Fælles tråd - august 2016

Kirstenkp
Kort karma: 4
Likede indlæg: 62

Re: Fælles tråd - august 2016

Indlægaf Kirstenkp » 2. aug 2016, 20:01

Hindbær skrev:I er seje Kirsten Og Ina :rocker:

JEG er på dag to nu uden usundt.
Det er ikke sket i over et år :lol:

:klap:

Det er nogenlunde samme sted jeg er
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 3. aug 2016, 05:27

Så kom den første arbejdsdag. 2 ud af de 2,5 feriekilo er tabt. Det er okay.

Men for f*****, hvor er jeg træt! :bored:
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3463

Indlægaf Ballademager » 3. aug 2016, 05:52

Jeg kan ikke prale af hverken en eller to dage uden usundt. Min madkarakter er svag i øjeblikket - og det har været et langt øjeblik :genert:

Har til gengæld selvtrænet Combat to gange indtil nu. I freakin' love it :love:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5691

Indlægaf Animi » 3. aug 2016, 18:33

Jeg er kommet halvvejs igennem mit løbeprogram :banan: Godt nok har det taget 6-7 uger at komme igennem de fire uger, men hey, i det mindste har jeg holdt ved :lol2: Og jeg regner bestemt med at gennemføre de sidste 4 uger uden forsinkelser
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 109

Indlægaf Petrix » 3. aug 2016, 18:42

Min træning går rigtig godt og jeg mærker mindre og mindre til min skulderskade.
Snart kan jeg træne på fuld styrke igen, men med en extra restitutionsdag inkluderet.
2
Kirstenkp

Indlægaf Kirstenkp » 3. aug 2016, 20:40

Jeg kører stadig på. Har haft en "normal dag" og endte på 1410 kcal og en masse kulhydrat (100g) Begge dele er helt fint og jeg ved heller ikke helt hvor længe jeg vil tælle på de almindelige dage, men nu gør jeg det i hvert fald her i den første periode.
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 4. aug 2016, 17:37

Ugens tredje (fjerde, hvis to træninger på en dag tæller dobbelt) træning done. Det var fedt - og hårdt :D

Advarsel...!! :shock: Der kommer lige et flash med svedigt tøj. Men det var bare en virkelig god time, og det kunne man godt se bagefter. Håber ikke, at I finder det alt for klamt :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 709

Indlægaf ina » 4. aug 2016, 18:42

Jeg har næsten ikke været hjemme hverken i går og i dag, vi klemmer lige det sidste ud af ferien. :D

I går var rigtig skidt. Fik både chips, slik og kage + masser af cola. Ikke nok vand og ingen øvelser.

I dag har været lidt blandet. Morgenmad var 5 mandler og en kop kaffe. Frokost var toast, fritter og cola i Leos legeland. :D Ungerne fik rugbrød til aftensmad, jeg spiste 1 æg, noget spegepølse, asparges og en halv avokado. Har nok kun drukket 0,75 l vand so far. :genert: Er fuldstændig smadret, så skal lige tage tilløb til at rulle nede på gulvet og lave øvelser. Er blevet virkelig forkølet, så har det lidt hårdt lige nu. :mellow:

Vi har ikke flere colaer nu, så måske det var på tide at tage en kold tyrker. :genert:
Senest rettet af ina 4. aug 2016, 18:43, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 709

Indlægaf ina » 4. aug 2016, 18:42

Ballademager skrev:Ugens tredje (fjerde, hvis to træninger på en dag tæller dobbelt) træning done. Det var fedt - og hårdt :D

Advarsel...!! :shock: Der kommer lige et flash med svedigt tøj. Men det var bare en virkelig god time, og det kunne man godt se bagefter. Håber ikke, at I finder det alt for klamt :genert:

Det er da ikke klamt. Godt gået! :gogo:
2
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 109

Indlægaf Petrix » 4. aug 2016, 19:10

Ballademager skrev:Ugens tredje (fjerde, hvis to træninger på en dag tæller dobbelt) træning done. Det var fedt - og hårdt :D

Sved er ikke klamt. Sved er svedigt :gogo:
3
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1052

Indlægaf Ally » 4. aug 2016, 19:20

Jeg er på 4. dagen uden slik, kage og chips - egentlig gælder det også is, men jeg var nødt til lige at smage den hjemmelavede kirsebæris, som manden og pigerne havde lavet sammen. Det var lækkert og friskt, men jeg nøjedes med en spiseskefuld.

