Hvad synes I om Mascha Vang?

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
GÆST
Likede indlæg: 268

Hvad synes I om Mascha Vang?

Indlægaf GÆST » 30. jul 2016, 08:43

Mascha Marianna Vang Chistensen.
Husker hende helt tibage fra da hun var ung og genert, da hun medvirkede i Villa Medusa tvprogrammet.
Hun var simpelthen SÅ sød deri.
Så så jeg hende i Paradise og en efterfølgende lang periode, hvor jeg synes hun var meget træls.
Men må indrømme jeg har fået et helt ny positivt syn på hende de sidste mange år.
Synes hun virker så sød og stærk og er sgu sejt alt det hun har opnået. En ægte powerkvinde.
Hvad synes I om hende?

(har bare lige diskuteret med flere der ikke kan lide hende og kom til at tænke hvor udbredt det er) forstår ikke, hvis man ikke kan lide hende må jeg indrømme.
0
Brugeravatar
Anlewi
Kort karma: 28
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 389

Re: Hvad synes I om Mascha Vang?

Indlægaf Anlewi » 30. jul 2016, 08:53

For mig er hun bare en i mængden at "kendis"bloggere
Jeg syntes nogle af hendes udsagn er fine, andre mærkelige....
0
:love: lige børn leger godt - skæve børn har det sjovere :love:
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6031

Indlægaf LadyFox » 30. jul 2016, 08:58

Jeg kan godt lide hende.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Nuttegris
Kort karma: 14
Likede indlæg: 247

Indlægaf Nuttegris » 30. jul 2016, 09:20

Jeg havde en laaang periode hvor jeg virkelig ikke kunne lide hende. Men de sidste par år er det vendt helt og jeg synes nu at hun er en sej pige. Ja, hun er blond med store bryster og kan lide at vise sig frem, og det får helt sikkert mange til at ryste på hovedet og tænke ord som falsk og overfladisk om hende. Men hun har altså en hel del at have det i og hvorfor så ikke vise det frem?
Jeg synes, det er vildt alt det hun har opnået og jeg er ikke i tvivl om, at hun bag alt glamouren kæmper en kamp for at for netop at kunne leve det liv hun lever.
Hun virker som en skøn mor og hendes datter virker til at trives på allerbedste vis. Hun har nogle gode holdninger til mange ting og er ikke bange for at stå ved det hun mener.
Jeg følger hendes blog og synes hun gør det skide godt.
1
Brugeravatar
Tobywan
Kort karma: 29
Likede indlæg: 461

Indlægaf Tobywan » 30. jul 2016, 09:32

Jeg synes det samme som jeg gør om alle andre deltagere i "reality tv".

Hun er fuldstændig ligegyldig og bidrager med INTET af værdi eller kvalitet for underholdningsbranchen.

Som person har jeg ingen ide om hvordan hun er, og det interesserer mig egentlig heller ikke.
9
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 30. jul 2016, 09:33

Hun har helt klart forandret sig til det bedre. I starten levede hun ret meget op til konceptet "dum og blond". Nu har jeg hørt og set hende et par gange og hun virker mere bevidst om, hvad hun siger og hvordan hun siger det.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5756

Indlægaf Animi » 30. jul 2016, 09:45

Jeg har ikke rigtig nogen mening om hende
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10299

Indlægaf icelady » 30. jul 2016, 09:46

At hun er modnet en del af at blive mor.

Før det var hun vitterlig dum at høre på. Det er hun til dels stadig, men ikke så slemt som før.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. jul 2016, 10:32

Jeg er vist indifferent. Jeg støder sjældent på noget om/med hende og opsøger det ikke selv.

Jeg har hørt, at hun skulle være en dygtig forretningskvinde, der i modsætning til de fleste andre med rødder i reality styrer sin karriere selv, og det er da i hvert fald positivt.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 30. jul 2016, 10:34

Jeg har så lidt kendskab til hende at jeg ikke rigtig har nogen holdning til hende. Umiddelbart er der ikke noget der rigtig giver mig interesse i at "lære" hende mere at kende.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
GÆST

Indlægaf GÆST » 30. jul 2016, 10:45

Er hun egentlig skabsalkoholiker?
Altså en velfungerende en af slagsen, som måske ikke selv er klar over det?
Bare noget jeg har tænkt på.
Så vidt jeg ved har hun da udtalt flere gange at hun hver dag drikker vin/champagne/baileys pga migrene. og udover det drikker hun det jævnligt til morgenmad/frokost/aftensmad. og altid når der skal fejres noget, hvilket er meget ofte. Men hun skriver om det, som om det ligeså godt ku være kaffe hun skrev om, så måske er hun egentlig ikke bevidst om, hvor meget hun drikker.
Hun har også altid nævnt at alkohol er forfærdeligt at undvære, når hun er på slankekure.
og hun synes det feks er forkert at nyde en sodavand om aftenen, for der skal det være vin osv
Jeg er så overbevist om at man sagtens KAN være velfungerende alkoholiker, har mødt flere der har drukket nok 5 genstande dagligt og har haft et helt normalt liv uden problemer. Så er egentlig ikke negativ omkring det, for hun virker jo til at alt kører på skinder. Så tror aldrig det vil blive et problem for hende.
Jeg har bare undret mig over det. For virker til hun drikker mange genstande dagligt.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3436

Indlægaf dgd2007 » 30. jul 2016, 11:00

Never hoyd o' her :)
Nej, det passer ikke, jeg har faktisk hørt navnet. Men jeg ved ikke, hvad hun laver.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2374

Indlægaf paint » 30. jul 2016, 11:40

Jeg mener nogenlunde det samme om Masha Vang, som jeg mener om min overbo (jeg bor på øverste etage)
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
GÆST

Indlægaf GÆST » 30. jul 2016, 11:42

Men jer der tænker dårligt om hende eller ser hende som ligegyldig: I må da indrømme at hun er en af de smukkeste og lækreste kendte kvinder i Danmark :)
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3426

Indlægaf FruDulle » 30. jul 2016, 12:04

Jeg kan rigtig godt lide hende og synes det er mega sejt det hun har opnået de sidste år og især med tanke på at hun er enlig mor og med kolikramt barn.

De ambitioner hun havde da hun var Marianne fra Byrsted har hun levet fuldt ud og lidt til.
3
Whatever

Tilbage til "Åbent forum"