Ingress spillere ?????

Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 785

Ingress spillere ?????

Indlægaf Bimmerdyret » 18. jul 2016, 22:55

:) vil bare høre - nogen herinde, der spiller Ingress?
0
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Re: Ingress spillere ?????

Indlægaf Guldfisk » 19. jul 2016, 04:25

Jeg har spillet lidt tidligere og har lige downloadet det igen :)
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1345

Indlægaf Sophies-mor » 19. jul 2016, 07:45

Har aldrig hørt om det.
Hvad går det ud på?
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 19. jul 2016, 19:56

Sophies-mor skrev:Har aldrig hørt om det.
Hvad går det ud på?

:lol: ok det kan blive langt:
- mobil og tablet spil som sker i den virkelige verden ( augment reality)

Historien er at et forsøg gik galt og åbnede nogle porte til en anden dimension, ud af disse flyder noget energi XM som 2 grupper på verdensplan kæmper om at besidde.
Blå ( smølfer) er resistance og kæmper for at besætte og forbinde disse portaler i felter for at befri mennesker fra mindcontrol
Grønne ( frøer) er enlightned der forsøger det samme men med målet om at kontrollere folk.

Portaler er kendte mindesmærker, kirker, statuer, bygninger mv over hele verden. Nogle af disse er nu også pokestops i pokemon go

Portaler kan hackes, så får man våben points, nøgle ( så man kan linke til den fra en anden portal) man skal være mindst 40 m fra portalen for at kunne angribe eller hacke, så krige foregår tit mellem folk lige i nærheden af hinanden.

Portaler kan kun linkes og feltes hvis der ikke er spærrende links mellem den. Det kræver derfor meget samarbejde mellem spillerne - man chatter, kører og går rundt med hinanden, deler udstyr og nøgler.

Der er global venlighed , opdager man en fremmed spiller i byen bydes vedkommende velkommen, får Update på fraktions planer, tilbydes gerne en lift og deling af udstyr mv.

Det er rigtig sjovt og mange gange skæg og blå briller og totalt drilleri.

Der er meget mere til historien og spillet men man gør med det som man lyster. Har mødt tusinder af spillere her og i udlandet, også til events. Søde rare mennesker - der passer på hinanden.
Og ved de større events ender folk altid med at rage en øl eller to sammen bagefter - uanset farve
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 26. jul 2016, 18:42

Kæresten og jeg spiller. Mest kæresten dog. Jeg er gået lidt død i det, men han mødes med en masse mennesker og bytter nøgler og andet. De har også mødtes og grillet og hygget. Han er lvl 14 og jeg er lvl 9.
Jeg har så kastet mig over Pokémon Go i stedet for. :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 26. jul 2016, 19:37

Og jeg husker, hvorfor jeg i sin tid gik død i det. Jeg er jo flyttet på "landet", så der er langt mellem portaler og andet sjov herude. Jeg må lige prøve at komme ind i det igen efter arbejde, når jeg er inde i byen.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 26. jul 2016, 23:09

Lemonella skrev:Kæresten og jeg spiller. Mest kæresten dog. Jeg er gået lidt død i det, men han mødes med en masse mennesker og bytter nøgler og andet. De har også mødtes og grillet og hygget. Han er lvl 14 og jeg er lvl 9.

Smølf eller Frø ??
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 27. jul 2016, 04:05

Bimmerdyret skrev:
Lemonella skrev:Kæresten og jeg spiller. Mest kæresten dog. Jeg er gået lidt død i det, men han mødes med en masse mennesker og bytter nøgler og andet. De har også mødtes og grillet og hygget. Han er lvl 14 og jeg er lvl 9.

Smølf eller Frø ??

Nu da vi spiller her i Skive, som er en grøn kommune, så er vi selvfølgelig frøer. :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Bimmerdyret

Indlægaf Bimmerdyret » 27. jul 2016, 12:06

Lemonella skrev:
Bimmerdyret skrev:

Smølf eller Frø ??

Nu da vi spiller her i Skive, som er en grøn kommune, så er vi selvfølgelig frøer. :D

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjj..... :lol: :lol: :lol: :lol:
:kram:
1

Tilbage til "Computere, spil og internet"