Pokemon Go! Go!

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 323
Likede indlæg: 1495

Re: Pokemon Go! Go!

Indlægaf MyGirl » 20. okt 2016, 14:07

Har nu klækket Eevee i mine sidste to 10-km æg. Man bliver sgi lidt træt :rulle:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 501
Likede indlæg: 3785

Indlægaf Kommodedyret » 20. okt 2016, 15:45

Hvad pokker er de der små ikoner øverst i billedet når man skal fange? De er kommet efter seneste opdatering..
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 218
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 3486

Indlægaf Mi55y » 24. okt 2016, 07:04

Silkeborg Bad var en succes i lørdags - på trods af regnen. Det første der skete, da vi kom, var at der dukkede en Snorlax op. Der stod en granvoksen mand og råbte SNORLAAAAAX af sine lungers fulde kraft :lol:

Fik en masse andre, jeg heller ikke havde, blandt andet Charmander, Nidoqueen og Rhyhorn. Det vrimlede med Nidorans, Clefairys og Eevees, så nu har jeg candy nok til at udvikle en masse af dem. Derudover spawnede Abra der jævnligt, så den kan jeg nu også udvikle.
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4369

Indlægaf Lemonella » 24. okt 2016, 08:18

Stod i køkkenet i morges og lavede kaffe, da min kæreste inde fra computerrummet pludselig tåber "VOLTORB".
Da jeg ikke er helt vågen, aner jeg ikke, hvad han råber op om, men han spurter ind i stuen og henter min mobil og kommer ud med den til mig i køkkenet. "Luk op og kig på din Pokémon og se om ikke du også kan få den".
Det kunne jeg. :D Havde den ikke i forvejen, så glad var jeg. :)
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
JoyNips
Kort karma: 334
Likede indlæg: 4262

Indlægaf JoyNips » 24. okt 2016, 08:25

Jeg har helt droppet pokemon go. Gider det ikke mere. Der er heller ingen tilbage i min omgangskreds der gider det...
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 24. okt 2016, 08:40

JoyNips skrev:Jeg har helt droppet pokemon go. Gider det ikke mere. Der er heller ingen tilbage i min omgangskreds der gider det...

Jeg har mest spillet det, når man har været ude at gå og for at komme lidt ud med kæresten, så efteråret fremmer ikke ligefrem interessen. Kæresten går jo meget op i IV og at power up osv., men jeg spiller udelukkende for hyggens skyld. Som nu i lørdags hvor vi var sammen med et vennepar og havde madpakke og nybagte snegle med. Kæresten er jo spilnørd, og det er flere af hans venner også, så de skal nok holde interessen lidt endnu - og hvis det så kan få mig mere ud henover vinteren, så følger jeg gerne med lidt endnu. Men mangler virkelig den tracking-funktion, så håber snart den kommer!
1

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4369

Indlægaf Lemonella » 24. okt 2016, 09:50

JoyNips skrev:Jeg har helt droppet pokemon go. Gider det ikke mere. Der er heller ingen tilbage i min omgangskreds der gider det...

Jeg og kæresten spiller stadig. Kæresten spiller samtidig Ingress og render rundt og deler nøgler og andet fra det spil, med sine venner.
Vi får gået ture i regn, blæst og sol og vi nyder det begge to. Ind imellem støder vi på en flok knægte som tit gerne vil have hjælp til, at erobre en gym og spørger os pænt om vi gider hjælpe. Det gider vi godt. Medmindre det er en blå gym, så gider vi ikke. :D
Vi hygger os og vi er sammen og får set en masse natur og det er bare så dejligt. :)
5
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 323
Likede indlæg: 1495

Indlægaf MyGirl » 24. okt 2016, 13:55

Mi55y skrev:
Jeg har mest spillet det, når man har været ude at gå og for at komme lidt ud med kæresten, så efteråret fremmer ikke ligefrem interessen. Kæresten går jo meget op i IV og at power up osv., men jeg spiller udelukkende for hyggens skyld. Som nu i lørdags hvor vi var sammen med et vennepar og havde madpakke og nybagte snegle med. Kæresten er jo spilnørd, og det er flere af hans venner også, så de skal nok holde interessen lidt endnu - og hvis det så kan få mig mere ud henover vinteren, så følger jeg gerne med lidt endnu. Men mangler virkelig den tracking-funktion, så håber snart den kommer!

Det er præcis det samme hos mig.

Jeg kalder det "gåturs-bingo" og det er primært en motivationsfaktor for mine daglige gåture :) Interessen er dalende, men hele buddysystemet har da gjort, at den liiige ligger tændt i min lomme, når vi går vores ture.
2
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 135
Likede indlæg: 661

Indlægaf Marioneta » 24. okt 2016, 14:47

Jeg spiller med min søn og da vi var på efterårsferie på Sjælland var vi inde i Bibliotekshaven en tur. Han fik en masse nye, men jeg fik kun 1. Jeg har 113 forskellige nu. Men han synes stadig at det er sjovt, så vi fortsætter med at spille.
1
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 30
Likede indlæg: 342

Indlægaf Julie » 1. nov 2016, 21:43

Jeg er nu level 29, og mangler 1 pokemon..
3
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 2. nov 2016, 19:49

Øj hvor har jeg fået fanget mange spøgelser, katte og hvad nu en man betegner cubone-familien som :D
Og min telefon kører stadigvæk halloween sjov. :gogo: Er jeres stoppet?
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 2. nov 2016, 21:21

Kommodedyret skrev:Øj hvor har jeg fået fanget mange spøgelser, katte og hvad nu en man betegner cubone-familien som :D

Nope. Har hørt, at de trækker den, fordi de har annonceret 2. generation i forlængelse af Halloween-eventet.
0

Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 2. nov 2016, 21:36

Mi55y skrev:
Kommodedyret skrev:Øj hvor har jeg fået fanget mange spøgelser, katte og hvad nu en man betegner cubone-familien som :D

Nope. Har hørt, at de trækker den, fordi de har annonceret 2. generation i forlængelse af Halloween-eventet.

Min er lige gået tilbage til normal for et par minutter siden.
Nå men det var da sjovt mens det varede.
0
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 2. nov 2016, 21:43

Kommodedyret skrev:
Mi55y skrev:

Min er lige gået tilbage til normal for et par minutter siden.
Nå men det var da sjovt mens det varede.

Også min nu...
0

Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 3. nov 2016, 11:57

Jailbird skrev:Jeg kan ikke gennemskue om det er bedst at udvikle en "dårlig" pokemon (ud fra appraise) eller udvikle en "god" pokemon. Afhænger den udviklede pokemon af, hvordan dens stats var før, eller er det helt ligegyldigt?

Appraise/IV ændrer sig aldrig. Skal du bruge dine pokemons til at kæmpe med, så er det bedst at vente på en pokemon med god appraise og høj CP. Hvis du som mig mere går op i at få dem alle sammen, så kan det være lige meget :)
1

Tilbage til "Computere, spil og internet"