Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf De Suspekte Bryster » 18. jul 2016, 12:12

Frandsen skrev:
Animi skrev:
Frandsen skrev:Eh ... Hvordan får man flere balls? Jeg brugte alle mine på en irriterende én, der alligevel slap væk :(

Du kan vist enten købe med rigtige penge, eller få flere ved et Pokestop

Æv. Gider ikke bruge rigtige penge, og det nærmeste Pokestop er flere km. væk.

Jeg tror, jeg bliver glad for mit Pokestop på den anden side af vejen, der kan bruges fra mit soveværelse :-D
2
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 18. jul 2016, 12:13

I dag virker det endelig igen for mig! Jeg har ikke haft tid til at gøre andet end få Poke balls og æg fra mit Pokestop, men kom til at lade app'en være åben. Er du da gal, mand, den dræner batteriet :ad!:
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1972

Indlægaf lillebjoern » 18. jul 2016, 12:30

Lemonella skrev:
lillebjoern skrev:
LadyFox skrev:
Mi55y skrev:
Hunkat skrev:Jeg havde super mange problemer søndag eftermiddag men mandag morgen kl 6 gik det meget bedre :D
Det kræver lige lidt teknik at få de der pokestops når man køre i tog men det kan godt lade sig gøre.

Til gengæld synes jeg det er snyd at min 30 km togtur kun tæller for 0,5 km gået. :sur:

Man skal bevæge sig med mindre end 10 km/t, for at det tæller... :(

Jeg føler jeg bliver snydt for nogle kilometer når jeg går, eller det er jeg faktisk temmelig sikker på :blush2:

Det gør man også. Flere gange har jeg gået 5+ km, og på mine eggs står der 0.5 km... :cuss:

Har du din App åben når du går? Den tæller jo ikke, hvis din mobil er slukket. :)

Ja, jeg har den åben :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 37
Likede indlæg: 971

Indlægaf Anne Droid » 18. jul 2016, 13:06

Kommodedyret skrev:Hvad gør man hvis google.play hævder at appen er inkompatibel med ens enhed?

Køber en ny mobil :-D

Jeg får samme besked og jeg tror det er fordi jeg har en lidt ældre model der er mere end 4 år gammel. Der kræves 4.4 og jeg har 4.3 :sur:
0
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9134

Indlægaf Fru Sunshine » 18. jul 2016, 13:14

Nu har jeg fanget en del, men jeg kan stadig ikke finde ud af det med kameraet.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5914

Indlægaf LadyFox » 18. jul 2016, 13:44

Jeg har fanget omkring tyve pokémon i dag :D Inkl. en Cloyster der sprang ud af pokéballen igen otte gange, jeg var lige ved at give op med at fangeden, men nu er den den bedste jeg har :D
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 945

Indlægaf Miss_no_More » 18. jul 2016, 13:55

LadyFox skrev:Jeg har fanget omkring tyve pokémon i dag :D Inkl. en Cloyster der sprang ud af pokéballen igen otte gange, jeg var lige ved at give op med at fangeden, men nu er den den bedste jeg har :D

Den bedste? Ifølge egen mening eller hvordan kan du se det? Totalt newbie her :D
0
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5914

Indlægaf LadyFox » 18. jul 2016, 13:59

Miss_no_More skrev:
LadyFox skrev:Jeg har fanget omkring tyve pokémon i dag :D Inkl. en Cloyster der sprang ud af pokéballen igen otte gange, jeg var lige ved at give op med at fangeden, men nu er den den bedste jeg har :D

Den bedste? Ifølge egen mening eller hvordan kan du se det? Totalt newbie her :D

I følge Combat Power (CP). Inde hvor du kan se dine pokémon, der står der CP efterfulgt af et tal over pokémonen. Det er selvfølgelig bedst at have et hjt tal fremfor et lavt :)
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Filipai » 18. jul 2016, 14:14

Frandsen skrev:Eh ... Hvordan får man flere balls? Jeg brugte alle mine på en irriterende én, der alligevel slap væk :(

Husk du kan klikke på dine pokeballs hvis de ikke rammer, for at få dem tilbage. Det har jeg i hvert fald fået gjort med succes.
3
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5676

Indlægaf Animi » 18. jul 2016, 14:16

Filipai skrev:

Husk du kan klikke på dine pokeballs hvis de ikke rammer, for at få dem tilbage. Det har jeg i hvert fald fået gjort med succes.

Ej, det anede jeg ikke! Så har jeg da mistet alt for mange, uden grund :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 492

Indlægaf Marioneta » 18. jul 2016, 14:18

Min søn og jeg er begyndt at fange pokémons, men jeg synes det er lidt svært at finde information omkring de forskellige ting.

Hvad betyder det, når der er sådan nogle blade, der flyver rundt og forsvinder igen?

Hvad er det for noget, når der svæver en større figur ude i det fjerne af kortet.

Hvor ofte kan man gå ned til pokestoppene. Meget belejligt ligger der et tæt på vores fakta :D

Vi har mange af fx fuglen (pidgey), men de har forskelle CP værdier, som jeg kan læse betyder Compat Powers, men hvorfor er de forskellige?
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3375

Indlægaf Skralde » 18. jul 2016, 14:29

Burde der være bolde ved hvert pokestop? I så fald er jeg blevet snydt :(
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1055

Indlægaf MyGirl » 18. jul 2016, 14:30

Jeg er også blevet hooked :genert:

Har egentlig ikke intentioner om at spille som sådan, men fanger med stor lyst, og det er skidegod motivation for at komme ud at gå mine ture :D
1
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 492

Indlægaf Marioneta » 18. jul 2016, 14:35

Filipai skrev:

Jeg har lige læst, at det ikke er rigtigt. De forsvinder godt nok, når du "fanger" dem, men bliver ikke lagt til dit antal af bolde. Men har ikke selv prøvet endnu. Min mobil er til opladning og sønnike er ved at gå i spåner over at vente :D
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2512

Indlægaf Mi55y » 18. jul 2016, 14:35

Marioneta skrev:Min søn og jeg er begyndt at fange pokémons, men jeg synes det er lidt svært at finde information omkring de forskellige ting.

Hvad betyder det, når der er sådan nogle blade, der flyver rundt og forsvinder igen?

Hvad er det for noget, når der svæver en større figur ude i det fjerne af kortet.

Hvor ofte kan man gå ned til pokestoppene. Meget belejligt ligger der et tæt på vores fakta :D

Vi har mange af fx fuglen (pidgey), men de har forskelle CP værdier, som jeg kan læse betyder Compat Powers, men hvorfor er de forskellige?

Bladene har jeg fået at vide betyder, at der er ved at spawne en pokemon. Men synes ikke rigtig det passer altid...

Den større figur ved jeg ikke lige, hvad du mener med?

Pokestops kan man spinne ca. hver 5. minut.

Pokemons har forskellig styrke, derfor forskellig CP. Jo højere level du er, jo flere pokemons med høj CP fanger du.
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)

Tilbage til "Computere, spil og internet"