Bliver I påvirkede af fremmedes tragedier?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
kokkenok
Kort karma: 8
Likede indlæg: 74

Re: Bliver I påvirkede af fremmedes tragedier?

Indlægaf kokkenok » 10. aug 2016, 16:36

Yup. ihvertfald i 5 sekunder.
0
"She stands before you naked. You can see it, you can taste it, And she comes to you light as the breeze.
Now you can drink it or you can nurse it, It don't matter how you worship. As long as you're Down on your knees."
Brugeravatar
Aspargsen
Midlertidigt bortvist
Kort karma: 43
Likede indlæg: 921

Indlægaf Aspargsen » 11. aug 2016, 11:20

Er utroligt ligeglad selvfølgelig er det da ærgeligt for dem der kender Emilie, men hvis det ikke var fordi af man ikke kan åbne facebook uden af se mindst 3 opslag om hende, havde glemt alt om hende, 5 sekunder efter jeg var færdig med af læse artiklen om hende

syntes det er mere spændende af få at vide hvad der er grundet til det grønne olympiske vand, og hvorfor de ikke gør noget for af fjerne den grønne farve
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 641
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12547

Indlægaf icelady » 25. dec 2016, 18:09

De har fundet Emilie.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-12-25-emilie-meng-fundet-doed

Man må jo næsten gå ud fra, der ligger en forbrydelse bag. Sørgeligt. :(
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Lismaens
Kort karma: 146
Likede indlæg: 1562

Indlægaf Lismaens » 25. dec 2016, 18:14

icelady skrev:De har fundet Emilie.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-12-25-emilie-meng-fundet-doed

Man må jo næsten gå ud fra, der ligger en forbrydelse bag. Sørgeligt. :(

Der stod et sted, at hun var blevet dræbt. Det er så tragisk, men glædeligt at familien nu kan få vished og bearbejdet det.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4997

Indlægaf FruDulle » 25. dec 2016, 18:22

Godt at familien nu har fået vished. Men så svært som det var at finde et eneste spor, frygter jeg om de kan finde en gerningsmand. Jeg færdes ved og i omegn af Korsør hver eneste dage og kører rundt på landet der hver dag 4 gange om dagen. Min tanker kredsre hver dag om hende og om hun lå et eller andet sted tæt på hvor jeg var.
0
Whatever
godtnavn
Kort karma: 284
Likede indlæg: 1750

Indlægaf godtnavn » 25. dec 2016, 18:23

Og virkelig en tarvelig dag at få nyheden på, altså der er jo aldrig en god dag, men de får da aldrig nogensinde bare en okay jul igen den familie. Jeg tudede faktisk da jeg læste det, men jeg er også gravid og tuder nemmere, normalt påvirker den slags mig ikke så voldsomt. Nu håber jeg bare at hun blev myrdet/uheldet skete da hun forsvandt og hun ikke har været holdt fanget længe først.

Normalt påvirker det mig mest hvis den slags sker tæt på mig, enten at jeg kender nogen der kender de involverede eller hvis det geografisk er tæt på hvor jeg bor.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1666
Likede indlæg: 9279

Indlægaf Wizzze » 25. dec 2016, 18:27

FruDulle skrev:Godt at familien nu har fået vished. Men så svært som det var at finde et eneste spor, frygter jeg om de kan finde en gerningsmand. Jeg færdes ved og i omegn af Korsør hver eneste dage og kører rundt på landet der hver dag 4 gange om dagen. Min tanker kredsre hver dag om hende og om hun lå et eller andet sted tæt på hvor jeg var.

Politiet har registreret samtlige telefoner der har været aktive i området hvor hun forsvandt den nat, det var jo ret sent, så kun et par hundrede. De skal nok blive gennemgået nøje, og finder de bare en minimal rest dna på liget, så skal gerningsmanden nok blive fundet 7-9-13.

Den største frygt er at det er en udlænding, der er over alle bjerge for længst :trist:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 25. dec 2016, 18:32

Wizzze skrev:
FruDulle skrev:Godt at familien nu har fået vished. Men så svært som det var at finde et eneste spor, frygter jeg om de kan finde en gerningsmand. Jeg færdes ved og i omegn af Korsør hver eneste dage og kører rundt på landet der hver dag 4 gange om dagen. Min tanker kredsre hver dag om hende og om hun lå et eller andet sted tæt på hvor jeg var.

Politiet har registreret samtlige telefoner der har været aktive i området hvor hun forsvandt den nat, det var jo ret set, så kun et par hundrede. De skal nok blive gennemgået nøje, og finder de bare en minimal rest dna på liget, så skal gerningsmanden nok blive fundet 7-9-13.

Den største frygt er at det er en udlænding, der er over alle bjerge for længst :trist:

God ting. Det indskrænker da en hel del.

Men der er næppe dna hvis hun har ligget i vand så længe.
0
Whatever
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 25. dec 2016, 18:34

FruDulle skrev:
Wizzze skrev:

Politiet har registreret samtlige telefoner der har været aktive i området hvor hun forsvandt den nat, det var jo ret set, så kun et par hundrede. De skal nok blive gennemgået nøje, og finder de bare en minimal rest dna på liget, så skal gerningsmanden nok blive fundet 7-9-13.

Vi kan kun håbe :kryds:
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 25. dec 2016, 18:36

Wizzze skrev:
FruDulle skrev:
Wizzze skrev:

Vi kan kun håbe :kryds:

Indeed.
0
Whatever
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 384
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3278

Indlægaf Rikke » 25. dec 2016, 18:40

Åh, den ramte altså hårdt den nyhed... Fuck, hvor er det hårdt at en ung og smuk teenagers liv ender på den måde...
3
:whip:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 946
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10122
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. dec 2016, 18:45

Hvor er det trist. :( :trist:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
D.itsen
Kort karma: 209
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1689

Indlægaf D.itsen » 25. dec 2016, 18:48

Jeg håber virkelig at hun har været død siden den nat i juli og ikke har været i fangenskab i flere måneder
Den tanke kan jeg slet ikke magte
6
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 25. dec 2016, 20:18

D.itsen skrev:Jeg håber virkelig at hun har været død siden den nat i juli og ikke har været i fangenskab i flere måneder
Den tanke kan jeg slet ikke magte

Det er de mærkeligste ting man håber på, og finder trøst i, når man hører sådan en historie :trist: :whine:
0
JoyNips
Kort karma: 337
Likede indlæg: 4318

Indlægaf JoyNips » 25. dec 2016, 20:21

Eftersom hun vist er blevet anbragt der lige omkring den dato hun forsvandt, så har hun vist heldigvis ikke været i fangenskab.
0

Tilbage til "Livets forhold"