Hvad synes I om Mascha Vang?

Åbent forum hvor alle kan deltage, også dig der ikke har oprettet en bruger.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1160
Likede indlæg: 6819

Re: Hvad synes I om Mascha Vang?

Indlægaf Wizzze » 31. jul 2016, 07:23

Lemonella skrev:
Wizzze skrev:
Lemonella skrev:
Wizzze skrev:
Anilara skrev:Jeg har ingen holdning til hende eller hendes udseende. :)
Men synes det er fint, at hun er sammen med Jarlov.

Jeg troede hun var gift med en af de der stand-up fyre? :gruble:

Hun har datteren med den tidligere racerkører Nicolas Kiesa. Jeg tror faktisk ikke hun har været gift.

Var det ikke Jason Watt?? eller blander jeg noget sammen? :gruble:

Altså Wizzze, nu er du ude i en gang "bland selv kærestepar". :lol:

Jeg mangler min støttepædagog, hun plejer at være den der har styr på alt det der foregår i ugebladene, jeg er lidt lost hvis det ikke er folk som er med i uk/us talkshowene :blush:
0
Do as I say! :whip:
gæsten
Likede indlæg: 268

Indlægaf gæsten » 31. jul 2016, 07:39

Jeg synes som sagt at Mascha er sindsygt sej. Var egentlig bare en undring/tanke, det med alkohol. Var egentlig min veninde der gjorde mig opmærksom på det, og var nysgerrig på om andre havde bemærket det samme.
Men håber da jeg/vi tager fejl og hvis ikke, så synes jeg sgu stadig det er vildt flot at hun har styr på alt så. Men synes selvfølgelig også det er skide synd for hende så, hvis hun har problemer med det.
Hun er ellers en god inspiration til unge sådan generelt.
Der er for tiden så mange dårlige forbilleder for helt unge, mange af dem fra reality, og der synes jeg at Mascha er et helt andet sted.
Det er fedt at unge piger kan se om til en som er så god en forretningskvinde og ikke er bleg for at skrive om sine fejl osv
Ville være fedt med flere som hende.
og ja, så er Hollie altså bare en cutie :)
Har fulgt både Mascha og Sarah Louise lige fra de startede deres bloggs op. og lige de to har jeg stor respekt for :)
0
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 1. aug 2016, 06:09

gæsten skrev:Men ER man ikke alkoholiker når man drkker flere genstande hver dag? hun har jo selv sagt hun drikker dagligt?

Jeg drikker et glas rødvin næsten dagligt, there I said it, så er jeg vel også alkoholiker? Engang imellem får jeg endda OGSÅ en øl til maden, eller lige til at "koble ud på" i stedet for rødvin. Jeg kan fint passe arbejde, stå tidligt op, og gå tidligt i seng..
5
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 1. aug 2016, 10:08

Altså jeg gad da godt at se ud som hun gør. Jeg synes hun er køn, dog uden at være "over gennemsnittet".

Hendes blog og øvrige liv kender jeg ikke så meget til, så det har jeg ikke rigtig nogen holdning om.
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 54
Likede indlæg: 705

Indlægaf Tux » 21. aug 2016, 14:04

gæsten skrev:Men ER man ikke alkoholiker når man drkker flere genstande hver dag? hun har jo selv sagt hun drikker dagligt?

Ja hun er helt sikkert alkoholiker, har også hørt hun ikke er god mod dyr, får lavet sort arbejde, drikker Pepsi i stedet for rigtig cola og stemmer konservativt.. :ad!:
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3452

Indlægaf dgd2007 » 21. aug 2016, 15:34

Tux skrev:[...] drikker Pepsi i stedet for rigtig cola [...] :ad!:

En helt igennem suspekt person, må man forstå :D
2
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Indlægaf lulu-p » 11. sep 2016, 17:13

Jeg har indimellem læst lidt på hendes blog. Jeg syntes hun virkede skæg og selvironisk, men det er kun meget lidt jeg har læst så mit indtryk er måske ikke korrekt.

Det eneste jeg bed mærke i, var at hun nogen gange fik udtalt sig lidt bombastisk om ting, som hun tydeligvis ikke havde indsigt i. Det synes jeg er problematisk når man har fået lavet sig en ret stor talerstol og har en meget stor fanskare. Men det er nok egentlig ikke en kritik af kun Mascha Vang, men en generel tendens blandt (nogle) folk der er kendte, og folk derfor...eller nogen folk Umiddelbart tager deres ord for gode varer.
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 11. sep 2016, 18:18

Hun var i Café Hack på P4 i dag.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:

Tilbage til "Åbent forum"