Pokemon Go! Go!

HendeMedS
Kort karma: 4
Likede indlæg: 25

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf HendeMedS » 13. aug 2016, 16:01

Og jeg var ude på pokejagt med neenah, mit udbytte var ok. Er dog heller ikke lige så høj level som hende. Jeg steg til level 17 og fangede nedestående som jeg ikke havde i forvejen :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2893

Indlægaf JoyNips » 13. aug 2016, 18:30

Jeg må snart ind i bibliotekshaven, kan jeg mærke. Måske mandag formiddag.

Her hvor jeg bor er der i øvrigt en skole med 3 pokestops lige overfor. Der er nærmest konstant lures på alle 3 i hvrrdagene - tak til skolebørnene, der gør det nemt for os andre. :D
1
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 493

Indlægaf Marioneta » 13. aug 2016, 23:22

Jeg har været på vild pokemon jagt i dag. Det er første børnefri dag siden jeg installerede spillet for knap en måned siden, så jeg har kunne gøre lige hvad jeg havde lyst til. I går efter arbejde var jeg lige forbi havnen ved togbroen i Aalborg, hvor der er tre pokestops, der altid har lures på og der kommer så mange pokemons, at man løber tør for bolde trods de tre stops. Jeg fik en del vandpokemoner i går og en Seel, som var ny for mig.

I dag kørte jeg så ind til Vejgaard. Der er åbenbart Charmander ved Baptistkirken og Bulbasaur ved Odinsgade, så jeg satte en lure ved kirken og der kom en enkelt Charmander. Jeg fandt også en Bulbasaur ved Odinsgade. Så kørte jeg lidt rundt og endte omkring Kildeparken, hvor der var løb i dag. Jeg gik igennem Skulpturparken, hvor der var en del Mankey og Clefairy og videre til Kildeparken, hvor jeg var omkring en del pokestops, men egentligt ikke fik det helt vilde. Så gik jeg op til Kongress og Kultur Centeret, hvor der eftersigende skulle være en del Eeveer. Jeg satte mig på fortorvet, så jeg kunne nå alle stops og så kom der en Rapidash. Jeg kastede med alle mine bolde, men jeg kunne simpelthen ikke kaste langt nok. Der manglede jeg noget teknik desværre. Efter 20 bolde begyndte det at regne helt vildt meget. Alt vandet hjalp ikke med at fange ildhesten ;) Det blev kun sværere med den våde skærm, så efter endnu 10 bolde måtte jeg se mig fortabt.

Jeg gik tilbage til bilen og kørte ned til togbroen. Hvis man skal fange pokemons i Aalborg er togbroen stedet. Der er flere end de andre steder jeg nu har været i Aalborg. Efter kort tid kom der er Gyarados, som jeg fangede, men den havde nu kun CP 36. Men jeg har så fanget så mange Magikarps i dag, at jeg snart kan udvikle en bedre. Der kom en Dragonair, jeg fangede og så drukner man i vandpokemons. Electabuzz kom også, men den slap væk. Efter et par timer tog jeg på McDonald's inde på Nytorv, hvor jeg tankede bolde. Så kom Pikachu på Sightings og så er man færdig med at spise :D Ej, jeg var allerede på vej ud af døren, men det lykkedes at finde den på Nytår og da jeg gik væk fra den, kom en mor med sin dreng på omkring 6 år og de spillede også. Så viste jeg dem lige vej til Pikachu og det var drengen vældig glad for. Jeg gik lige forbi Utzon Centeret og fandt en Jynx. Fandt også en Slowpoke dér inden jeg spiste. Jeg kørte til havnen igen, nu havde jeg en masse bolde. Så kom der bl.a. Mr. Mine, Diglett, Dratini, Exeggutor, Growlithe, Grimer, Kabuto og en del Squirtles. Jeg klækkede et æg med Pikachu og et med Hitmonchan. Jeg kørte afsted kl. 13 i dag og kom først hjem kl. 24. Har frosset lidt for havde ikke planlagt havnetur, så havde ikke fået jakken med. Her hjemme har jeg så udviklet en del nye pokemons, bl.a. Cloyster, Electrode, Gloom, Golduck, Poliwrath, Seadra, Seaking og Tentacruel. Jeg er nået til level 23 og har 91 forskellige pokemons.

I morgen skal jeg på arbejde inde i Aalborg og så ender jeg nok også ved togbroen, nu hvor jeg har muligheden. Jeg skal også have fanget de sidste Magikarps, så jeg kan få udviklet min CP 154 Magikarp. Min powerbank er sat til opladning :D
6
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 14. aug 2016, 07:09

Marioneta skrev:Jeg kastede med alle mine bolde, men jeg kunne simpelthen ikke kaste langt nok. Der manglede jeg noget teknik desværre. Efter 20 bolde begyndte det at regne helt vildt meget. Alt vandet hjalp ikke med at fange ildhesten ;) Det blev kun sværere med den våde skærm, så efter endnu 10 bolde måtte jeg se mig fortabt.

