Pokemon Go! Go!

OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 396

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf OberstNasig » 6. aug 2016, 11:16

Ej, hvad sker der.

Kan det være rigtigt, at man kan have fanget så mange pokemons, at man simpelthen ikke har plads til flere? Når jeg prøver at fange dem, så får jeg en besked om at min taske er fyldt.
0
POCKETKITTEN
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2625

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. aug 2016, 11:21

Ja, du har jo kun plads til 250. Så må du transfer nogle af dem. :)
0
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 6. aug 2016, 12:37

POCKETKITTEN skrev:Ja, du har jo kun plads til 250. Så må du transfer nogle af dem. :)

Nemlig, med mindre du ønsker at betale for mere plads :)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 6. aug 2016, 12:58

Mulan skrev:Billede

Jeg har helt droppet Zubat af princip. Fuck, hvor er den irriterende... :-D
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2917

Indlægaf JoyNips » 6. aug 2016, 13:05

OberstNasig skrev:Ej, hvad sker der.

Kan det være rigtigt, at man kan have fanget så mange pokemons, at man simpelthen ikke har plads til flere? Når jeg prøver at fange dem, så får jeg en besked om at min taske er fyldt.

Jeps. Lille tip: Sådan noget som du har mange af, dvs pidgeys og weedles, der kan du bruge et lucky egg (du tjener dobbelt XP i 30 min), evolve så mange som muligt, transfer de evolvede til professoren, evolve flere for de candy du får, transfer dem osv og så får du hurtigt en masse XP. Jeg fik fra lvl 10 til 13 på en halv time på den måde. Stod samtidig ved et lure, så jeg fik også dobbelt XP på alt jeg fangede.
6
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 396

Indlægaf OberstNasig » 6. aug 2016, 15:17

JoyNips skrev:
OberstNasig skrev:Ej, hvad sker der.

Jeps. Lille tip: Sådan noget som du har mange af, dvs pidgeys og weedles, der kan du bruge et lucky egg (du tjener dobbelt XP i 30 min), evolve så mange som muligt, transfer de evolvede til professoren, evolve flere for de candy du får, transfer dem osv og så får du hurtigt en masse XP. Jeg fik fra lvl 10 til 13 på en halv time på den måde. Stod samtidig ved et lure, så jeg fik også dobbelt XP på alt jeg fangede.

Haha! Tak :D Du er jo et sandt poke-geni. Så kan jeg alligevel komme ud og jage i aften.
1
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 6. aug 2016, 21:36

lillebjoern skrev:
Mulan skrev:Billede

Jeg har helt droppet Zubat af princip. Fuck, hvor er den irriterende... :-D

Den har jeg... :blush: er den svær at fange?
0
Nulle
Kort karma: 4
Likede indlæg: 5

Indlægaf Nulle » 7. aug 2016, 08:08

Her i byen, er et sted med 3 pokestops, hvor der altid er lures på. Det er hyggeligt at sidde der, det har vi gjort nogle aftner. Vi er dog også en flok af vennerne der spiller, så indimellem er vi også på decideret jagt. Det er lidt sjovt :D

Er dog noget jævn utilfreds med, at de stikker af hele tiden nu :(
1
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 7. aug 2016, 09:23

Nu Kan de godt få fixet den bug, som de siger er grunden til at det er så svært at fange dem efter den Update. Man tænker jo slet ikke at de er fordi de vil have man bruger penge på pokeballs :rulle:
1
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 7. aug 2016, 09:44

Jeg skal med en veninde på tur i dag, tror vi går i Kongens Have.. Jeg har to pokeballs tilbage :( Håber virkelig jeg får samlet mange.. Har efterhånden rigtig mange incense, men der er jo ingen ide i at sætte det til, hvis man ingen pokeballs har..
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 7. aug 2016, 10:51

Jeg synes den bug der gør jeg ikke får bonus XP for alle mine nice og great kast er mere irriterende end at de stikker af :sur:

Jailbird skrev:De der charge bars ved angrebene, er det godt eller skidt at have få/mange af dem? Jeg kan ikke gennemskue om min Flareon har den rigtige kombination af angreb (Ember og Flamethrower). Sidstnævnte har 2 bars?

Var der ingen der kunne svare på ovenstående?
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 497

Indlægaf Marioneta » 7. aug 2016, 12:15

Der var en Pikachu i Klarup ifølge nearby boksen. Så kunne det være godt, hvis der var tracking, som virkede. Vi har kun en enkelt Pikachu fra et æg og det er sønnikes favorit.
1
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 7. aug 2016, 12:31

Blonderella skrev:Den har jeg... :blush: er den svær at fange?

Man møder dem ret ofte, men ja, jeg synes de er irriterende/svære at fange, fordi de er flyvende - og jeg synes egentlig ikke de andre flyvende er svære, men Zubat er bare retti irriterende. :-D Men den er ikke særlig speciel eller sjælden. :blush:
0
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 7. aug 2016, 12:32

Jailbird skrev:Jeg synes den bug der gør jeg ikke får bonus XP for alle mine nice og great kast er mere irriterende end at de stikker af :sur:

Jailbird skrev:De der charge bars ved angrebene, er det godt eller skidt at have få/mange af dem? Jeg kan ikke gennemskue om min Flareon har den rigtige kombination af angreb (Ember og Flamethrower). Sidstnævnte har 2 bars?

Var der ingen der kunne svare på ovenstående?

http://gaming.stackexchange.com/questio ... ttack-bars
0
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 7. aug 2016, 12:59

Jeg bliver nødt til at spamme jer en hel masse nu, for min kæreste er ikke hjemme... :-D Jeg tog ind til Christiansborgs slotshave (eller, rettere Det Kongelige Biblioteks slotshave), og jøsses... Jeg har seriøt ingen ord for det :8: Jeg vil tro der var omkring 150-200 mennesker, som bare sad/gik rundt. Der er 5 Pokestops og de har allesammen lures på - hele tiden. Jeg var der i knap en time, og der var ikke ét tidspunkt at der ikke var mindst tre pokemoner til stede... Jeg fik brugt alle mine poke-, great- og ultraballs, og jeg havde cirka 50 af hver.

Og nu skal I se hvad jeg fik samlet :-D

Cubone... :lun: Den havde jeg ikke, og det var faktisk den sidste jeg fangede derinde. Den har altid været en af mine favoritter :love:

Billede

Sammen med Sandshrew, som jeg også fandt derinde... Den er også kær :lun:

Billede

Og så var der så mange Voltorbs at jeg fik udviklet til en Electrode. Bagefter var der så en Electrode... så den fangede jeg også :-D

Billede

Der var også så mange Squirtles at jeg kunne udvikle til en Wartortle:

Billede

Og Rapidash :lun:

Billede

Scyther (som jeg faktisk klækkede af mit æg... men det var derinde det skete)

Billede

Bulbasaur:

Billede

Og der var så mange Psyducks at jeg fik udviklet til Golduck:

Billede

Og der var også nok Magnemites til at udvikle til Magnetrio:

Billede

Mankey:

Billede

Og så var der også så mange Seels at jeg fik udviklet til Dewgong :lun:

Billede

Og også nok Poliwags til en Poliwhirl:

Billede

For ikke at forglemme alle de Goldeens der var, så man kunne udvikle til Seaking (men Seaking var der også selv senere):

Billede

Og så var der én Jigglypuff, lige præcis nok til at udvikle min, så jeg fik en Wigglytuff :love:

Billede

Sorry for spam... men er altså helt overvældt :lol:
10

Tilbage til "Computere, spil og internet"