Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Charly » 31. jul 2016, 19:34

POCKETKITTEN skrev:Og jeg mødte to drenge på 10 år, der stod og gamede på fortovet og var ved at forsøge at overtage det samme gym som jeg. :D Det er så sjovt bare at falde i snak med fremmede om Pokemon på gaden.

Det er ret sjovt. Jeg var med min søn i dag, og vi snakkede med en del forskellige. Det er faktisk ret hyggeligt :)
0
Kan man ringe til en voksen?
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 31. jul 2016, 19:43

Jeg så en ældre mand - som i hvert fald over 70 år sidde i sin bil og fange dem her tidligere :lun:
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
Kedimifu
Kort karma: 1
Likede indlæg: 3

Indlægaf Kedimifu » 31. jul 2016, 20:17

Mani skrev:
Kedimifu skrev:Jeg har fået en opdatering i dag. Nu kan jeg ikke transfer noget..... irriterende.

Skal du ikke bare ind i 'menuen'? Cirklen med tre streger i nederste højre hjørne under Pokemonen

Tak. Du har ret :pompom:
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 643

Indlægaf Jailbird » 31. jul 2016, 20:39

Jeg er level 8, kan ikke lige se antal unikke, men jeg har over 100 pokemons i alt og runder 100 forskellige pokestops om lidt :P Tænker jeg vil prøve gyms af i morgen, selvom jeg blev lidt skræmt da jeg opdagede profilnavnet vises, så kan de jo se at det er mig de tæver igen og igen :rulle:
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Indlægaf Kommodedyret » 31. jul 2016, 20:46

Nåh hvor sødt!: så kom jeg gående i en jagt efter pokeballs, og møder to små gutter som jeg smiler til. Så rejser den ene sin næve og siger "pokemon" til mig med et stort smil. :lun:
11
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Indlægaf Kommodedyret » 31. jul 2016, 21:28

Jeg mangler altid pokeballs! Jeg tror at mine fingre er lidt skæve :P

Anywho, nu er jeg level 16 lige om lidt, og her til aften fangede jeg tre bulbasaur! :banan:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1912

Indlægaf Purple Haze » 1. aug 2016, 05:38

Kommodedyret skrev:Jeg mangler altid pokeballs! Jeg tror at mine fingre er lidt skæve :P

Anywho, nu er jeg level 16 lige om lidt, og her til aften fangede jeg tre bulbasaur! :banan:

Så har du overhalet mig :P
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3558

Indlægaf Lemonella » 1. aug 2016, 08:05

Gik mig en god lang tur her til morgen/formiddag i sol. blæst og regn :) . Fik ikke mange Pokémons, men fik da klækket et par æg.

På min tur gik jeg et stykke bag en flok unge mennesker jeg tit ser fra min altan. De kommer fra en institution i nærheden, hvor der er mange fysisk og psykisk handikappede.
Én af de unge knægte, han er vel en 17/18 år, går som regel altid langt bagefter de andre og kigger kun ned i jorden. Tit må en af pædagogerne tilbage og hente ham.
I dag løb han nærmest afsted og jeg kunne se, han havde en mobil i hånden. Lige pludselig ser han en Pokémon og det råber han så til de andre. Han står stille og efter et stykke tid, rækker han triumferende hånden med mobilen op i luften imens han råber "GOTCHA". :lol: Århh altså, jeg blev sgu så glad på hans vegne. :lun:
16
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 1. aug 2016, 08:52

Har de ændret sværhedsgraden de sidste par dage? Førhen tog det mig altid 1-2 kast at fange diverse pokemons, mens i dag og i går er jeg hele tiden ude for at jeg kaster for langt, at de undviger og at grønne pidgeys slipper ud af pokeballen 6 gange!! Altså :sur:
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 1. aug 2016, 09:02

I sidste uge gik vi også tur på en havn, efter vi havde været ude og sejle. Jeg gik og fangede pokemons, og kan se der er sat en masse lures op, og der derfor må være andre end mig. Spotter så en lille familie, med en 3-4 årig dreng, drengen spotter også mig, og peger på mig, og råber højlydt "Seee far, hun fanger også pokemons" --- "Gør du ik oss'?"

