Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 211
Likede indlæg: 2700

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. jul 2016, 16:41

Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Juliet
Kort karma: 10
Likede indlæg: 199

Indlægaf Juliet » 20. jul 2016, 16:54

POCKETKITTEN skrev:Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.

Jeg så en på youtube der fortalte at man, ved at navngive dem, selv kunne vælge i hvilken retning Eevee udvikles. Bare hvis du har en særlig en du synes særlig godt om.
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 20. jul 2016, 17:00

Det fik jeg ikke meget ud af udover de sædvanlige pidgey, weedle og rattata.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. jul 2016, 17:04

Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har fanget Clefairy og Horsea i dag. Jeg glæder mig til at kunne udvikle min Eevee, men jeg har kun fanget to indtil videre, så der er lang vej igen.

Jeg så en på youtube der fortalte at man, ved at navngive dem, selv kunne vælge i hvilken retning Eevee udvikles. Bare hvis du har en særlig en du synes særlig godt om.

Jep, jeg har allerede navngivet min Eevee! :D Jeg skal dog fange fem mere for at afprøve det, og de er ikke ret almindelige, hvor jeg bor.
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 20. jul 2016, 17:17

Nu har jeg prøvet at udvikle min pidgey med cp 110, så sønnike kunne se hvad det gik ud på. Blev pidgeotto med cp 209, som nu er den højeste jeg har. Jeg kan godt mærke at jeg er lidt begrænset i mit spil som enlig mor, for min dreng gider ikke rigtigt at gå så langt, så det er begrænset hvad vi får samlet ind, når vi er afsted. I dag var vi i Aalborg tårnet, hvor der var nul og niks at komme efter. Fandt et par stops med lures lidt derfra, men han har ikke tålmodighed til at vente ved dem.
0
Juliet

Indlægaf Juliet » 20. jul 2016, 17:34

POCKETKITTEN skrev:
Juliet skrev:

Jep, jeg har allerede navngivet min Eevee! :D Jeg skal dog fange fem mere for at afprøve det, og de er ikke ret almindelige, hvor jeg bor.

Det er den her jeg har set, der kalder han dem noget andet end Eevee.

Edit: jeg er en klovn der glemte linket :genert: https://www.youtube.com/watch?v=NpJrdB6kOSM
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN

Indlægaf POCKETKITTEN » 20. jul 2016, 17:36

Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:
Juliet skrev:

I know, Pyro (Flareon), Rainer (Vaporeon) og Sparky (Jolteon). :slem:
0
Juliet

Indlægaf Juliet » 20. jul 2016, 17:38

POCKETKITTEN skrev:
Juliet skrev:
POCKETKITTEN skrev:
Juliet skrev:

I know, Pyro (Flareon), Rainer (Vaporeon) og Sparky (Jolteon). :slem:

Arh i get i now. Jeg troede du mente du havde navngivet den "Eevee". Jeg er vist træt i dag. Sorry :genert:
1
Juliet

Indlægaf Juliet » 20. jul 2016, 17:40

Marioneta skrev:Nu har jeg prøvet at udvikle min pidgey med cp 110, så sønnike kunne se hvad det gik ud på. Blev pidgeotto med cp 209, som nu er den højeste jeg har. Jeg kan godt mærke at jeg er lidt begrænset i mit spil som enlig mor, for min dreng gider ikke rigtigt at gå så langt, så det er begrænset hvad vi får samlet ind, når vi er afsted. I dag var vi i Aalborg tårnet, hvor der var nul og niks at komme efter. Fandt et par stops med lures lidt derfra, men han har ikke tålmodighed til at vente ved dem.

Har i overvejet at cykle så i kommer lidt længere rundt? Jeg har gjort det med fin succes, så længe jeg ikke cykler hurtigt virker det stadig på mine æg, jeg kan nemlig også blive lidt træt af at gå uden der sker så meget.
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6122

Indlægaf LadyFox » 20. jul 2016, 17:59

Tak for video.. Nu hedder min Eevee "Pyro" :dåne:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 20. jul 2016, 18:07

Skal man have appen åben på skærmen for at afstanden tæller ifht. æggene? Det dræner godt nok meget batteri, og min telefon går automatisk i dvale efter to minutter.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3586

Indlægaf Lemonella » 20. jul 2016, 18:10

Neenah skrev:Skal man have appen åben på skærmen for at afstanden tæller ifht. æggene? Det dræner godt nok meget batteri, og min telefon går automatisk i dvale efter to minutter.

Ja, din mobil skal være tændt og appen åben for, at tælle til æggene. Kan du ikke rette i dine indstillinger, så ikke den går i dvale? Og ja, det tager hårdt på batteriet, det skal oplades tit. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Viskelæder » 20. jul 2016, 19:27

Jeg har en Vaporeon på 1500 nu :) Den er min bedste.
2
Dingo
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Indlægaf Dingo » 20. jul 2016, 19:32

Jeg har en million drowzee....gab. Er vild med min magikarp.
0
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4473

Indlægaf Rosa Espinosa » 20. jul 2016, 19:37

Arrrrrrrgh jeg bliver så rasende over at spillet ikke virker optimalt :cuss:

Gik glip af en lure som en havde sat op. Der stod en masse mennesker og det så bare så hygge ud :whine:
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj

Tilbage til "Computere, spil og internet"