Kina, Rusland og USA skjuler sandheden i forening!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 191

Kina, Rusland og USA skjuler sandheden i forening!

Indlægaf gnostic » 22. jul 2016, 15:51

Ok, her er så min vilde teori om verdens gang:

Alle lande som f.eks. Danmark, Saudi Arabien, Tyskland, Brasilien, eller andre tilfældige lande, alle lande er på den ene eller den anden måde afhængige af mindst én af de tre supermagter i verden:

Kina, Rusland og USA.

Dvs. økonomisk og politisk. De respektive lande beholder deres egen styreform, men er i virkeligheden underlagt en geopolitisk kontrol af mindst én af de tre supermagter.

Dvs. militært og handelsmæssigt, primært. Men også forskningsmæssigt (for de lande, som har en styreform som tillader videnskab). De bidrager alle til supermagterne, som kæmper indbyrdes om kontrol, men samtidig har en hemmelig forening for at holde sandheden skjult for almindelige mennesker.

Det lyder måske som noget af en konspirationsteori med sølvpapirshatte, men der er altså en grund til, at USA vil have Edward Snowden udleveret for at lække oplysninger om hvor meget kontrol USA har på den vestlige verden.

Der er en grund til, at Google indsamler så meget data som de gør.

Der er en grund til, at 100 %, ikke 99 % ikke 99.9999 % men 100 % af piratkopieret software har relationer til enten Rusland eller Kina.
(og iøvrigt har en masse malware installeret).

Det er fordi der foregår en klar arbejdsfordeling mellem USA på den ene side, og Rusland-Kina på den anden:

USA tager sig af overvågning af brugere, som gør lovlig brug af samfundet (inkl. lovlig brug af software), mens Rusland-Kina tager sig af at indsamle oplysninger om brugerne af "ulovlige" kopier.

Jeg sætter "ulovlige" i anførselstegn fordi amerikanske virksomheder som f.eks. Adobe ikke tager sig af, at f.eks. Photoshop bliver downloadet ulovligt. De får jo tilgengæld en masse oplysninger fra Rusland eller Kina, om brugernes færden. Ekstra oplysninger, de ellers ikke ville kunne få på lovlig vis gennem Windows som sender informationer til Microsoft - som sender det til den amerikanske regering.

Kort sagt: Alt hvad vi foretager os er registreret ned til mindste detalje, uanset om vi benytter os af lovlige eller ulovlige metoder. Og vi ved ikke hvad de bruges til, udover at målrette reklamer. Men så mange oplysninger kan umuligt være til brug for reklame alene. Der må stikke noget under, som vi ikke ved noget om.

Nu har jeg efterhånden stødt på dokumentarprogrammer fra hhv. BBC og DR (f.eks. "Mellem Himmel og Jord" som går i øjeblikket). I program nr. 2 af "Mellem himmel og jord" søges der på UFO'er.

Det, som undrer mig er at UFO-entutiasterne påberåber sig at vide at der "findes en dybere sandhed" som vi almindelige mennesker ikke må kende til, som det f.eks. fortælles i dokumentaren "Den store UFO-konspiration" som oprindelig er fra den store britiske kanal, Channel4.

For en verdens-skeptiker som mig kan jeg ikke få det til at passe:

1. Danmark er underlagt USA økonomisk og politisk.

2. Danmarks Radio er underlagt den danske stat, som er underlagt USA, økonomisk og politisk.

3. Danmarks Radio viser én eller flere udsendelser om konspirationsteorier fra Storbritannien, som er underlagt USA, økonomisk og politisk.

Hvis der er noget jeg som almindelig forbruger ikke må vide, hvorfor sender DR så en dokumentar om det emne med fulde informationer om alt det, jeg ikke må vide?

Det må være for at lægge et røgslør ud for det, jeg i VIRKELIGHEDEN ikke skal vide noget som helst om!

Altså, at hele Alien-UFO-konspirationen i virkeligheden dækker over noget langt mere forrykt. Hvorfor har Area 51 i USA fået så meget opmærksomhed og er blevet så hemmeliggjort? Det må være fordi sandheden om verdens tilstand, ligger skjult - i mellem os!

Skal du som tyv stjæle fra andre mennesker, så gør det endelig et sted, hvor alle kan se alle. For så tror ingen, at der er nogen som tør stjæle, og dermed er der ingen, som holder øje med dig!

Måske vi skal til at se os om blandt vore egne. Måske er de politikere vi stemmer på, i virkeligheden bund-korrupte. Måske er selv Enhedslisten og Alternativet politikere og dybt inde i partiorganerne, infiltreret af samme magtliderlige mennesker.

Måske er det svaret på, at Kinas Kommunistiske Parti fører kapitalistisk politik. Måske er det svaret på, at Nordkorea er et religiøst enevældigt monarki. Måske er det svaret på, at alt hvad vi tror vi stemmer på, slet ikke er det, vi tror vi får når de kommer til magten.

Jeg tror, at sandheden ligger hos det mest åbenlyse af alle sager: Donald Trump. Han er forretningsmand. Han er ikke en del af den politiske elite, siges det, men i virkeligheden er det for at skjule for befolkningen det næste skridt mod enevældigt autoritært regime som skal herske i - også - den vestlige verden. Et rigmandsvælde, hvor forretningsspekulanter styrer politik, hvor korruption bliver lovliggjort (og dermed ikke længere kaldes korruption).

Donald Trump får fingeren af Republikanske medlemmer i toppen af partiet. Men det er ikke fordi de ikke kan lide Trump, men for at skjule, at de i virkeligheden støtter ham. Det gør Hillary Clinton også. Uanset om det bliver Clinton eller Trump, vil USA blive et rigmandsdiktatur.

- og Europa vil følge derefter. Se bare på Tyrkiet som kan slippe afsted med at indføre diktatur og dødsstraf uden at nogen griber ind.
Tyrkiet er iøvrigt stadig kanditat land til at blive optaget i EU - trods det, at Tyrkiet er et diktatur.

Dét mener jeg, er den skinbarlige sandhed, som UFO-konspirationerne skal dække over og få os til at tænke på noget helt andet, end at vores magthavere tager mere og mere magt til sig.
0
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 53
Likede indlæg: 705

Re: Kina, Rusland og USA skjuler sandheden i forening!

Indlægaf Tux » 22. jul 2016, 17:02

Det er en langt ude teori det der..
0
gnostic
Kort karma: 83
Likede indlæg: 191

Re: Kina, Rusland og USA skjuler sandheden i forening!

Indlægaf gnostic » 22. jul 2016, 18:26

Tux skrev:Det er en langt ude teori det der..

Kan du uddybe?

Noget så latterligt som UFO-konspirationer som store minoritetsgrupper tror på, kan kun komme ét sted fra, og det er øverst i systemet. Formålet må være, at flytte fokus fra de reelle politiske kupplaner, over til noget mere useriøst, men langt mindre politisk farligt, som UFO'er og den slags.
0

Tilbage til "Generelt"