Foretrækker du mobil, tablet, pc og hvilket styresystem?

Hvad bruger du mest og hvad fortrækker du?

Afstemning sluttede 5. aug 2016, 09:00

Smartphone
22
16%
Tablet
15
11%
Bærbar/pc
38
27%
Android
19
14%
iOS
19
14%
Windows
24
17%
Andet
3
2%

Afgivne stemmer: 140
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 53
Likede indlæg: 705

Re: Foretrækker du mobil, tablet, pc og hvilket styresystem?

Indlægaf Tux » 19. jul 2016, 07:27

Bimmerdyret skrev: I visse ting har du ret, men jeg har så haft en MacBook der performede langt bedre end Windows bærbare i +30k klassen

Det lyde meget usandsynligt, med mindre denne Windows bærbar var 15 år gammel og/eller fyldt ned virus, malware og andet skidt..
2
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 19. jul 2016, 11:58

Bruger primært min smartphone og foretrækker klart Apple. Det er så meget mere brugervenligt end Android (har haft Android, og kunne slet ikke arbejde med det). Ja, Apple er dyrt, men det holder godt.

Google/Android har simpelthen for mange fikse ideer om, hvad de mener er smart for mig. Værst var den gang, hvor jeg havde bestilt er weekendophold som overraskelse til min kæreste. Det syntes Google skulle i min kalender, som min kæreste også har adgang til. Aftalen kunne ikke redigeres, med mindre, man var på fra computer og ikke mobil. Blev lidt træt lige der...
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1505

Indlægaf DenSyngendeLussing » 19. jul 2016, 14:35

Jeg foretrækker tablet til det meste, medmindre jeg skal skrive længere tekster, og jeg er meget glad for min iPad Air 2 og for iOS. Det er nemt og intuitivt, og generelt kan jeg godt lide Apples produktdesign. Jeg kunne dog ikke nogensinde finde på at købe en Macbook - når det gælder laptops, så synes jeg ganske enkelt, at Apple er for dyrt i forhold til, hvad man får for pengene.
Senest rettet af DenSyngendeLussing 19. jul 2016, 14:39, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1505

Indlægaf DenSyngendeLussing » 19. jul 2016, 14:37

Nåja, og så har jeg en iPhone 5s som telefon, og en Lenovo Yoga med Windows styresystem som laptop.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 17
Likede indlæg: 334

Indlægaf PaleSeptember » 20. jul 2016, 08:21

Jeg er KLART til Android - lige nu har jeg en Samsung Galaxy S7 Edge, som jeg knuselsker! Derudover har jeg en Samsung Galaxy 8" tablet, som jeg også knuselsker. Mobilen bruges når jeg er på farten og til billeder (kameraet er fænomenalt i den), og tabletten bruges når jeg sidder i sofaen og surfer eller spiller på den.
Til arbejdsopgaver foretrækker jeg min stationære PC, som lige er opgraderet til Windows 10. Det er her jeg sidder og redigerer billeder eller skriver lange tekster osv.
Når jeg er i skole har vi en Macbook, som jeg bruger. Den eneste grund til at vi har den er, at det var en gave, ellers havde jeg foretrukket en Windows bærbar. Den er udmærket, men jeg har svært ved at vænne mig til styresystemet.

Jeg HAR haft både iPhone og iPad, men det slår på ingen måde mine Samsung gadgets.
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"