Hvem er du lun på, i din hverdag?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5905

Re: Hvem er du lun på, i din hverdag?

Indlægaf Dikus » 6. sep 2015, 20:20

Jedi skrev:
Dikus skrev:
Jedi skrev:
Rapfisk skrev:
Jedi skrev:Blasfemi!

Huh? :genert:

Pæn er ikke overvurderet :fløjt:

JOhooo... Kemi slår det med en million-milliard. Viser det sig.

Narhaaaj......har mødt masser af pæne mænd med knaldgod kemi :slem:

Oz mig. Men jeg har aldrig nogen sinde tændt så meget på nogen, som ham jeg ser nu. Og det er ret vildt. For han ligger helt sikkert ikke i den pæn-kategori, jeg plejer at lege i. Til gengæld synes han, jeg er helt fantastisk. Det hjælper nok :lol:
2
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 501

Indlægaf Grissebassen » 6. sep 2015, 20:23

En mand som er en smule ældre en mig, som jeg har mødt et par gange sammen med min far. Og desværre har jeg ikke rigtig balls til at lave et move med min far tilstede. Jeg har prøvet alle stalkerveje forgæves. Så min far står tilbage som sidste indgangsvinkel. Er det akavet at lægge an på en via sin far?
1
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 6. sep 2015, 20:23

Jeg går ikke så meget efter udseende... (jo det passer)
Mit soft-spot er øjne, og humor.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Dikus » 6. sep 2015, 20:26

Elvispop skrev:Jeg går ikke så meget efter udseende... (jo det passer)
Mit soft-spot er øjne, og humor.

Øjne er vigtige! Og sød. Sød er vigtigt.
0
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 6. sep 2015, 21:28

Jeg har været glad her i weekenden. Mødte mit crush i byen og vi fik en øl og snakkede. Synes det var super hyggeligt. Men kunne ikke lade være med at kigge på ham og tænke at han faktisk i mine øjne hvert fald, er ret attraktiv :D :lun:
Synes hvert fald han er dejlig og sød, så håber da som jeg også har sagt, på at score ham på et tidspunkt. Har indtil videre selv fundet på forskellige undskyldninger til at skrive til ham :) :lun:
3
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9703

Indlægaf kidkomb » 6. sep 2015, 22:15

I fall in love just a little or little bit, everyday with someone new.
Hver gang jeg hører den sang, slår det mig, at det egentlig passer meget godt på mig. Jeg småcrusher altid på en eller anden :dåne:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 9. sep 2015, 14:42

Ado skrev:Ham der pludselig skrev til mig for en uges tid siden. Fra Singlegruppen. Som gør noget åndssvagt ved mig. Det er fuldkommen latterligt, for vi har ikke engang mødt hinanden endnu. Og det ligner slet ikke mig.
Men vi forsvandt bare ind i en boble og så føg ordene bare ud og frem og tilbage, som om vi aldrig har lavet andet.

Jeg føler mig så tåbelig. Og som en naiv teenager. Og al fornuft gennemtæsker mit kranie og brøler, at jeg skal skride fra 1990'erne og komme tilbage i voksenalderen og tage mig sammen. Og hvad nu, når vi skal ses? Det er da umuligt at opretholde den kvalmende boble? Kan sgu da kun gå galt.

Men hot damn, han er lækker. I hjernen. I munden. I øjnene. Og i håret. Også selv om det ser fedtet ud på billedet.

NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jeg trækker alt tilbage! ALT! Manden ville i skoven efter svampe, da han besøgte mig.

Og ikke til en lækker svampesauce. Nope. Han ville være høj på svampe.

Jeg dater ikke mere for i år! :wacko:
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2103

Indlægaf Pjeps » 9. sep 2015, 14:49

Ado skrev:
Ado skrev:Ham der pludselig skrev til mig for en uges tid siden. Fra Singlegruppen. Som gør noget åndssvagt ved mig. Det er fuldkommen latterligt, for vi har ikke engang mødt hinanden endnu. Og det ligner slet ikke mig.
Men vi forsvandt bare ind i en boble og så føg ordene bare ud og frem og tilbage, som om vi aldrig har lavet andet.

