Pokemon Go! Go!

Soulme
Kort karma: 3
Likede indlæg: 96

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Soulme » 9. aug 2016, 07:58

Uh min er lige blevet opdateret
Der kommet noget gras bagved pokemone.
Håber det har ordnet fejlen med de umulige at fange.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 513
Likede indlæg: 3943

Indlægaf Kommodedyret » 9. aug 2016, 09:43

Da jeg studerede sad jeg ofte inde på den gamle læsesal i det kongelige bibliotek.
Jeg må indrømme at jeg savner de dage, da jeg mangler et ordentligt påskud for at tage derind og gå en runde. :lol:
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
selfie
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf selfie » 9. aug 2016, 16:48

Med opdateringen skulle mange af problemerne angiveligt være fixet.
Da jeg var ude i dag, synes jeg også, at det var lidt nemmere at få de 'nemme' til at blive i pokeballen og også lidt nemmere at ramme generelt. Nearby-funktionen er jeg lidt usikker på. Jeg hørte nogen snakke om, at den der lå først, var den man var tættest på. Det ved jeg ikke helt hvad man kan bruge til, hvis det er tilfældet :)

Men jeg fangede endelig Squirtle i dag! Og også Wartortle, Parasect og Grimer, som jeg ikke havde i forvejen :D
0
:fløjt:
D.itsen
Kort karma: 213
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1720

Indlægaf D.itsen » 9. aug 2016, 16:56

Jeg fik en pikachu i et 5 km æg. Optur :banan:
4
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 186
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 5072

Indlægaf Hunkat » 9. aug 2016, 17:00

Kommodedyret skrev:Da jeg studerede sad jeg ofte inde på den gamle læsesal i det kongelige bibliotek.
Jeg må indrømme at jeg savner de dage, da jeg mangler et ordentligt påskud for at tage derind og gå en runde. :lol:

Ligesom nederst på billedet?

Billede
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
selfie
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf selfie » 9. aug 2016, 17:48

Hunkat skrev:
Kommodedyret skrev:Da jeg studerede sad jeg ofte inde på den gamle læsesal i det kongelige bibliotek.

Billede

Jeg kan godt se det med de der grønne blade, ikke det andet. Men så vidt jeg kan læse i opdateringen, er det noget de prøver af, og det er derfor ikke alle der har adgang til det :gruble:
0
:fløjt:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2351

Indlægaf lillebjoern » 9. aug 2016, 17:49

Hunkat skrev:

Billede

Mærkeligt, jeg har ikke de der billeder. Mit hedder bare "Sightings", men har Pokemonerne med græsset...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 31
Likede indlæg: 342

Indlægaf Julie » 9. aug 2016, 18:55

Så vidt jeg har forstået på reddit, er det kun San Francisco som tester 'nearby' funktionen!

Brugte lucky egg i dag, efter at pidgey calculatoren havde godkendt det :D Efter jeg er begyndt at komme i Bibliotekshaven har jeg udviklet to magickarps! :D Mangler 10k så er jeg level 24! Jeg har nu 110 unikke pokemon :genert:
6
JoyNips
Kort karma: 352
Likede indlæg: 4637

Indlægaf JoyNips » 10. aug 2016, 07:51

Yay, jeg udklækkede lige en Rhyhorn ved at kære bus. :banan:
4
Brugeravatar
musel
Kort karma: 30
Likede indlæg: 265

Indlægaf musel » 10. aug 2016, 12:01

Julie skrev:Så vidt jeg har forstået på reddit, er det kun San Francisco som tester 'nearby' funktionen!

Brugte lucky egg i dag, efter at pidgey calculatoren havde godkendt det :D Efter jeg er begyndt at komme i Bibliotekshaven har jeg udviklet to magickarps! :D Mangler 10k så er jeg level 24! Jeg har nu 110 unikke pokemon :genert:

Er det sådan lidt upassende at jeg som voksen person er misundelig? :lol:
0
Brugeravatar
Julie

Indlægaf Julie » 10. aug 2016, 13:58

musel skrev:
Julie skrev:Så vidt jeg har forstået på reddit, er det kun San Francisco som tester 'nearby' funktionen!

Er det sådan lidt upassende at jeg som voksen person er misundelig? :lol:

:lol:

Fangede en vaporeon ved Christianshavn i går, på 1582cp - det er den bedste pokemon, jeg har fanget! Fangede også en i dag ved en lure, den havde dog kun 38cp :lol:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 10. aug 2016, 14:01

Kan man kun bruge lure ved nogle pokestops? Jeg er i level 14 og spiller på vej til og fra arbejde (det stykke jeg går) og når jeg er ude med mine drenge.

I går har jeg flere gange fået at vide, at det går får hurtigt og jeg ikke må spille mens jeg kører - og skal vælge 'I'm a passenger' mens jeg sidder i sofaen. Så meget for gps præcision :-D
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Julie

Indlægaf Julie » 10. aug 2016, 14:04

Mani skrev:Kan man kun bruge lure ved nogle pokestops? Jeg er i level 14 og spiller på vej til og fra arbejde (det stykke jeg går) og når jeg er ude med mine drenge.

I går har jeg flere gange fået at vide, at det går får hurtigt og jeg ikke må spille mens jeg kører - og skal vælge 'I'm a passenger' mens jeg sidder i sofaen. Så meget for gps præcision :-D

Lure bruges på stop, Incense kan du bruge når du går!
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 10. aug 2016, 14:07

Julie skrev:
Mani skrev:Kan man kun bruge lure ved nogle pokestops? Jeg er i level 14 og spiller på vej til og fra arbejde (det stykke jeg går) og når jeg er ude med mine drenge.

Lure bruges på stop, Incense kan du bruge når du går!

Jeg kunne ikke finde ud af at bruge den ved det stop jeg var ved i dag. Skulle vente på en kollega, der var blevet 45 minutter forsinket...
Jeg må have drengene til at vise mig hvad jeg gør galt. Men jeg fik samlet en del pokeballs og greatballs :-D
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 474
Likede indlæg: 8410

Indlægaf Animi » 10. aug 2016, 18:23

Det her skilt stod der ikke for en uge siden. Hundrede kroner på, at det er sat op pga Pokemon...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Computere, spil og internet"