 12. okt 2016, 05:28

Smiling_Goat skrev:Jeg har lyst til at prøve at lave sådan en her (eller noget lignende):

Billede

Er der nogen, der kunne være interesseret i sådan en? De findes i flere størrelser.

Prisen kommer lidt an på garnet :) (men jeg tænker jo selvfølgelig ikke en bondegård, når jeg nu selv har lyst til at lave den :P)

Du kan evt prøve at skrive til godtnavn, jeg mener at hun postede netop den på et tidspunkt som noget hun godt gad lave i hækle-strikketråden. (Den burde vi i øvrigt genoplive. Jeg hækler nærmest noget nyt til babyen hver dag for tiden, jeg får det bare ikke vist frem..)
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3571

Indlægaf Ballademager » 12. okt 2016, 06:09

JoyNips skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg har lyst til at prøve at lave sådan en her (eller noget lignende):

Billede

Du kan evt prøve at skrive til godtnavn, jeg mener at hun postede netop den på et tidspunkt som noget hun godt gad lave i hækle-strikketråden. (Den burde vi i øvrigt genoplive. Jeg hækler nærmest noget nyt til babyen hver dag for tiden, jeg får det bare ikke vist frem..)

Til det sidste: Brug endelig blær-dig-tråden :gogo:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2969

Indlægaf JoyNips » 12. okt 2016, 07:50

Ballademager skrev:

Jeg har tænkt på, at jeg gerne vil vise frem, men jeg har ingen computer og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at uploade fra min telefon/iPad.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3571

Indlægaf Ballademager » 12. okt 2016, 07:51

JoyNips skrev:
Ballademager skrev:

Jeg har tænkt på, at jeg gerne vil vise frem, men jeg har ingen computer og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at uploade fra min telefon/iPad.

Ah... Jeg plejer at tage et screen shot af billedet og uploader det (så er det ikke for stort).
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 30. okt 2016, 16:04

Jeg fik en idé :D

Star Candle Holder1.jpg

Star Candle Holder.jpg

Jeg tror egentligt godt, man kan tænde fyrfadslys i, men ellers er der jo batteridrevne.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1243

Indlægaf godtnavn » 1. nov 2016, 23:25

JoyNips skrev:

Billede

Jeg opgav den her efter at jeg læste mange havde problemer med størrelsen, at den blev for lille så den kun lige dækkede toppen af hovedet og ikke gik ned om ørerne hvis det giver mening, der skulle tænkes meget kreativt for at få den som på billedet og da jeg ikke har hæklet vildt meget endnu turde jeg ikke kaste mig ud i den :) Men det var vidst en gang i foråret da jeg var helt nybegynder, i dag ville jeg godt turde, og det kan jo være de har taget imod kritikken og opskriften er blevet tilpasset :)
0

Tilbage til "Salg"