Senere rendte vi ind i en stor gruppe drenge, sådan med kasketten lidt for højt oppe på hovedet, der gik og røg hash, og fangede pokemons.
3
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 1. aug 2016, 09:11

Jailbird skrev:Har de ændret sværhedsgraden de sidste par dage? Førhen tog det mig altid 1-2 kast at fange diverse pokemons, mens i dag og i går er jeg hele tiden ude for at jeg kaster for langt, at de undviger og at grønne pidgeys slipper ud af pokeballen 6 gange!! Altså :sur:

Jeg har i hvert fald oplevet at sværhedsgraden er blevet højere for mig. Jeg ved så ikke om det er fordi at det bliver sværere når man kommer i højere level, men jeg bruger i snit (hvis det altså ikke er Pidgey, Rattata eller Weedle) 10-15 pokéballs per omgang. Det er en kombination af flere ting - blandt andet at pokemonen begynder at "slå pokeballen væk" efter man har kastet, at spillet skruer bolden helt til højre eller venstre (og man så i næste forsøg kaster den meget ud til siden... hvor bolden selvfølgelig ikke skruer, så den ryger ad helvede til), eller at den simpelthen springer ud af i rigtig mange tilfælde - selvom man bruger ultra balls og razzberrys...

Jeg kan mærke at jeg for hver dag der går mister interesseren mere og mere, for man kan virkelig godt mærke de mange mangler, der er :( Gyms er ret ligegyldige, for ingen kan holde dem lang tid nok til at få coins til shoppen alligevel, og ens Pokemoner får ikke bedre CP :( At nearby-funktionen ikke virker tager også et stort element ud af spillet synes jeg, for før der gik jeg bestemt efter de pokemoner jeg ikke havde, eller som var specielle. Nu kan man slet ikke regne ud hvor de forskellige pokemoner er, medmindre man bruger pokevision, som alligevel er nede halvdelen af tiden. Og det er ret uinspirerende bare at gå efter "intet". Men jeg spiller det nu stadigvæk i håb om, at manglerne bliver forbedret i løbet af ikke alt for længe - for det får mig da ud at gå, omend ikke så meget som de første par dage.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 1. aug 2016, 09:17

lillebjoern skrev:.

Jeg har læst at det ikke er meningen at "nearby" funktionen kommer tilbage - og at det også er derfor Niantic lukker pokevision ned. Den har aldrig virket hos mig (jeg gik i gang sent med Pokemon Go) og laver alligevel ikke svinkeærinder på mine ruter, så for mig er det lidt ligegyldigt, jeg går meget i forvejen bare for at gå :)
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 1. aug 2016, 09:25

Jeg oplever også at det er blevet langt svære at fange selv de små pokemons og når man endelig fanger dem, bryder de ud flere gange. Jeg droppede her til formiddag at prøve at fange ratta og pidgleys, for jeg gider simpelthen ikke bruge 8 bolde på dem.

Nå, men jeg gik (cyklede) som sagt rundt her til formiddag og jeg fik 5 nye :gogo:

Edit: Næh, 7 sgu :banan:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 1. aug 2016, 10:01

Vi har ikke spillet siden sidste lørdag da jeg har været bundet til sofaen. Det var super godt til at få min nørdede dreng ud men jeg skulle med og det kan jeg så ikke pt :rulle:

Det skulle vist blive sværere at fange dem som man kom op i level, det er ihvertfald også min oplevelse af det. Jeg har da også i mit stille sind tænkt pengemaskine, i og med man kan købe pokeballs for penge!
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3558

Indlægaf Lemonella » 1. aug 2016, 10:17

Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:.

Jeg har læst at det ikke er meningen at "nearby" funktionen kommer tilbage - og at det også er derfor Niantic lukker pokevision ned. Den har aldrig virket hos mig (jeg gik i gang sent med Pokemon Go) og laver alligevel ikke svinkeærinder på mine ruter, så for mig er det lidt ligegyldigt, jeg går meget i forvejen bare for at gå :)

Jeg har så læst, at "nearby" funktionen skulle komme igen. :)

Jeg har forøvrigt også oplevet her efter opdateringen, at selv "low-lvl" Pokémons hopper ud af bolden og tit bare forsvinder, sådan "puuf væk". Lidt irriterende.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Computere, spil og internet"