Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Purple Haze » 25. jul 2016, 17:16

Rosa Espinosa skrev:Hold op hvor er nogle mennesker bare nogle padder :sur: Nu må vi ikke længere spille et bestemt sted i byen, et sted som er meget populært fordi der er så mange forskellige og specielle pokemons. Alt sammen fordi nogle spillere har svinet gentagende gange dernede. Typisk at de skal ødelægge det for andre.

Det flyder også bare med affald i en bestemt park som også er et populært sted. I går smed jeg dåser osv. som lå og flød på jorden i skraldespanden. Det lå lige foran den. Hvor åndssvagt er det ikke!?
Synes også det er pinligt, da der er mange turister begge steder.

Der er simpelthen kommet forbud mod at bruge sin telefon på bestemte steder i offentligt rum?

Hvordan har de tænkt sig at administrere det?
Oh hvem er de?

Altså er helt med på at folk skal lade være med at svine, og at folk der gør det burde blive straffet på en eller anden måde. Se fx Kongens Have i Kbh efter en varm dag, det ligner en bedre lodseplads - men det har nu ikke noget med pokemoner at gøre.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 290
Likede indlæg: 4448

Indlægaf Rosa Espinosa » 25. jul 2016, 17:27

Purple Haze skrev:
Rosa Espinosa skrev:Hold op hvor er nogle mennesker bare nogle padder :sur: Nu må vi ikke længere spille et bestemt sted i byen, et sted som er meget populært fordi der er så mange forskellige og specielle pokemons. Alt sammen fordi nogle spillere har svinet gentagende gange dernede. Typisk at de skal ødelægge det for andre.

Det flyder også bare med affald i en bestemt park som også er et populært sted. I går smed jeg dåser osv. som lå og flød på jorden i skraldespanden. Det lå lige foran den. Hvor åndssvagt er det ikke!?
Synes også det er pinligt, da der er mange turister begge steder.

Der er simpelthen kommet forbud mod at bruge sin telefon på bestemte steder i offentligt rum?

Hvordan har de tænkt sig at administrere det?
Oh hvem er de?

Altså er helt med på at folk skal lade være med at svine, og at folk der gør det burde blive straffet på en eller anden måde. Se fx Kongens Have i Kbh efter en varm dag, det ligner en bedre lodseplads - men det har nu ikke noget med pokemoner at gøre.

Det sted hvor vi ikke længere må komme, er ikke et offentligt sted. Der er et firma der ejer området.

Hader folk der ikke rydder op efter sig selv. Det er sådan en lad og ugidelig holdning.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 25. jul 2016, 19:40

Jeg gik tre levels op på en halv time ved at aktivere et lucky egg og så udvikle 22 Pidgeys, 20 Weedles, 10 Rattatas og en enkelt Zubat (eller deromkring), så nu er jeg snart level 17. De er så udskiftet med slik og så tager jeg en tur mere om et par dage, når kurven er fyldt af dumme fugle, orme og rotter igen. For der er næsten ikke andet i min lille by :wacko:

Jeg var inde i Aalborg i dag med min søn. Der er noget Minecraft halløj i Utzon centeret, så jeg fik scoret en masse bolde og fik en del nye inkl. Dratini, men stadig lav CP pga. min level. Han vil gerne afsted i morgen igen, så måske vi gør det.
2
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1386

Indlægaf D.itsen » 25. jul 2016, 19:48

Jeg har fundet ud af at jeg har et pokestop 1,5 km hjemmefra :banan:
tilgengæld tracker den ingenting hverken når jeg cykler eller løber (og jeg er helt sikkert ikke over 10 km/t på det sidste for tiden) og heller ikke altid når jeg går. Det er lidt belastende
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2334

Indlægaf Studsgaard » 25. jul 2016, 19:55

Animi skrev:Jeg er alt for doven - sidder i sofaen og bevæger min mobil så den tror jeg går, så jeg kan få udklækket mit pokkers æg

Hvor meget bevæger du den for den tror du går?
Syntes ikke jeg kan snyde min.
1
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 25. jul 2016, 19:58

Min kæreste sidder med vores telefoner åbne når vi er ude og kører bil, for han bliver ikke køresyg som jeg gør, og den tæller jo alt under 32km/t :D så der får vi en del hentet hjem til æggene.