Når pokemons placerer sig langt væk, synes jeg det plejer at hjælpe, hvis man selv "stikker af" (pokemonen er der jo stadigvæk) og så prøver at battle den igen - så placerer de sig ofte tættere på.
1
Vappepigen
Kort karma: 39
Likede indlæg: 345

Indlægaf Vappepigen » 14. aug 2016, 10:03

Jeg var til stafet for livet i kildeparken igår (som fighter desværre)
Jeg gik til kl 03.30 og jeg synes der var mange pokemons! Fik en del jeg ikke havde og masser af bolde!
Gik iøvrigt 43 kilometer, inden mine ben sagde stop
4
Ens prioteringer kan forandres med et trylleslag
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 195
Likede indlæg: 1974

Indlægaf lillebjoern » 14. aug 2016, 11:54

Neenah skrev:Har lige være på pokejagt sammen med HendeMedS :banan: Fangede godt nok nogle stykker, og fik da også nogle enkelte nye - bl.a. en Rhydon, Flareon og Porygon. Og nu er jeg level 23 med 25000 ud af 125.000 XP :banan:

Er I bare heldige at I render ind i de gode Pokemons på jeres vej? Eller har I en radar? Nu tænker jeg fx på Flareon og Porygon, jeg kan slet ikke forestille mig at sådan nogle skulle spawne her, hvor jeg bor. Det er kun i Bibliotekshaven jeg har fundet specielle Pokemons. I mit kvarter er der kun omkring 8-10 forskellige, og det er altså i Pidgey, Rattata, Weedle og Drowzee-ligaen. Det er også derfor jeg ikke rigtig gider bare at gå ud længere - det skal være et sted hvor jeg ved der er mange lures...

Men er det bare tilfældigt de dukker op hos jer? :)
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 14. aug 2016, 12:03

Har fået 100km medaljen
:klap:
7
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 14. aug 2016, 12:09

lillebjoern skrev:
Neenah skrev:Har lige være på pokejagt sammen med HendeMedS :banan: Fangede godt nok nogle stykker, og fik da også nogle enkelte nye - bl.a. en Rhydon, Flareon og Porygon. Og nu er jeg level 23 med 25000 ud af 125.000 XP :banan:

Er I bare heldige at I render ind i de gode Pokemons på jeres vej? Eller har I en radar? Nu tænker jeg fx på Flareon og Porygon, jeg kan slet ikke forestille mig at sådan nogle skulle spawne her, hvor jeg bor. Det er kun i Bibliotekshaven jeg har fundet specielle Pokemons. I mit kvarter er der kun omkring 8-10 forskellige, og det er altså i Pidgey, Rattata, Weedle og Drowzee-ligaen. Det er også derfor jeg ikke rigtig gider bare at gå ud længere - det skal være et sted hvor jeg ved der er mange lures...

Men er det bare tilfældigt de dukker op hos jer? :)

Rhydon og flareon udviklede jeg. Porygon dukkede bare op tilfældigt.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 14. aug 2016, 15:13

Okay, her til formiddag skulle jeg med bussen. En af dem der kun kører hver halve time. (Hvilket er sjældent, i kbh :D )

På vejen hen til busstoppestedet spotter jeg en Porygon! Win, tænker jeg! Men pludselig kommer bussen kørende, og jeg skal løbe hen til stoppestedet og vinke til bussen samtidig med at jeg forsøger at fange den sjældne pokemon.
Jeg overvejede et øjeblik bare at droppe bussen. Måske burde jeg genoverveje mine prioriteter :genert:
6
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 14. aug 2016, 15:34

Kommodedyret skrev:Okay, her til formiddag skulle jeg med bussen. En af dem der kun kører hver halve time. (Hvilket er sjældent, i kbh :D )

På vejen hen til busstoppestedet spotter jeg en Porygon! Win, tænker jeg! Men pludselig kommer bussen kørende, og jeg skal løbe hen til stoppestedet og vinke til bussen samtidig med at jeg forsøger at fange den sjældne pokemon.
Jeg overvejede et øjeblik bare at droppe bussen. Måske burde jeg genoverveje mine prioriteter :genert:

Men det vigtige spørgsmål!
Fik du den?
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 14. aug 2016, 15:51

Purple Haze skrev:
Kommodedyret skrev:Okay, her til formiddag skulle jeg med bussen. En af dem der kun kører hver halve time. (Hvilket er sjældent, i kbh :D )

Men det vigtige spørgsmål!
Fik du den?

Jep!

Ellers ville jeg sikkert være gået sur i seng uden aftensmad, i stedet for at sidde her og skrive indlæg :D
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 14. aug 2016, 19:16

Og nu har jeg lige udviklet mig en Ninetales og en Wigglytuff :banan:
1
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 14. aug 2016, 19:18

Åh - nu har jeg alle tre udviklinger af Eevee. Jeg aner ikke et hak om Pokemon - men de er da nuser :dåne: :blush: :lol:
4
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 318

Indlægaf NLeth » 14. aug 2016, 19:30

Mani skrev:Åh - nu har jeg alle tre udviklinger af Eevee. Jeg aner ikke et hak om Pokemon - men de er da nuser :dåne: :blush: :lol:

:lol2: Sådan er jeg også. Den eneste jeg kendte i forvejen var Pikachu - derfor var lykken stor, da jeg endelig fangede sådan én. Eevee er også en af mine favoritter ellers. :lun:
2
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 14. aug 2016, 19:36

NLeth skrev:
Mani skrev:Åh - nu har jeg alle tre udviklinger af Eevee. Jeg aner ikke et hak om Pokemon - men de er da nuser :dåne: :blush: :lol:

:lol2: Sådan er jeg også. Den eneste jeg kendte i forvejen var Pikachu - derfor var lykken stor, da jeg endelig fangede sådan én. Eevee er også en af mine favoritter ellers. :lun:

Årh - Pikachu vil vi også gerne have herhjemme, men det har hverken drengene eller jeg haft held til :genert:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'

Tilbage til "Computere, spil og internet"