Kan man vænne sig til støj fra en vej?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 834

Re: Kan man vænne sig til støj fra en vej?

Indlægaf lulu-p » 3. aug 2016, 12:18

OberstNasig skrev:Jeg kan binde en sløjfe på min tråd med den information, at vi har takket ja til lejligheden, men med det forbehold, at hvis jeg ikke kan holde det ud, så skal vi flytte. Så vi evaluerer om 6 mdr. fra indflytning. Eller før, hvis der er behov.

Tillykke med lejligheden. Det er en god ide med evaluering efter 6 måneder :)
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Kort karma: 29
Likede indlæg: 410

Re: Kan man vænne sig til støj fra en vej?

Indlægaf Thitida-No-Chey » 3. aug 2016, 18:20

fisken80 skrev:
Thitida-No-Chey skrev:Jeg tror, de fleste mennesker kan vænne sig til det. På et eller andet tidspunkt vil jeg tro at lydene går i et med omgivelserne. Jeg boede en overgang i et hus hvor der ti meter fra min hovedpude kørte lastbiler forbi! Jeg har boet to steder i Århus, det ene sted med min hoveddør 10 meter fra en af indfaldsvejene. Pt. bor jeg 50 meter fra en af Hernings større veje, og jeg bemærker den aldrig... Jo, når det er klokken tre om natten, og der ingen biler kører.... :O Det kan også blive for stille...

De fleste måske, men ikke alle. Jeg boede i to år ud til et kryds med tung trafik, jeg vænnede mig aldrig til det. Faktisk var jeg ved at blive sindsyg at det til sidst.
Så meget, at da jeg flyttede til en ny bolig, der lå ud til en trafikeret gade, var det en befrielse, fordi der ikke konstant var lastbiler, der stoppede og startede.
Jeg kunne dog kun have mine vinduer åbne om aftenen når trafikken var stilnet af.

Som sagt: "de fleste"
0
To comfort a grammar nazi, simply stroke them gently on the head and repeat: "there, their, they're."

Tilbage til "Livets forhold"