Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 514
Likede indlæg: 3973

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf Kommodedyret » 12. aug 2016, 10:10

Gad vide om ..... det sted man befinder sig influerer det der kommer ud af ægget?
De coole pokemon som jeg har hatchet, har alle været på steder langt fra mit normale hood. Og når æg klækkes her omkring hvor jeg altid går, ja så er det bare weedles og rattatas.
Coincidence? I think not...
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 326
Likede indlæg: 4587

Indlægaf Lemonella » 12. aug 2016, 16:30

Kommodedyret skrev:Gad vide om ..... det sted man befinder sig influerer det der kommer ud af ægget?
De coole pokemon som jeg har hatchet, har alle været på steder langt fra mit normale hood. Og når æg klækkes her omkring hvor jeg altid går, ja så er det bare weedles og rattatas.

Kæresten siger, det er ret random, hvad der kommer ud af æggene. Han har fået en Chansey her, hvor vi bor. Han mener mere det handler om, hvor mange km ægget er på. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 31
Likede indlæg: 342

Indlægaf Julie » 12. aug 2016, 16:33

Lemonella skrev:
Kommodedyret skrev:Gad vide om ..... det sted man befinder sig influerer det der kommer ud af ægget?

Kæresten siger, det er ret random, hvad der kommer ud af æggene. Han har fået en Chansey her, hvor vi bor. Han mener mere det handler om, hvor mange km ægget er på. :)

Det handler vidst også om, på hvilket level man fik æggene. Jo højere level, jo bedre pokemon.
2
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 12. aug 2016, 17:04

Mani skrev:Jeg hader at klække et æg og så få en Pidgey :whine:

Jeg fik en ratata :ticks:
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 12. aug 2016, 17:38

Jeg fik også en Ratata i dag :nej:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 514
Likede indlæg: 3973

Indlægaf Kommodedyret » 12. aug 2016, 17:40

Jeg har udviklet en meowth og en squirtle i dag! :banan: :dance: :rock:
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 330
Likede indlæg: 2599

Indlægaf Mulan » 12. aug 2016, 20:59

hvis i får 10km æg, så vent med at gå dem indtil i er lvl 20 - der peaker max CP på det, der kommer ud af ægget.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Dragen
Kort karma: 10
Likede indlæg: 148

Indlægaf Dragen » 13. aug 2016, 06:01

Mulan skrev:hvis i får 10km æg, så vent med at gå dem indtil i er lvl 20 - der peaker max CP på det, der kommer ud af ægget.

Ifølge det jeg har læst da jeg tænkte det samme, bestemmes indholdet af ægget det sekund du får det. Om det er sandt ved jeg ikke?
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 330
Likede indlæg: 2599

Indlægaf Mulan » 13. aug 2016, 11:03

Dragen skrev:
Mulan skrev:hvis i får 10km æg, så vent med at gå dem indtil i er lvl 20 - der peaker max CP på det, der kommer ud af ægget.

Ifølge det jeg har læst da jeg tænkte det samme, bestemmes indholdet af ægget det sekund du får det. Om det er sandt ved jeg ikke?

Det tror jeg ikke, min oplevelse er at det følges med hvornår det klækkes
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1440

Indlægaf Neenah » 13. aug 2016, 15:08

Har lige være på pokejagt sammen med HendeMedS :banan: Fangede godt nok nogle stykker, og fik da også nogle enkelte nye - bl.a. en Rhydon, Flareon og Porygon. Og nu er jeg level 23 med 25000 ud af 125.000 XP :banan:
4
HendeMedS
Kort karma: 4
Likede indlæg: 26

Indlægaf HendeMedS » 13. aug 2016, 16:01

Og jeg var ude på pokejagt med neenah, mit udbytte var ok. Er dog heller ikke lige så høj level som hende. Jeg steg til level 17 og fangede nedestående som jeg ikke havde i forvejen :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
JoyNips
Kort karma: 352
Likede indlæg: 4651

Indlægaf JoyNips » 13. aug 2016, 18:30

Jeg må snart ind i bibliotekshaven, kan jeg mærke. Måske mandag formiddag.

Her hvor jeg bor er der i øvrigt en skole med 3 pokestops lige overfor. Der er nærmest konstant lures på alle 3 i hvrrdagene - tak til skolebørnene, der gør det nemt for os andre. :D
1
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 139
Likede indlæg: 699

Indlægaf Marioneta » 13. aug 2016, 23:22

Jeg har været på vild pokemon jagt i dag. Det er første børnefri dag siden jeg installerede spillet for knap en måned siden, så jeg har kunne gøre lige hvad jeg havde lyst til. I går efter arbejde var jeg lige forbi havnen ved togbroen i Aalborg, hvor der er tre pokestops, der altid har lures på og der kommer så mange pokemons, at man løber tør for bolde trods de tre stops. Jeg fik en del vandpokemoner i går og en Seel, som var ny for mig.

