Ballademager skrev:Denne uge er i øvrigt sidste uge inden ferie. Nøj, jeg glæder mig til tre uger med et minimum af planer
Jeg er netop tilbage efter tre ugers ferie...
Ballademager skrev:Denne uge er i øvrigt sidste uge inden ferie. Nøj, jeg glæder mig til tre uger med et minimum af planer
Ballademager skrev:Håber du får startet godt og at ferien har gjort dig godt.
Guilded_Lily skrev:Jeg kan IKKE nøjes med en lille portion snysk!
Ballademager skrev:Ruskomsnusk?
Edit: Ikke helt, fandt denne her:
http://www.arla.dk/opskrifter/sonderjysk-snysk/
Kirstenkp skrev:Her har det også været en god førstedag efter ferien, som også var min første dag med max 800 kcal og 50 g kulhydrat.
Det gik helt fint med kosten, jeg spiste hytteost med spidskål til frokost og skinke og broccoli til aften. Det har kostet mig 749 kcal og 40 g kulhydrat, så helt fint. Så må vi se om i morgen bliver ligeså nem eller den begynder at bide lidt ;-)
Ally skrev:Guilded_Lily skrev:Jeg kan IKKE nøjes med en lille portion snysk!
Hvad i alverden er snysk? Lagde mærke til, at det også stod i din FB-status og jeg undrer mig...
ina skrev:Kirstenkp skrev:Her har det også været en god førstedag efter ferien, som også var min første dag med max 800 kcal og 50 g kulhydrat.
Det gik helt fint med kosten, jeg spiste hytteost med spidskål til frokost og skinke og broccoli til aften. Det har kostet mig 749 kcal og 40 g kulhydrat, så helt fint. Så må vi se om i morgen bliver ligeså nem eller den begynder at bide lidt ;-)
800 kcal var heller ikke meget. Er det noget faste noget eller hvordan?