Pokemon Go! Go!

HendeMedS
Kort karma: 4
Likede indlæg: 25

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf HendeMedS » 26. jul 2016, 13:42

Altså jeg kunne også godt bruge nogen at fange pokemons med.. Har kun 2 veninder der er med på det men de er kun på hygge niveau.. Såehh jeg bor i Kolding hvis det er og er ligeglad med hvad team man er på (er selv rødt team).
0
Brugeravatar
gossip
Kort karma: 6
Likede indlæg: 90

Indlægaf gossip » 26. jul 2016, 16:37

Jeg ved ikke om der er nogle der kan hjælpe mig med dette: min 11 årige søn er kommet til at trykke "open new account" i stedet for "retry", og nu er alle hans pokemons forsvundet :trist:

Det lyder måske lidt fjollet, men han er simpelthen så ked af det. Han har gået mellem 5 og 10 km hver dag de sidste 14 dage, og var nået til level 15...

Ja ja, der findes større problemer i verden, men jeg har sgu ret ondt af ham lige nu:-/

Jeg spiller ikke selv spillet, og er helt blank på hvordan det funker :wink3:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6124

Indlægaf LadyFox » 26. jul 2016, 16:44

gossip skrev:Jeg ved ikke om der er nogle der kan hjælpe mig med dette: min 11 årige søn er kommet til at trykke "open new account" i stedet for "retry", og nu er alle hans pokemons forsvundet :trist:

Det lyder måske lidt fjollet, men han er simpelthen så ked af det. Han har gået mellem 5 og 10 km hver dag de sidste 14 dage, og var nået til level 15...

Ja ja, der findes større problemer i verden, men jeg har sgu ret ondt af ham lige nu:-/

Jeg spiller ikke selv spillet, og er helt blank på hvordan det funker :wink3:

Han burde kunne logge in på sin gamle profil igen. Hvis i starter appen op igen, spørger den så ikke om i vil logge ind med enten "Google" eller "Pokemon trainer club"?
3
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1126

Indlægaf Neenah » 26. jul 2016, 17:35

HendeMedS skrev:Altså jeg kunne også godt bruge nogen at fange pokemons med.. Har kun 2 veninder der er med på det men de er kun på hygge niveau.. Såehh jeg bor i Kolding hvis det er og er ligeglad med hvad team man er på (er selv rødt team).

Jeg bor også i Kolding og er klar på en Pokemondate :banan:
2
Vappepigen
Kort karma: 39
Likede indlæg: 354

Indlægaf Vappepigen » 26. jul 2016, 17:49

Marioneta skrev:Vi skal noget mere ind til Aalborg :D

Var der Idag igen, fordi vi skulle i zoo! For første gang mødte jeg stort set ingen rotter, fugle eller orme!
Fik 3-4 nye pokemons,! Bla en af mine favoritter fra serien: psyduck!
Den var simpelthen så grineren! Den havde altid ondt i hovedet, og alle var skide træt af den!

Da jeg så kom hjem til lille støvring, blev jeg overfaldet af fugle, rotter og orme igen :rulle:
0
Ens prioteringer kan forandres med et trylleslag
Vappepigen
Kort karma: 39
Likede indlæg: 354

Indlægaf Vappepigen » 26. jul 2016, 17:52

Blonderella skrev:Campingplads i Italien

Screenshot_20160726-121630.png

:lol: :lol2: :klap:
0
Ens prioteringer kan forandres med et trylleslag
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3586

Indlægaf Lemonella » 26. jul 2016, 18:49

Min kæreste viste mig lige en hacked App til Pokémon Go. Det er ren og skær snyd, men nogen bruger den og kan simpelthen sidde hjemme i deres stue og gå rundt omkring og fange Pokémons. Det hele forgår ved hjælp af et lille Joypad der kommer når man har downloadet Appen.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
gossip
Kort karma: 6
Likede indlæg: 90

Indlægaf gossip » 26. jul 2016, 19:37

Han burde kunne logge in på sin gamle profil igen. Hvis i starter appen op igen, spørger den så ikke om i vil logge ind med enten "Google" eller "Pokemon trainer club"?[/quote]

ladyfox, tak for svar :)

Jeg kan heldigvis opdatere nu, at katastrofen er afværget :banan:

Problemet var bla. at når vi forsøgte at logge in, kunne vi ikke logge ind via google. Min søster fandt så en gaming side fyldt med dejlige nørder på nettet, som fortalte at vi skulle geninstallere appen med en ny fødselsdato :stoned: Fordi den oprindelige var installeret med hans egen, som er under 18 år gammel. Og SÅ kunne han logge ind.