Ellers er jeg mega stolt af jeg i lørdags fangede en Pikachu midt i min egen have i Odense V
0
Vappepigen
Kort karma: 39
Likede indlæg: 354

Indlægaf Vappepigen » 25. jul 2016, 20:30

Marioneta skrev:Jeg gik tre levels op på en halv time ved at aktivere et lucky egg og så udvikle 22 Pidgeys, 20 Weedles, 10 Rattatas og en enkelt Zubat (eller deromkring), så nu er jeg snart level 17. De er så udskiftet med slik og så tager jeg en tur mere om et par dage, når kurven er fyldt af dumme fugle, orme og rotter igen. For der er næsten ikke andet i min lille by :wacko:

Jeg var inde i Aalborg i dag med min søn. Der er noget Minecraft halløj i Utzon centeret, så jeg fik scoret en masse bolde og fik en del nye inkl. Dratini, men stadig lav CP pga. min level. Han vil gerne afsted i morgen igen, så måske vi gør det.

Bor vi i samme by :wave2: ????
Her er også kun rotter orme og fugle!!!
Jeg var også en tur i Aalborg Idag.... Blev blæst helt bagover, overalle de pokestops der var.... Havde desværre ikke meget tid til at gå på rov, men skal helt sikkert afsted igen, når ferien er slut og ungerne afsted igen!!!
1
Ens prioteringer kan forandres med et trylleslag
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 25. jul 2016, 21:31

Vappepigen skrev:
Marioneta skrev:Jeg gik tre levels op på en halv time ved at aktivere et lucky egg og så udvikle 22 Pidgeys, 20 Weedles, 10 Rattatas og en enkelt Zubat (eller deromkring), så nu er jeg snart level 17. De er så udskiftet med slik og så tager jeg en tur mere om et par dage, når kurven er fyldt af dumme fugle, orme og rotter igen. For der er næsten ikke andet i min lille by :wacko:

Bor vi i samme by :wave2: ????
Her er også kun rotter orme og fugle!!!
Jeg var også en tur i Aalborg Idag.... Blev blæst helt bagover, overalle de pokestops der var.... Havde desværre ikke meget tid til at gå på rov, men skal helt sikkert afsted igen, når ferien er slut og ungerne afsted igen!!!

Velkommen til Klarup :)

Screenshot_2016-07-25-23-19-49.png

Pidgey, weedle og rattata er meget i "residential" områder, så det er jo alle byer. De er også meget inde i centrum, men så er der i det mindste også andre regelmæssigt.

Langs havnen og især ved togbroen skulle være gode steder. Også Aalborg Kongres og Kulturcenter samt de forskellige parker.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Purple Haze » 25. jul 2016, 21:34

Mulan skrev:
Purple Haze skrev:
Mulan skrev:Jeg lavede tricket med pidgeons - bare med rattatas, fordi jeg havde fucker mange af dem. Bingede over 14000 xp hjem. Kunne sikkert gøres mere effektiv, men gider ikke.
Har gået 56,8 km, har fanget 399 pokemons og er lvl 16

Slet ikke nok.
Så nu tager vi på togt! :P

Billede

Er der andre der er gule der er fra Østerbro området der vil med på rov i den nærmere fremtid.
Østerbro skal være gult!
Vi overtog 3 gyms her til aften - og det ene holdt vi over en time ! :-D :klap: :-D

Men team mates til poke-ture er velkommene.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Vappepigen
Kort karma: 39
Likede indlæg: 354

Indlægaf Vappepigen » 25. jul 2016, 21:36

støvring
Billede
0
Ens prioteringer kan forandres med et trylleslag
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 25. jul 2016, 21:41

Vi skal noget mere ind til Aalborg :D
1
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 26. jul 2016, 10:17

Campingplads i Italien

Screenshot_20160726-121630.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 26. jul 2016, 10:18

Jeg brugte 28 poke- og greatballs på en Golbat i dag. Jeg fik den så også til sidst. Kender I det at I har brugt for mange pokeballs til at stoppe, for så er de spildt? :lol:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Kort karma: 68
Likede indlæg: 386

Indlægaf De Suspekte Bryster » 26. jul 2016, 11:16

Purple Haze skrev:Er der andre der er gule der er fra Østerbro området der vil med på rov i den nærmere fremtid.
Østerbro skal være gult!
Vi overtog 3 gyms her til aften - og det ene holdt vi over en time ! :-D :klap: :-D

Men team mates til poke-ture er velkommene.

Så hvis man er rød må man ikke gå tur med jer :whine:

Hvis man nu lover ikke at battle på Østerbro? :engel:
1
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 26. jul 2016, 13:27

Julie skrev:
Mangoness skrev:Har i erfaring med hvor godt https://pokevision.com/ virker? :genert:

Det virker 100% for mig, hentede det som app i går! Meget smart når man på spillet kan se pokemons, man ikke har. Så kan man lige finde dem på pokevision, og gå der hen!

Hvad hedder appen? :engel:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Computere, spil og internet"