I dag kørte jeg så ind til Vejgaard. Der er åbenbart Charmander ved Baptistkirken og Bulbasaur ved Odinsgade, så jeg satte en lure ved kirken og der kom en enkelt Charmander. Jeg fandt også en Bulbasaur ved Odinsgade. Så kørte jeg lidt rundt og endte omkring Kildeparken, hvor der var løb i dag. Jeg gik igennem Skulpturparken, hvor der var en del Mankey og Clefairy og videre til Kildeparken, hvor jeg var omkring en del pokestops, men egentligt ikke fik det helt vilde. Så gik jeg op til Kongress og Kultur Centeret, hvor der eftersigende skulle være en del Eeveer. Jeg satte mig på fortorvet, så jeg kunne nå alle stops og så kom der en Rapidash. Jeg kastede med alle mine bolde, men jeg kunne simpelthen ikke kaste langt nok. Der manglede jeg noget teknik desværre. Efter 20 bolde begyndte det at regne helt vildt meget. Alt vandet hjalp ikke med at fange ildhesten ;) Det blev kun sværere med den våde skærm, så efter endnu 10 bolde måtte jeg se mig fortabt.

Jeg gik tilbage til bilen og kørte ned til togbroen. Hvis man skal fange pokemons i Aalborg er togbroen stedet. Der er flere end de andre steder jeg nu har været i Aalborg. Efter kort tid kom der er Gyarados, som jeg fangede, men den havde nu kun CP 36. Men jeg har så fanget så mange Magikarps i dag, at jeg snart kan udvikle en bedre. Der kom en Dragonair, jeg fangede og så drukner man i vandpokemons. Electabuzz kom også, men den slap væk. Efter et par timer tog jeg på McDonald's inde på Nytorv, hvor jeg tankede bolde. Så kom Pikachu på Sightings og så er man færdig med at spise :D Ej, jeg var allerede på vej ud af døren, men det lykkedes at finde den på Nytår og da jeg gik væk fra den, kom en mor med sin dreng på omkring 6 år og de spillede også. Så viste jeg dem lige vej til Pikachu og det var drengen vældig glad for. Jeg gik lige forbi Utzon Centeret og fandt en Jynx. Fandt også en Slowpoke dér inden jeg spiste. Jeg kørte til havnen igen, nu havde jeg en masse bolde. Så kom der bl.a. Mr. Mine, Diglett, Dratini, Exeggutor, Growlithe, Grimer, Kabuto og en del Squirtles. Jeg klækkede et æg med Pikachu og et med Hitmonchan. Jeg kørte afsted kl. 13 i dag og kom først hjem kl. 24. Har frosset lidt for havde ikke planlagt havnetur, så havde ikke fået jakken med. Her hjemme har jeg så udviklet en del nye pokemons, bl.a. Cloyster, Electrode, Gloom, Golduck, Poliwrath, Seadra, Seaking og Tentacruel. Jeg er nået til level 23 og har 91 forskellige pokemons.

I morgen skal jeg på arbejde inde i Aalborg og så ender jeg nok også ved togbroen, nu hvor jeg har muligheden. Jeg skal også have fanget de sidste Magikarps, så jeg kan få udviklet min CP 154 Magikarp. Min powerbank er sat til opladning :D
5
Vappepigen
Kort karma: 51
Likede indlæg: 460

Indlægaf Vappepigen » 14. aug 2016, 10:03

Jeg var til stafet for livet i kildeparken igår (som fighter desværre)
Jeg gik til kl 03.30 og jeg synes der var mange pokemons! Fik en del jeg ikke havde og masser af bolde!
Gik iøvrigt 43 kilometer, inden mine ben sagde stop
4
Ens prioteringer kan forandres med et trylleslag
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 256
Likede indlæg: 2351

Indlægaf lillebjoern » 14. aug 2016, 11:54

Neenah skrev:Har lige være på pokejagt sammen med HendeMedS :banan: Fangede godt nok nogle stykker, og fik da også nogle enkelte nye - bl.a. en Rhydon, Flareon og Porygon. Og nu er jeg level 23 med 25000 ud af 125.000 XP :banan:

Er I bare heldige at I render ind i de gode Pokemons på jeres vej? Eller har I en radar? Nu tænker jeg fx på Flareon og Porygon, jeg kan slet ikke forestille mig at sådan nogle skulle spawne her, hvor jeg bor. Det er kun i Bibliotekshaven jeg har fundet specielle Pokemons. I mit kvarter er der kun omkring 8-10 forskellige, og det er altså i Pidgey, Rattata, Weedle og Drowzee-ligaen. Det er også derfor jeg ikke rigtig gider bare at gå ud længere - det skal være et sted hvor jeg ved der er mange lures...

Men er det bare tilfældigt de dukker op hos jer? :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Computere, spil og internet"