Anyway, alt er godt igen, og ungen er lykkelig. Så er moren det også ;)
8
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 26. jul 2016, 19:51

Home Sweet Home ;)

Screenshot_2016-07-26-21-41-23.png

Vi var i Aalborg igen i dag og jeg fik fanget et par nye. Nu har jeg 50 forskellige.

Nu er jeg level 17 og de forsøger at gøre spillet mere "svært". Det er jo også naturligt nok i sådan et spil, men de gør det på så dum en måde. Så nogen gange så kaster man helt skævt, selvom man gør akkurat som man plejer. Men det er åbenbart for at det er sværere. Det irriterer mig. Så gør da pokemonen sværere at fange ved at den gør et eller andet fremfor at gøre mig til en dårlig kaster. Har I lagt mærke til det? Især sker det ofte, når man bruger hindbær. Jeg gider slet ikke bruge dem. Det er en træls måde at forsøge at lægge noget sværhed ind.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 26. jul 2016, 20:15

Marioneta skrev:Home Sweet Home ;)

Vi var i Aalborg igen i dag og jeg fik fanget et par nye. Nu har jeg 50 forskellige.

Nu er jeg level 17 og de forsøger at gøre spillet mere "svært". Det er jo også naturligt nok i sådan et spil, men de gør det på så dum en måde. Så nogen gange så kaster man helt skævt, selvom man gør akkurat som man plejer. Men det er åbenbart for at det er sværere. Det irriterer mig. Så gør da pokemonen sværere at fange ved at den gør et eller andet fremfor at gøre mig til en dårlig kaster. Har I lagt mærke til det? Især sker det ofte, når man bruger hindbær. Jeg gider slet ikke bruge dem. Det er en træls måde at forsøge at lægge noget sværhed ind.

Ja, hvor den ligesom "fejer" dem væk, som om de er skruede... Det er sindssygt irriterende :cuss: Det var blandt andet det, der gjorde at jeg brugte så mange pokeballs jf. mit tidligere indlæg. Det er så pisseirriterende. Men er det værre når man bruger razzberry? Det var da godt at vide!
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 26. jul 2016, 20:24

lillebjoern skrev:
Marioneta skrev:Home Sweet Home ;)

Ja, hvor den ligesom "fejer" dem væk, som om de er skruede... Det er sindssygt irriterende :cuss: Det var blandt andet det, der gjorde at jeg brugte så mange pokeballs jf. mit tidligere indlæg. Det er så pisseirriterende. Men er det værre når man bruger razzberry? Det var da godt at vide!

De første mange gange oplevede jeg det kun i forbindelse med bær, men nu har jeg også prøvet at det var uden. Det er nok bare tilfældigt, at lige pludseligt, at så skal det være en svær pokemon og så ryger bolden af h. til, selvom man ikke gør noget anderledes. Og nogen gange er det ved en weedle med CP10. Jeg kan ikke helt tage det seriøst og det irriterer mig at det er sådan en dum måde de prøver at gøre det sværere.

Dog har jeg brugt 349 kr på en powerbank, så jeg er jo lidt hooked :fløjt:
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 26. jul 2016, 21:08

Jeg er åbenbart ikke på noget team. Huh? Jeg kom til at trykke på et eller anden da meddelelsen poppede op, så nu er jeg teamløs :(
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Dragen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 99

Indlægaf Dragen » 26. jul 2016, 21:10

Kommodedyret skrev:Jeg er åbenbart ikke på noget team. Huh? Jeg kom til at trykke på et eller anden da meddelelsen poppede op, så nu er jeg teamløs :(

Du skal bare tæt på et gym trykke på det og vælge.

Team mystic FTW! :-D
2
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 26. jul 2016, 22:15

lillebjoern skrev:
Julie skrev:
Mangoness skrev:Har i erfaring med hvor godt https://pokevision.com/ virker? :genert:

Det virker 100% for mig, hentede det som app i går! Meget smart når man på spillet kan se pokemons, man ikke har. Så kan man lige finde dem på pokevision, og gå der hen!

Hvad hedder appen? :engel:

den hedder pokevision, men findes vidst kun til android. Man kan dog bare gå ind på siden, hvis man har en iphone :)
1
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 26. jul 2016, 22:23

Brugte mit første lucky egg i går, efter at have brugt pidgeycalc.com. Steg 2 levels, og nu er jeg snart level 21!
Har nu 87 forskellige!
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"