Jeg føler mig så tåbelig. Og som en naiv teenager. Og al fornuft gennemtæsker mit kranie og brøler, at jeg skal skride fra 1990'erne og komme tilbage i voksenalderen og tage mig sammen. Og hvad nu, når vi skal ses? Det er da umuligt at opretholde den kvalmende boble? Kan sgu da kun gå galt.

Men hot damn, han er lækker. I hjernen. I munden. I øjnene. Og i håret. Også selv om det ser fedtet ud på billedet.

NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jeg trækker alt tilbage! ALT! Manden ville i skoven efter svampe, da han besøgte mig.

Og ikke til en lækker svampesauce. Nope. Han ville være høj på svampe.

Jeg dater ikke mere for i år! :wacko:

Du skulle da have fundet nogle fluesvampe til ham :devil:

Eij :kram:
4
:ninja:
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 16:21

Altså. Min kæreste selvfølgelig :lol:

Men udover det har jeg et virkelig latterligt crush på Tobias Dybvad. Det er fandeme dumt altså :lol:
Og så lidt på hende forskningsassistenten, der interviewede mig i dag til et projekt. Hun var bare så indfølende, sjov og de to timer fløj afsted.

Men jeg tror nu også, det er vældigt sundt at blive tiltrukket af andre mennesker. Jeg bliver (ligesom Mads Christensen :lol:) smålun på nogen et par gange om ugen, i perioder mere. Det kan både være mænd og kvinder, og i alle aldre. Det er sjældent særligt seksuelt rettet, men mere sådan en venneforelskelse, hvor jeg bare bliver så vild med deres personlighed eller vores kemi eller synes, de er vildt flotte.

Sådan en lunhed hvor der er seksuelle følelser i har jeg kun for min kæreste egentlig :gruble: Og der er jo også nogle meget, meget dybere følelser i det.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 9. sep 2015, 16:23

Altså min kæreste har også en kammerat, som i øvrigt har en kæreste, der er min veninde, som jeg af og til bliver sådan lidt "aaaaw" i. Han er bare en SÅ god fyr, og ham og min kæreste har kendt hinanden i 20 år. De er så gode venner på sådan en sød, og lidt plat af og til, drengemåde, og jeg holder ekstremt meget af både ham, hans kæreste og deres børn.
Jeg er på ingen måde tiltrukket af ham hverken seksuelt eller på et dybere følelsesmæssigt plan end venskab, men jeg er eddermame vild med ham som person. Og med dem som vennepar for mig/os.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9232

Indlægaf Fru Sunshine » 9. sep 2015, 21:09

Jeg er hamrende kedelig, for jeg har det kun sådan med min mand.

Ham er jeg til gengæld mere end almindeligt lun på :lun:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Indlægaf DD_81 » 9. sep 2015, 21:28

Uden at det var på et faretruende niveau, så havde jeg over en halvårs periode fornøjelsen at arbejde tæt sammen med en kollega, der ellers var tilknyttet andre matrikler, og han gjorde mig altså lidt lun indeni :)
Han har bare en "lækker hjerne" kniv skarp, faglig dygtig, og en pisse fed humor, en livs- og levemand, det var smittende!
2
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2219

Indlægaf Mulan » 9. sep 2015, 21:51

Åhr, jeg savner en at være lun på!
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
TurtleSpeed
Kort karma: 100
Likede indlæg: 595

Indlægaf TurtleSpeed » 9. sep 2015, 21:58

Jeg er saa lun paa en fra mit gym. Bliver helt genert naar jeg taler med ham, men kigger paa ham hele tiden. Godt der er spejle overalt saa man kan kigge diskret :engel:
3
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3522

Indlægaf Ballademager » 10. sep 2015, 03:58

Jeg crusher også en lille smule på en fra instruktør fra fitnesscentret. Han er bare pæn, veltrænet (uden, at det bliver for meget), og virkelig god til det, han underviser i :genert:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Forhold og sex"