Sentimentalitet.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Akehurst2
Kort karma: 272
Likede indlæg: 4531

Re: Sentimentalitet.

Indlægaf Akehurst2 » 21. jul 2016, 13:31

Studenterhuen skal man tage på til sit studenterjubilæum. Sidde der i aulaen når det er 50 år siden med den gamle, gulnede hue på og føle anerkendelsen fra de nye studenter, der kigger på en. Og så kan man se i huen med de gamle hilsner og se om de stadig kan læses og svælge i minderne.

Tror jeg nok. Jeg ved faktisk ikke, hvorfor jeg har gemt min studenterhue. Den ligger i en kasse i kælderen.

Min mand har den hængende i entreen. Den hang i hans kontor, der hvor han boede før, og fik aldrig en plads, da vi flyttede sammen, så den endte bare på en knage sammen med overtøjet, hvor den nu har hængt i årevis. Det kribler i mig for at flytte den et andet sted hen :tie:
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 72
Likede indlæg: 785

Re: Sentimentalitet.

Indlægaf Mangoness » 21. jul 2016, 14:57

Jeg tager billeder af tingene, fremkalder billederne og smider dem i min scrapbook med en beskrivelse. Jeg skriver også minder op og små familie-historier. :)
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Tilbage til "Livets forhold"