Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
Tux
Kort karma: 53
Likede indlæg: 705

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Tux » 1. aug 2016, 18:59

Mani skrev:
Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:Nej, du får 3 candy for hver Pokemon du fanger, hvilket betyder at du skal fange...... (tænkepause).... 9 Eevee'er, hvis du altså ikke har noget som helst candy i forvejen :)

Der findes ikke 9 Eeveer i København :whine:

Er Eeveer specielle? Hvorfor? :genert:

Nej Eeveer er ikke specielt særlig eller sjældne..
1
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 652

Indlægaf Jailbird » 1. aug 2016, 19:00

Mani skrev:
Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:Nej, du får 3 candy for hver Pokemon du fanger, hvilket betyder at du skal fange...... (tænkepause).... 9 Eevee'er, hvis du altså ikke har noget som helst candy i forvejen :)

Der findes ikke 9 Eeveer i København :whine:

Er Eeveer specielle? Hvorfor? :genert:

Dens udviklinger er nogle af de stærkeste i spillet lige nu.
Og Eevee har bare været min yndlings i 15år, så det er en smagssag :-D
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 1. aug 2016, 19:18

Tak :-D
Jeg ved intet om Pokemon og downloadede spillet i går for at kunne snakke med mine drenge om det. Jeg har mange dumme spørgsmål :blush:

Hvad gør hindbær og hvordan bruger man dem? (Mine drenge er taget på overnatning hos svigermor og ladt mig alene med spillet :rulle: :lol: )
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 1. aug 2016, 19:21

Mani skrev:Tak :-D
Jeg ved intet om Pokemon og downloadede spillet i går for at kunne snakke med mine drenge om det. Jeg har mange dumme spørgsmål :blush:

Hvad gør hindbær og hvordan bruger man dem? (Mine drenge er taget på overnatning hos svigermor og ladt mig alene med spillet :rulle: :lol: )

Hvis en Pokémon er lidt besværlig, at fange, kan man lokke den/gøre den mere medgørlig med et hindbær. Det virker så ikke altid, men den bliver i hvert fald glad og sender dig hjerter. :)
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Kort karma: 12
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 200

Indlægaf Imahawaiigirl » 1. aug 2016, 20:20

Jeg udviklede en Eevee og fik en Jolteon - men hvordan får man de andre udviklinger af Eevee? Er det tilfældigt og så bare ærgerligt om man får den samme igen? Eller kan man selv 'vælge'?
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1978

Indlægaf lillebjoern » 1. aug 2016, 20:40

Imahawaiigirl skrev:Jeg udviklede en Eevee og fik en Jolteon - men hvordan får man de andre udviklinger af Eevee? Er det tilfældigt og så bare ærgerligt om man får den samme igen? Eller kan man selv 'vælge'?

Hvis du vil have Vaporeon (vandpokémon) skal du – inden du udvikler Eevee'n – kalde den "Rainer". Hvis du vil have en Flareon (ildpokemon) skal du kalde den Pyro. Hvis du vil have én til Jolteon (electric), skal du kalde den Sparky. :)
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Kort karma: 12
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 200

Indlægaf Imahawaiigirl » 1. aug 2016, 20:45

lillebjoern skrev:
Imahawaiigirl skrev:Jeg udviklede en Eevee og fik en Jolteon - men hvordan får man de andre udviklinger af Eevee? Er det tilfældigt og så bare ærgerligt om man får den samme igen? Eller kan man selv 'vælge'?

Hvis du vil have Vaporeon (vandpokémon) skal du – inden du udvikler Eevee'n – kalde den "Rainer". Hvis du vil have en Flareon (ildpokemon) skal du kalde den Pyro. Hvis du vil have én til Jolteon (electric), skal du kalde den Sparky. :)

Skidegodt :D Tak! Jeg skal jo gerne ende med en af hver :P
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 1. aug 2016, 22:26

Her i min lille by er der kun rotter, fugle og dumme orm!
Det er sgu lidt irriterende.

Min ene eevee fangede jeg ude i Store Vildmose, da vi kørte derude. Min mand var chauffør.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 499

Indlægaf Marioneta » 2. aug 2016, 13:53

Jeg sidder lige nu i en vandpark på det nordlige Mallorca, hvor der er et pokestop, men absolut ingen pokemons. Nogen havde tidligere sat et lure på stoppet, og der kom en pidgey og en rattata. Nearby boxen er helt tom. Jeg har været i vandet hele dagen, men nu sidder jeg lige i skyggen og nyder vejret, mens jeg drejer stoppet hver femte minut og hamstrer bolde.
2
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 2. aug 2016, 16:57

Alle de gyms jeg passerer har pokemons med +1800 cp, min højeste har omkring 300. Suk, er man bare fortabt når man har startet lidt senere end alle de andre? :nej:
0
POCKETKITTEN
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2642

Indlægaf POCKETKITTEN » 2. aug 2016, 16:59

Har fanget to Eeveer i dag og gået syv kilometer. Nu mangler jeg bare en Eevee for at kunne udvikle.
2
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 2. aug 2016, 18:16

Lemonella skrev:
Jailbird skrev:
lillebjoern skrev:.

Jeg har læst at det ikke er meningen at "nearby" funktionen kommer tilbage - og at det også er derfor Niantic lukker pokevision ned. Den har aldrig virket hos mig (jeg gik i gang sent med Pokemon Go) og laver alligevel ikke svinkeærinder på mine ruter, så for mig er det lidt ligegyldigt, jeg går meget i forvejen bare for at gå :)

Jeg har så læst, at "nearby" funktionen skulle komme igen. :)

Her står det at den ikke kommer igen. http://www.mirror.co.uk/tech/new-pokmon ... te-8534269
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 2. aug 2016, 18:18

Jeg er forvirret. Jeg troede jeg skulle hjælpe med at forsvare et gym der havde min farve. Men jeg kunne kun kæmpe mod dem. Så lige meget hvem der har gym, så skal jeg kæmpe? Hvorfor så have holdfarver?
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6027

Indlægaf LadyFox » 2. aug 2016, 18:24

Jailbird skrev:Jeg er forvirret. Jeg troede jeg skulle hjælpe med at forsvare et gym der havde min farve. Men jeg kunne kun kæmpe mod dem. Så lige meget hvem der har gym, så skal jeg kæmpe? Hvorfor så have holdfarver?

Selvom du slås med et gym i din farve mister det gym ikke noget, men hvis du vinder bliver det stærkere, og kan stige level sådan at der kan stå flere pokemon på det.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 2. aug 2016, 18:25

LadyFox skrev:
Jailbird skrev:Jeg er forvirret. Jeg troede jeg skulle hjælpe med at forsvare et gym der havde min farve. Men jeg kunne kun kæmpe mod dem. Så lige meget hvem der har gym, så skal jeg kæmpe? Hvorfor så have holdfarver?

Selvom du slås med et gym i din farve mister det gym ikke noget, men hvis du vinder bliver det stærkere, og kan stige level sådan at der kan stå flere pokemon på det.

Okay. Jeg fik voldsomt meget tæv. Så jeg venter lige indtil jeg har en pokemon med mere end 300 cp :D
0

Tilbage til "Computere, spil og internet"