I morgen aften gælder det bland-selv, men det gider jeg kun spise, hvis der bliver købt noget lækkert bland-selv. Manden og jeg blander nemlig ikke det samme og som regel synes jeg, at det, han vælger, er kedeligt. Lørdag holder vi vejfest med naboerne og traditionen tro involverer det kage, lækkert - og meget - mad, alkohol, dessert og chips. Dog vil jeg indtage det i begrænsede mængder. Der er ingen grund til at gå i selvsving.

Træningen har jeg ikke slet ikke fået taget hul på i denne uge. Forhåbentlig sker det i næste uge - selv om ugen bliver hektisk med skolestart for pigerne og mine elever samt PD-opkvalificering, som jeg også skal igennem i efteråret, hvilket jeg ser frem til selv om jeg har på fornemmelsen, at jeg får et travlt efterår.
2
Kirstenkp

Indlægaf Kirstenkp » 4. aug 2016, 19:42

Denne her uge er godt nok lang. Det er første uge efter ferien og jeg er så utrolig træt :træt:
Måske er det også fordi jeg har nedsat kalorieindtaget? Jeg har også lidt af hovedpine hver aften, selv om jeg synes jeg drikker en del vand (men måske ikke nok, der har været travlt på arbejde!)

Kaloriemæssigt har dagen igen været god: 1225 kcal og 101 g kulhydrat
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 4. aug 2016, 20:07

To dage på arbejde og jeg er allerede træt som et alderdomshjem og kan mærke stressen lure under overfladen.

Jeg forsøger at komme i seng i ordentlig tid, falder rimelig hurtigt i søvn, men vågner simpekthen så ofte pga. mandens snorken og mit nattisseri.
På arbejde forsøger jeg at holde mig vågen gennem diverse oplæg og informationer, og når jeg endelig har huller mellem møder, forsøger jeg atfinde overblikket over materialer og de forløb, jeg skal starte op i næste uge. Det går ikke så godt, så jeg håber at få det optimale udbytte ud af dagen i morgen, hvor der ikke er andet end forberedelse og klargøring af klasseværelse på programmet.
Når jeg kommer hjem, bliver jeg mødt af et bombet lokum og en skrigende sofa. Jeg har sovet to timer begge dage og derefter kæmpet med aftensmad, hund, sur mand og vrøvlede børn.

Det kører ikke super herhjemme pt, så luften skal renses på et tidspunkt, måske i weekenden. I morgen har jeg fri kl. 16 og skal være tilbage til personalefest kl. 18. Jeg vælger vandvognen, så jeg kan komme på biblioteket med ungerne lørdag, sønnen kan blive klippet og få skiftet penalhuset ud. Og så håber jeg dælme, jeg har overskud til at ringe til halinspektøren og få åbnet nøglebrikken.
Gud - jeg skal sgu da også have ændret min tid hos massøren - jeg nægter altså at ligge der på briksen i undertøj med menstruation! :tie: Pis! Min ryg trænger VIRKELIG!

Nå, sengetid... Jeg vil nyde min sidste frimorgen, hvor jeg bare kan stå op en halv time senere end normalt, gøre mig klar uden at skulle kæmpe med trætte børn og bare trille af, mens resten af huset sover. Nøj, det var skønt i morges!
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1052

Indlægaf Ally » 5. aug 2016, 05:59

Guilded_Lily skrev:Jeg vil nyde min sidste frimorgen, hvor jeg bare kan stå op en halv time senere end normalt, gøre mig klar uden at skulle kæmpe med trætte børn og bare trille af, mens resten af huset sover. Nøj, det var skønt i morges!

Det har jeg virkelig også nydt i indeværende uge. Jeg er stået op omkring kl. 6, har kunnet gå i bad og generelt gøre mig klar samt spise morgenmad uden afbrydelser - og som regel være kørt af sted, mens den øvrige familie stadig sov.
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 5. aug 2016, 06:03

Kirstenkp skrev:Denne her uge er godt nok lang. Det er første uge efter ferien og jeg er så utrolig træt :træt:
Måske er det også fordi jeg har nedsat kalorieindtaget? Jeg har også lidt af hovedpine hver aften, selv om jeg synes jeg drikker en del vand (men måske ikke nok, der har været travlt på arbejde!)

Kaloriemæssigt har dagen igen været god: 1225 kcal og 101 g kulhydrat

:ae: Håber weekenden hjælper lidt.

Man burde i virkeligheden starte midt i ugen, så den første uge efter ferien ikke bliver så lang.
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"